הבלוג של streetpopupshop

פופ אפ בלוג | pop up blog

ש-לום! אני אורלי, ורבים מכירים אותי כ-אורלי מ- spotlight pop up shop, חנות הפופ אפ ע"י אורנה ואלה בשינקין 33 בתל אביב. בשנה שחלפה מאז הקמתי את החנות, שהינה פורצת דרך וייחודית, צברתי ידע וניסיון רב, שהובילו לתובנות ומסקנות אותן אחלוק... +עוד

ש-לום! אני אורלי, ורבים מכירים אותי כ-אורלי מ- spotlight pop up shop, חנות הפופ אפ ע"י אורנה ואלה בשינקין 33 בתל אביב. בשנה שחלפה מאז הקמתי את החנות, שהינה פורצת דרך וייחודית, צברתי ידע וניסיון רב, שהובילו לתובנות ומסקנות אותן אחלוק אתכם פה בבלוג. מבטיחה לכתוב בקצרה, בהומור, ולתת ערך מוסף. אתם מוזמנים לעקוב אחרי דף הפייסבוק שלי https://www.facebook.com/spotlight.pop.up.shop?ref=hl וגם לכתוב לי ל: [email protected]

עדכונים:

פוסטים: 5

החל מפברואר 2015

14 צעדים בדרך לפופ אפ מוצלח – הפוסט השלישי

 פתיחת חנות בקונספט של pop up shop לזמן קצר היא אירוע מרגש, מיוחד ומשמעותי בחיי העסק, בעיקר של עסקי online שרוב זמנם לא פוגשים לקוחות, והינו שלב חשוב בדרך של המותג      לפומביות וחשיפה רחבה יותר.

אז ריכזתי עבורכם רשימת טיפים להפקת אירוע מכירה מוצלח ואפקטיבי:

1. מחשבה: לפני הכל צריך לעצור לרגע ולחשוב: מה בעצם המטרה של ה- pop up  הזה? אני מותג מוכר שמחפש רק את חלל המכירה או גם חשיפה/מיתוג/ פגישה עם לקוחות במציאות/ show room לחנויות וכד’. בהתאם להחלטה יש לנסות לייצר חוויה חד פעמית מתאימה.

2. בחירת לוקיישן: יש קשר מובהק בין המיקום של חנות הפופ אפ שאתם שוכרים להצלחת האירוע.  אם אין שם מספיק טראפיק והלקוחות שלכם לא עוברים באזור – אז לא מספיק טוב. למשל, אם אתם מותג של תיקי יוקרה שמחפש חלל למכירה, אז גם שוק מחנה יהודה השוקק לא יקדם אתכם אם       מבין אלפי האנשים שעוברים בו מידי יום לא נמצא הקהל הפוטנציאלי שלכם.

3. בחירת מועד: תמיד זה זמן טוב לצאת מהאונליין למציאות ולגוון את ערוצי השיווק, אבל לפעמים יש תאריכים מדוייקים יותר. השקת קולקציה, sale, שיתוף פעולה חדש וכד’ הם הזדמנות טובה לפופ אפ. אם אתם מותג עונתי, נסו לשריין מראש מועדים בחלל הפופ אפ המועדף עליכם. למשל, אם אתם מותג בגדי ים, קחו בחשבון שכל הענף יוצא לשוק באותם מועדים וחבל לפספס.

4. בחירת שותפים: אני מאמינה מאוד בשיתופי פעולה. זה מגדיל את הסינרגיה, מקל על התפעול של החנות, וחוסך בהוצאות. כדאי לחפש שותפים מאותו עולם תוכן (עיצוב הבית, אופנת נשים, ילדים וכו’) הפונים אל אותו חתך אוכלוסייה. אחרת עשויה להיווצר תחושת חוסר איזון. למרות שזהו סטוץ עסקי, קשר לזמן קצר בלבד, הוא קשר רציני ומחייב! ומומלץ למצוא שותפים עם כימיה גבוהה ופוטנציאל התנגשות נמוך. מישהו שאפשר לסמוך עליו שיקדם את המותג שלכם בזמן שלא תהיו בחנות, מכל הלב. ועל סמך הניסיון הרב שלי- זה קורה, ונרקמים שיתופי פעולה שיוצאים מחלל הפופ אפ.

איור הכבשים של ODEL המוכשרת כל כך מכאן: https://www.facebook.com/ODELdrawings/timeline

5. תכנון: לתכנן מספיק זמן מראש ולתקשר את השבוע באתר שלכם, באמצעות יח”צ, אינסטגרם, פוסטים, בדף אירוע, בקבוצות, בבלוגים, תליית מודעות, ובכל אמצעי שעומד לרשותכם. אל תתביישו ובקשו שיתופים והפצת האירוע לקהלים רחבים יותר. בכל מקרה אל תשבו בחיבוק ידיים ותחכו ללקוחות. הם לא יודעים שאתם שם.

