הבלוג של streetpopupshop

פופ אפ בלוג | pop up blog

ש-לום! אני אורלי, ורבים מכירים אותי כ-אורלי מ- spotlight pop up shop, חנות הפופ אפ ע"י אורנה ואלה בשינקין 33 בתל אביב. בשנה שחלפה מאז הקמתי את החנות, שהינה פורצת דרך וייחודית, צברתי ידע וניסיון רב, שהובילו לתובנות ומסקנות אותן אחלוק... +עוד

ש-לום! אני אורלי, ורבים מכירים אותי כ-אורלי מ- spotlight pop up shop, חנות הפופ אפ ע"י אורנה ואלה בשינקין 33 בתל אביב. בשנה שחלפה מאז הקמתי את החנות, שהינה פורצת דרך וייחודית, צברתי ידע וניסיון רב, שהובילו לתובנות ומסקנות אותן אחלוק אתכם פה בבלוג. מבטיחה לכתוב בקצרה, בהומור, ולתת ערך מוסף. אתם מוזמנים לעקוב אחרי דף הפייסבוק שלי https://www.facebook.com/spotlight.pop.up.shop?ref=hl וגם לכתוב לי ל: [email protected]

עדכונים:

פוסטים: 5

החל מפברואר 2015

ברוכים הבאים ל- פופ אפ בלוג שלי.

כאן אספר לכם על הקונספט של חנויות ה- pop up. אסקור מגמות בעולם, אסביר למי קונספט הפופ אפ יכול להתאים ולמה, אפרט שגיאות שאסור לעשות ואדגיש מה כן חשוב, אספר איך בוחרים את הלוקיישן הנכון עבור המותג שלכם, אסכם טיפים לפופ אפ מוצלח, אחדד את חשיבות שילוב ערוצי ה- online/offline, ובעצם כל מה שצריך לדעת בנושא ה- pop UP shops. בנוסף, אשתף אתכם בחוויות תמונות תובנות וסיפורים מאחורי הקלעים של חלל הפופ אפ האינטימי שלי, בשינקין 33 בתל אביב – Spotlight pop up store.

חנות הפופ אפ בשינקין 33 בתל אביב

באופן טבעי הייתי אמורה לכתוב עכשיו את פוסט מספר 1: קצת היסטוריה. אבל אני בוחרת להתחיל מפוסט מספר 4: אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני. כי הוא הכי חשוב בעיני ל- Street pop up shop.

אז תדעו : בחנות פופ אפ אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני. אין. בחרתם תאריך, מצאתם שותפים, גיבשתם קונספט, הכנתם קולקציה חדשה, עשיתם אירוע, הזמנתם את כל החברים והחברים שלהם, עשיתם הגרלה,

ה ת ר ג ש ו ת. זה טוב מאוד, אבל לא מספיק.  המותג שלכם צריך להיחשף ללקוחות חדשים, אלו שעוברים ברחוב וחולפים על פני החנות

הדרך המרכזית להכניס טראפיק מזדמן לחנות שלכם היא לדאוג לכך שחלון הראווה וחזית החנות יגרמו לאנשים להסתכל, לראות, להסתקרן, להתעניין, לחייך, להתרגש, לחצות את הכביש, להפסיק לרגע ללכת לאן שהלכו. לעצור. להיכנס.

זה עכשיו או לעולם לא. There is no second chance for first impression . אין ‘מועד ב’ אין שבוע הבא. בחנות פופ אפ הקונים של שבוע הבא יקנו את המוצרים של המותג שיהיה שם שבוע הבא..

תחשבו מה היה גורם לכם להיכנס לחנות שאתם לא מכירים | מה ימשוך לכם את תשומת הלב | מאיזה ויז’ואל לא ניתן יהיה להתעלם | איזו חנות אתם ראיתם פעם ולא תשכחו | זה זה. זה יכול להיות משהו מעולם התוכן שלכם, אבל לא חובה. חשוב שיהיה צבעוני| מצחיק| חמוד| אפילו מכוער אבל העיקר שיתפוס את העין וישבה את הלב.

ואל תטעו, שם המשחק הוא לא השקעת כסף רב ומשאבים בעיצוב החנות הזמנית, אלא יצירתיות ומקוריות, שימוש בבדים, מוצרי נייר קרטון ופלסטיק וחומרי גלם שבהישג יד, כי אפשר לעשות הרבה  במעט מאוד.

 נראה לי שהבנתם בשלב הזה. הנה כמה דוגמאות (מקטגוריית ה- low cost) להשראה. להתראות בפוסט מספר 1.

אגב, פוסט מספר 2 הוא ’10 טיפים לפופ אפ מוצלח’. ופוסט מספר 3 הוא ‘טעויות שלא עושים בפופ אפ שופ’.

 תעקבו אחריי, זה בסדר, ותשאלו שאלות, זו דרך מצוינת לדעת את התשובות. אורלי

טיפות צהובות חלון (4) חלון (19)

עוד מהבלוג של streetpopupshop

תצוגה מקדימה

Pop up History

פוסט שני: 15 שנים לקונספט מקור קנספט ה-pop up בארה"ב על רקע המצב הכלכלי והצורך למצוא פתרונות שיווקיים טרנדיים ושונים, במטרה לתת ללקוחות חווית קניה ייחודית, ערך מוסף ועניין, בעולם שבו הכל  More of the same. העסקים הבינו שכדי לשמור על...

תגובות

פורסם לפני 5 years
תצוגה מקדימה

Online Vs. Offline - שימוש בחלל הפופ אפ לשילוב ערוצי שיווק

שילוב ערוצי שיווק זה שם המשחק.   חנויות און-ליין מגיעות לחללי פופ אפ, חנויות פיזיות מקימות פלטפורמות מכירה באינטרנט. וכולם נמצאים גם כאן וגם שם. המעבר המסיבי למכירה...

תגובות

פורסם לפני 4 years
תצוגה מקדימה

14 צעדים בדרך לפופ אפ מוצלח

14 צעדים בדרך לפופ אפ מוצלח - הפוסט השלישי  פתיחת חנות בקונספט של pop up shop לזמן קצר היא אירוע מרגש, מיוחד ומשמעותי בחיי העסק, בעיקר של עסקי online שרוב זמנם לא פוגשים לקוחות, והינו שלב חשוב בדרך של המותג      לפומביות וחשיפה רחבה...

תגובות

פורסם לפני 5 years

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה