לשמור אמונים?

בחורה עם מחשב נייד
קאסטרו בלאק

השקת קולקצית אביב קיץ של קסטרו אתמול בתל אביב הבטיחה רבות: השקת הקו החדש שנקרא "בלאק"  שצמח ואמור לתת מענה לצרכי הלקוחות  שגילן  מן הסתם עולה על 18…ורוצות לשדר ביזניס, מה שנקרא לדבר קוד עיסקי

מכיוון שרבות מלקוחותי  נזקקות  לאואטפיט כזה מפעם לפעם , הרגשתי  חייבת להענות בחיוב ולהגיע לחשיפה ולבדוק עבורכן את הסחורה… 

"קו ה-BLACK יהווה כתובת עבור לקוחות אופנתיים שאוהבים אופנת SMART מגובשת, איכותית ונגישה, והוא מעניק ללקוחות קסטרו בקו הנשים ובקו הגברים הצעת ערך חדשנית ומרגשת.
מעצבי הסטודיו של קסטרו קיבלו על עצמם את האתגר להמשיך ולהוביל את ענף האופנה בתקופה מאתגרת המתאפיינת בכניסת רשתות אופנה בינלאומיות ובינהן גם ענקיות אופנה זרות.
קולקציית ה-BLACK של קסטרו נוצרה בתהליך פיתוח שארך למעלה משנה…ציפיות….  

אתי רוטר בקול נרגש עלתה ותארה את הקו החדש והרימה עוד יותר את הרף …
התצוגה התחילה בקו הקז'ואל ' המכונה מהיום RED ׂעל רקע של תמונת חולות מדבר שהחזירה אותי כ- 20 שנה אחורה לתצוגת הסיום של בשנקר… גל גדות בשמלה מתבדרת ברוח בגוון חול צהבהב שממשיך את החרדל ששלט פה בחורף והמשיכה לשמלות בגווני הניוד- שקיבלו טאצ' מעט קוראלי חדש?? 

השקת קולקצית אביב קיץ קסטרו
השקת קולקצית אביב קיץ קסטרו

אהבתי את השילוב של גווני החול והים , למרות שאין בהם חידוש הם תמיד עובדים יחד מצויין.
והדפסים שבטיים  מזוגזגים שחווינו בצורה קצת אחרת בחורף ועדיין נראו טוב ומעניין. 

בגזרות המכנסיים הייתה לי תחושה מוזרה  שאני חייבת  מכנסי שרוול השנה ,למרות שאני ממש לא אוהבת.. מה לעשות? לוותר כמובן ! להמשיך לקנות את הג'ינסים המחמיאים שלכם.

שמלות הערב השחורות  שהוא הקו אהוב עלי באופן אישי במיוחד, היו מעניינות אם כי המפתחים היו עמוקים בהגזממה פראית  גם בקידמי וגם בגב .. מי יכול ללכת כך? אולי רק כמה צעדים על השטיח האדום וגם אז רק אם את שטוחה כמעט לגמרי. למרות זאת  הן היו מעניינות ועם עדכון קטן לטובת הלקוחה השפויה (רק אל תגידו לנו ללבוש גופיה מתחת ..) יכולות לתת מענה אפילו לארוע הפרטי שלך . כמובן שתצטרכי לקחת בחשבון שיש עוד לפחות 500 שמלות כאלה מסביב.. 

השקת קולקצית אביב קיץ קסטרו  השמלות השחורות
שמלות שחורות השקת קולקצית אביב קיץ קסטרו

והגענו לפסגת ההבטחות  קו הבלאק הנחשק– צר לי אבל היה מאכזב , מעצבי קסטרו היקרים עבדו שנה שלמה והתוצאה היא מכנסיים שחורים וחולצה לבנה מכופרת?? אולי לפני שנים רבות לפני שנחשפנו לים האופציות (רמז.. מתחיל בZ) 

לסיום קו הבלאק השקת קסטרו אביב קיץ

לסיכום – מותג שרוצה  שקהל היעד הבוגדני ישמור לו אמונים צריך להשקיע יותר…צר לי אך הקו החדש כבר זקוק לעדכון ורענון , לגזרות טרנדיות יותר , ולוריאציות ושילובים מעניינים ..אולי סטיילינג אחר? 

שיהיה בהצלחה! 

סדנת סטיילינג ליום האישה 2012

מי מאיתנו לא רוצה להראות טוב?  לצאת מהבית ולקבל מחמאות, להסתכל במראה ולהיות ממש אבל ממש מרוצה. להרגיש  שווה, בטוחה, נשית, צעירה יחודית ועדכנית   סדנת סטיילינג חדשה ומרגשת הנקראת "להתלבש להתחדש להתרגש…"
המושקת לקראת יום האישה הקרוב , אלמד אתכם, להתלבש בצורה מחמיאה, להתחדש בצורה חכמה ( שופינג.) .ולהתרגש מכל מחמאה …בסדנה תקבלו כלים יחודיים לשדרוג מיידי של ההופעה טיפים לשיפור משמעותי של המראה וכללים למלתחה איכותית ושווה מחמאות כבר אמרתי? מהרו לשריין גם לכם תאריך ליום האישה הקרוב,  

התקשרו גלית שרון 0523784071הכנסו לאתר WWW.STYLISTIT.COM