 6. כדאי לגבש לחנות הפופ אפ מאפיינים ייחודיים מעודדי ביקור, למשל:

  • מהדורה מוגבלת של דגם מיוחד רק ל- pop up,
  • הטבה מיוחדת לרכישה בחנות הפיזית בתקופת המכירה,
  • הנחה לרכישה חוזרת בחנות האינטרנטית בתום תקופת ה- pop up,
  • ניתן להציע קנייה online  ואיסוף מהחנות (זה חוסך עלויות עבורכם וזמני המתנה למשלוח עבור הלקוחות). אפשר גם הפוך- לפרגן במשלוח לכל מי שקונה בחנות הפופ אפ, כך שיוכל להמשיך וליהנות מהטיול ברחוב בלי לסחוב שקיות. מבטיחה שהלקוחות יעריכו את זה.

 7. No second chance for first impression - מומלץ להקדיש מחשבה ולעצב את החנות בקונספט ייחודי (חלון הראווה ופנים) עם טאץ אישי.אפשר להביא חפץ אישי מכונת תפירה, בובת מודל, דג זהב וכו’) שיהיו חלק מהדקורציה של החנות.כדאי לתלות תמונה אישית בחנות עם מוטו/הסיפור שלך ושל המותג – ליצירת הזדהות והיכרות עם הפנים שמאחורי המותג.

 8. חשוב לבדוק שמתקני התצוגה והאביזרים הקיימים בחנות מתאימים לקונספט שלכם ונוחים לשימוש.

 9. שקיפות: לשמור על אמינות בנושא מה יימכר ובאיזה מחיר, לדאוג מראש לתמחור, לפרסום מדיניות החזרת/החלפת מוצרים.

10. Follow up -לא לשכוח לנצל כניסה של אנשים לחנות לצורך רישום פרטים לטובת רשימת תפוצה. יש אנשים שלא עושים קניות ספונטניות אבל אהבו את המותג, התרשמו מהאיכויות שלו, ויהפכו ללקוחות נאמנים בהמשך.

 11. חוויית קניה: ריח, מוזיקה, נשנוש קטן. כל אלו תמיד נותנים הרגשה טובה.

 12. Give away – תנו ללקוחות משהו קטן מכם זה נכנס אל הלב ומפעיל את הרגש.

 13. מומלץ להתחבר לאירועים שקורים בעיר ולדבר “בשפה” שלהם. למשל, אם הפופ אפ יוצא ביום שבו חל לילה לבן בתל אביב, להתייחס ליום הזה כהזדמנות לתת ערך מוסף ללקוחות שמטיילים בלילה בעיר.

 14. לא לשכוח: כרטיסי ביקור, פליירים לחלוקה, פנקסי חשבוניות, שקיות ואריזות מתנה, שלט/מדבקה לחלון שיכללו פרטי התקשרות אתכם ושעות פתיחת החנות, אמצעי תשלום תקין, כסף מזומן לעודף. זוהי לא רשימה סגורה ועדיף לא לשכוח כלום…

 זהו, שיהיה בהצלחה בפופ אפ שלכם, ותשתדלו גם ליהנות ממנו.

 ואם יש לכם שאלות, תשאלו, אחרת איך תדעו? [email protected]

עוד מהבלוג של streetpopupshop

תצוגה מקדימה

בפופ אפ, אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני

ברוכים הבאים ל- פופ אפ בלוג שלי. כאן אספר לכם על הקונספט של חנויות ה- pop up. אסקור מגמות בעולם, אסביר למי קונספט הפופ אפ יכול להתאים ולמה, אפרט שגיאות שאסור לעשות ואדגיש מה כן חשוב, אספר איך בוחרים את הלוקיישן הנכון עבור המותג...

תצוגה מקדימה

Pop up History

פוסט שני: 15 שנים לקונספט מקור קנספט ה-pop up בארה"ב על רקע המצב הכלכלי והצורך למצוא פתרונות שיווקיים טרנדיים ושונים, במטרה לתת ללקוחות חווית קניה ייחודית, ערך מוסף ועניין, בעולם שבו הכל  More of the same. העסקים הבינו שכדי לשמור על...

תגובות

פורסם לפני 4 years
תצוגה מקדימה

Online Vs. Offline - שימוש בחלל הפופ אפ לשילוב ערוצי שיווק

שילוב ערוצי שיווק זה שם המשחק.   חנויות און-ליין מגיעות לחללי פופ אפ, חנויות פיזיות מקימות פלטפורמות מכירה באינטרנט. וכולם נמצאים גם כאן וגם שם. המעבר המסיבי למכירה...

תגובות

פורסם לפני 4 years

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה