10 כללים למראה המושלם שלך, ספיישל יום האהבה….

בחורה עם מחשב נייד
אלמביקה רי שגב
אלמביקה ריי שגב

תכירי תודה – לא כל כך יפה ולא בת שש עשרה…. מוכר? קל מאוד להתמקד במה שלא קיבלנו, אני לא בלונדינית, לא 170 (רק 157) , לא ממש חטובה, החזה שלי ממוצע (לפני הלידות גם נראה די שונה) ועוד ועוד. חשוב  מאוד לא לשכוח להודות על מה שכן קיבלנו . נסי למצוא מה את אוהבת ומוקירה במראה שלך: מחשוף יפה, עור חלק, שיער שופע, רגלים חטובות, אצבעות יפות, עיניים .

התמקדי בטוב ונסי לטשטש את מה שאת פחות אוהבת, נכון זה לא יעלם לתמיד, אבל אם תתאמני על זה תפסיקי  באיזה שהוא שלב לראות רק את החלקים שאת פחות אוהבת בעצמך ותראי קודם את היפים.

תלמדי להבליט אותם , יש טכניקות רבות להבליט את היפה , בצבע, בתכשיט , באיפור מחמיא, ובלבוש מתאים , ובגזרות מחמיאות.  תלמדי את הרעיון ( זה די פשוט) ותאמצי אותו, פתאום תרגישי איך השינוי באמת קורה.

אל תשווי – תמיד יהיו יותר יפות , יותר רזות, יותר גבוהות, יותר עשירות …. כמו בתחומים אחרים
ההשוואה הזו סתם  מתסכלת ולא מובילה לשינוי .קבלי את מי שאת היום מצאי את הייחוד שלך ,ותיהני  ממה שיש .

את עושה את הבגד.. ולא להיפך , כן למרות המיתוס ההפוך,  אני מאמינה שאפשר להלביש שני אנשים זהים באותם בגדים בדיוק וכל אחד יראה לגמרי שונה … היציבה , התנוחה, הביטחון העצמי וההרגשה הטובה ביחד עם החיוך יעשו את ההופעה שלך למושכת לא פחות מלוגו נחשק ויוקרתי.

תהיי אופטימית– אפשר לבטל  או לדחות את השינוי בתירוצים שונים: כשארד במשקל אראה יותר טוב,  כשיהיה לי יותר  כסף או   אין לי בכלל זמן להתעסק בזה .. כל אלה ינציחו את התסכול שלך כל בוקר . אופטימיות ורצון  יעשו את השינוי . תוכלי להראות נפלא כבר היום אם רק תחליטי שאת  באמת רוצה בזאת.

תטפחי-  כל תלמידת סטיילינג ואופנה מתחילה תשנן לך את מילות המפתח "טוטאל לוק" , הבגדים עם כל הכבוד להם (ויש לי הרבה כבוד) , לא לבד בקטע הזה .. אם לא תטפחי  את עצמך  זה לא יעבוד. שיער , עור פנים, איפור קל ומתאים לסגנון שלך, נעלים ואקססוריז .תחשבי תמיד על התמונה השלמה .

תתלבשי– אל תשמרי את הבגדים היפים שלך בארון , זה לא סרוויס מפולניה , תשתמשי בהם ,אל תפחדי לבלוט או להעיז .

תתחדשי – תפרגני לעצמך מפעם לפעם משהו חדש , שלא לבשת אף פעם. תבדקי איך מרגיש לך.. אולי זה התחלה של אהבה חדשה?

תתרגשי– אל תצטנעי , אם קיבלת מחמאה , היא כנראה מגיעה לך. תגידי יפה תודה ותחייכי אל העולם , עשית זאת  !

שיהיה בהצלחה,

עם המון אהבה וסטייל  , שלך גלית

רוצה לדעת עוד? סדנת סטיילינג ליום האישה 2012
מי מאיתנו לא רוצה להראות טוב?  לצאת מהבית ולקבל מחמאות, להסתכל במראה ולהיות ממש אבל ממש מרוצה. להרגיש  שווה, בטוחה, נשית, צעירה יחודית ועדכנית   סדנת סטיילינג חדשה ומרגשת הנקראת "להתלבש להתחדש להתרגש…"
המושקת לקראת יום האישה הקרוב , אלמד אתכם, להתלבש בצורה מחמיאה, להתחדש בצורה חכמה ( שופינג.) .ולהתרגש מכל מחמאה …בסדנה תקבלו כלים יחודיים לשדרוג מיידי של ההופעה טיפים לשיפור משמעותי של המראה וכללים למלתחה איכותית ושווה מחמאות כבר אמרתי? מהרו לשריין גם לכם תאריך ליום האישה הקרוב,

התקשרו גלית שרון  0523784071הכנסו לאתר WWW.STYLISTIT.COM