הבלוג של streetpopupshop

פופ אפ בלוג | pop up blog

ש-לום! אני אורלי, ורבים מכירים אותי כ-אורלי מ- spotlight pop up shop, חנות הפופ אפ ע"י אורנה ואלה בשינקין 33 בתל אביב. בשנה שחלפה מאז הקמתי את החנות, שהינה פורצת דרך וייחודית, צברתי ידע וניסיון רב, שהובילו לתובנות ומסקנות אותן אחלוק... +עוד

ש-לום! אני אורלי, ורבים מכירים אותי כ-אורלי מ- spotlight pop up shop, חנות הפופ אפ ע"י אורנה ואלה בשינקין 33 בתל אביב. בשנה שחלפה מאז הקמתי את החנות, שהינה פורצת דרך וייחודית, צברתי ידע וניסיון רב, שהובילו לתובנות ומסקנות אותן אחלוק אתכם פה בבלוג. מבטיחה לכתוב בקצרה, בהומור, ולתת ערך מוסף. אתם מוזמנים לעקוב אחרי דף הפייסבוק שלי https://www.facebook.com/spotlight.pop.up.shop?ref=hl וגם לכתוב לי ל: [email protected]

עדכונים:

פוסטים: 5

החל מפברואר 2015

שילוב ערוצי שיווק זה שם המשחק.

 שילוב ערוצי שיווק

חנויות און-ליין מגיעות לחללי פופ אפ, חנויות פיזיות מקימות פלטפורמות מכירה באינטרנט. וכולם נמצאים גם כאן וגם שם.

המעבר המסיבי למכירה באון ליין הוא מגמה שאי אפשר להתעלם מעצמתה. העולם קונה באינטרנט, וימשיך לקנות שם יותר ויותר. אין על כך מחלוקת. הישראלים קונים באינטרנט בשיעורי הקנייה ההולכים וגדלים אבל עדיין ביחס נמוך משאר העולם. רוב קניות הישראלים באינטרנט הן באתרי חו”ל. אחסוך מכם את המספרים והסטיסטיקה, אבל רק שתדעו שהמחיר הוא השיקול העיקרי אבל גם שיקולי אבטחה לוגיסטיקה והיעדר זירות מכירה מקומיות אטרקטיביות הן הסיבה. (ותתפלאו, אבל, למשל, בפעם האחרונה שבדקתי, לקבוצת Fox לא היה אתר קניות מקוון).

ניתן לצפות שרשתות יצמצמו שטחים מסחריים- למה להם להיות פרוסים בעשרות נקודות מכירה פיזיות כשאחוז הולך וגדל של הלקוחות שלהם קונים באונליין ולא מגיעים לפתח החנות (וזאת, בצד העליות הכבדות של שכר-דירה ופדיון בקניונים ושיקולים אחרים שיובילו לכך). כשבמחיר של אתר אינטרנט טוב יעיל ומקודם ניתן למכור ולשלוח לכל העולם, למה לצמצם את עצמן לטריטוריה מוגבלת בכפר הגלובלי?

כך או כך, היקף המכירות המקוונות יגדל, סוג המוצרים שניתן לקנות אונליין יתרחב, השירותים הנלווים (שילוח, אריזה, החלפה וכד’) ישתדרגו, לוחות הזמנים לאספקה יתקצרו (נקווה שהנושא האחרון אינו רק whish full thinking).

בצד התהליך הזה, כפלטפורמה תומכת, יזדקקו עסקי האונליין לחללי מכירה בעולם האמיתי. אי אפשר להיות 100% מהזמן וירטואלי. צריך לפגוש את הלקוחות. נכון לתת להם להכיר את המותג, להרגיש את המוצר, למדוד, לטעום, למשש, להתחייב. ואז להמשיך לקנות באונליין.

ובאמת, מזה זמן, מותגי אונליין ותיקים ופופולאריים פותחים חנויות פופ אפ זמניות (Adika,Miss Behave ) וגם חנויות קבועות פיזיות במציאות (Bell&Sue, Dreams&Wishes). מותגים מהמציאות פותחים גם חנויות אינטרנטיות ומחזקים את האחיזה באונליין (שילב, Story, דפנה לווינסון), וגם חנויות פופ גדולות ומושקעות, כמו זאת של מנטוס אשר הוקמה בהשקעה של כמליון ₪ לחודש בלבד בנמל תל אביב.

התמונה מכאן: Scooper.co.il

ויש את זה גם בהפוך- Just about מותג האופנה והלייף-סטייל לילדים משיק ממש בימים אלו מיזם פופ אפ אינטרנטי במסגרתו יימכרו, כמו בפופ אפ, סאמפלים, ופריטים במחירי סוף עונה, לשבוע בלבד.

כי ככה זה בפופ אפ , אין דבר כזה שאין דבר כזה…

כתוצאה מכל התהליכים האלו, מיזמי הפופ אפ ילכו ויתרבו וישמשו פלטפורמה מצוינת לשהייה ב- Offline, מקום להיות בו לזמן הדרוש לצורך שילוב ערוצי השיווק של העסק,  במועד האופטימלי, במיקום הנכון ובמינימום הוצאות. בנימה אישית אספר, שזה היה ההיגיון שעמד מאחורי הקמת Spotlight pop up shop, חלל הפופ אפ שלי בשינקין תל אביב, וההבנה שזוהי פלטפורמה חשובה ונחוצה בשוק   המסחר האלקטרוני. בהתחלה  זה לא היה קל, זה היה רעיון פורץ דרך, והיום הוא מוצר מדף (וקולב).

חנות להשכרה לשבוע בתל אביב

ולסיום, מחשבה נוגה: פעם הייתי הולכת עם חברות לעשות קניות. אז זה היה רק קניות, לא שופינג. נראה שהאקט החברתי הזה עובר מהעולם. לפחות מצטמצם מאוד. הדור שקונה כבר עכשיו את רוב רכישותיו באינטרנט (דור ה- Yפלוס) עושה זאת לבד, מול המחשב, בדרך מהעבודה, בהפסקת הקפה, וכבר לא מתעניין בחוויית הקניה במציאות. אז יכול להיות שהבת שלי, נגה בת ה- 4, כבר לא תעמוד לעולם בתור לתא המדידה?!

התמונה מפה: photography-Favim.com

באיחולי חופש גדול משובח לכולם.

אורלי  www.spot-light.co.il  |  שינקין 33 תל אביב |   Facebook:  Spotlight pop up shop

עוד מהבלוג של streetpopupshop

תצוגה מקדימה

בפופ אפ, אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני

ברוכים הבאים ל- פופ אפ בלוג שלי. כאן אספר לכם על הקונספט של חנויות ה- pop up. אסקור מגמות בעולם, אסביר למי קונספט הפופ אפ יכול להתאים ולמה, אפרט שגיאות שאסור לעשות ואדגיש מה כן חשוב, אספר איך בוחרים את הלוקיישן הנכון עבור המותג...

תצוגה מקדימה

Pop up History

פוסט שני: 15 שנים לקונספט מקור קנספט ה-pop up בארה"ב על רקע המצב הכלכלי והצורך למצוא פתרונות שיווקיים טרנדיים ושונים, במטרה לתת ללקוחות חווית קניה ייחודית, ערך מוסף ועניין, בעולם שבו הכל  More of the same. העסקים הבינו שכדי לשמור על...

תגובות

פורסם לפני 4 years
תצוגה מקדימה

14 צעדים בדרך לפופ אפ מוצלח

14 צעדים בדרך לפופ אפ מוצלח - הפוסט השלישי  פתיחת חנות בקונספט של pop up shop לזמן קצר היא אירוע מרגש, מיוחד ומשמעותי בחיי העסק, בעיקר של עסקי online שרוב זמנם לא פוגשים לקוחות, והינו שלב חשוב בדרך של המותג      לפומביות וחשיפה רחבה...

תגובות

פורסם לפני 4 years

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה