מגוונים עם בייגלה דקים בטעמים

בחורה עם מחשב נייד

מותג בייגל בייגל– ממציא שוק הבייגלה ומותג הבייגלה האהוב ביותר בישראל, מבית יוניליוור ישראל, משיק חדשנות מלהיבה: בייגלה דקים דקים בארבעה טעמים ייחודיים ומרגשים.  

 

הסדרה כוללת ארבעה טעמים: שמנת בצל, גבינת צ'דר מתובלת, שומשום פרג ונגיעות שום ומלח ים. מתוך מגוון טעמים שנבדקו, זכו טעמים אלה לציונים גבוהים ביותר במבחני טעימה ונמצאו רלוונטיים ואהודים ביותר על קהל היעד ובינהם ילדים:)

 

בייגלה דקים דקים הוא השילוב המושלם של חטיף אפוי בעל ערכים תזונתיים עדיפים יחד עם טעמים דומיננטיים ומגוונים, המזוהים עם עולם החטיפים המלוחים.

 

ארבעת טעמי הסדרה מוצעים באריזות במשקל  300 גרם , במחיר מומלץ של 10.99 ₪. טעמי מלח ים ושמנת בצל מוצעים בנוסף באריזה אישית במשקל 60 גרם במחיר מומלץ של 2.70 ₪ . כל המוצרים כשרים פרווה בכשרות בד"צ.

 

בייגל בייגל- סיפורו של מותג

הסיפור של בייגל בייגל מתחיל אי שם בסוף המאה ה-19 בעיירה קטנה ליד העיר קרקוב בפולין, שם פעל סב סבו של יעקב בייגל (מבעלי החברה לשעבר) כאופה. בעקבות צו שלטונות המדינה, אשר חייב את האזרחים לאמץ לעצמם שם, בחר הסבא את השם "בייגל" על שם לחמניות עגולות שנאפו במאפיה שלו.

מקצוע האפייה עבר במשפחת בייגל מאב לבן, וכשעלתה לארץ ב- 1933 פתחה משפחת בייגל שתי מאפיות, בתל אביב וברמת גן. בניה של המשפחה פתחו לימים מאפיה משל עצמם שהחלה לייצר כעכים. עם השנים התרחב המפעל והפך למפעל המוביל לייצור בייגלה ומוצרים רבים נוספים.

בייגל בייגל הינו מותג מומחה במאפים מלוחים. בייגל בייגל היא יצרנית הבייגלה הגדולה ביותר בישראל ובמזרח התיכון, ומייצרת 11מיליון שקיות בייגלה בשנה

סרטון פלאש