נעמן – תתחדשו!

כלי בישול, גאדג׳טים ומתנות לחג כי כולנו מאסטר שפים

הידעתם ש-40% מכלי הבית בישראל נמכרים לפני חג הפסח? ואני חשבתי שאני מיוחדת…

פעם היו קונים סירים אחת ל-20 שנה והאמת היא שיש לי עדיין סירים מהחתונה. כאלו מנירוסטה, טובים וחזקים. כיום, כשהפכנו למדינת מאסטר שף וכולם מבשלים כחלק מחווייה, יש פריחה גם במכירות של כלי הבית: הסירים, המחבתות, גאדג׳טים ופטנטים למטבח כגון מטחנות, קולפנים וכדומה.

היות ופסח בפתח ועונת המתנות וכלי הבית בוערת, חשבתי שיעניין אתכם לדעת ש
,"PERFECTO" (מותג הדגל מבית נעמן), משיק סדרת סירי פרימיום חדשה , חזקה, יפה, בטכנולוגיית HARD ANODIZED, המאפשרת פיזור טעמים מושלם וכל זאת בציפוי Non – Stick

שמה של הסדרה, HARD ANODIZED, נלקח מהתהליך אותו עובר האלומיניום המרכיב את הסיר בריאקציה כימית עם חמצן אשר הופך את הסיר לחזק במיוחד. מפגש זה יוצר סיר חזק מאוד מכל כלי בישול ועמיד לאורך שנים כנגד שחיקות או שריטות.
מהסיבה הזו, אסור לרחוץ את הסירים עם אקונומיקה.
חשוב לציין שציפוי הנון סטיק אינו מכיל מתכות רעילות כגון קדמיום ועופרת.
עפ״י היצרן, המוצרים עמידים במדיח כלים למשך 300 הדחות.

כמובן שהעיצוב והאסתטיקה חשובים לא פחות מחוזק הסירים. ובכן, סירי הארד אנודייזד מקסימים כוללים ידית ארגונומית לאחיזה ומכסה זכוכית מחוסמת עם פתח לשחרור האדים.

הסדרה כוללת מגוון רב של סירים ומחבתות בגדלים שונים ומגוונים בינהם:
1. סיר 1.9 ליטר /2.8 ליטר/3.6 ליטר/5 ליטר/ 9.5 ליטר ועוד….
2. קלחת 1.4 ליטר 16 ס"מ
3. רוסטר אובאלי 25*35.2
4. מחבת 30 ס"מ/ 26 ס"מ/ 24 ס"מ/ 22 ס"מ/ 20 ס"מ

טווחי מחירי הסדרה: 181-384 (לאחר 30% הנחה) שזה לא יקר בהשוואה למותגים מקבילים

מעבר לסירים ומחבתות משיקה נעמן גם את סידרת ART+COOK המבוססת על מותג אמריקאי מוביל בתחום הגאדג'טים והכלים למטבח. הגאדג'טים בסדרה משלבים באופן מושלם בין פונקציונאליות לעיצוב חדשני.
מוצרי הסדרה כוללים: סכינים, קולפנים ,קרשי חיתוך ,עציצים מיוחדים לגידול תבלינים במטבח הביתי, מטחנות פלפל ומלח מיוחדות ועוד. המוצרים צבעוניים ומושכי עין, כדי להפוך את הבישול לחוויה.

את מוצרי נעמן ניתן להשיג ב-1000 נקדות מכירה, כולל ב-40 חנויות "נעמן" ובחנויות כלי הבית השונות ברחבי הארץ ברשת מגה ועוד.

שיהיה לכולנו חג שמח!
בתיאבון!
חיים וטעים!

אורלי כהן - חיים וטעים
אוהבת את החיים הטובים והטעימים: לבשל, לאפות, לצלם, לטעום, לטייל, לבלות, ליצור, לעצב, לשתף, לכתוב ולספר. יחד עם זאת, בריאות הגוף, הנפש והנשמה חשובים לי ואני משתדלת לשלב ביניהם. חיים וטעים זה המוטו שלי.