הבלוג של sonyabitasho-סוניה ביתשו מרצה להעצמה אישית

sonyabitasho

כשהגעתי לתובנה שהשליחות שלי היא להגיע לכמה שיותר נשים ונערות, היום הבנתי עד כמה היא הייתה נכונה. היום חזרתי לעמותת על"ם להרצות, על הבחירה שלי בחיים, על בחירה לחיות למרות מה שעברתי בחיי. היום חזרתי קצת אחרת ממה שהתחלתי את מסעי לפני 11 שנים. חזרתי חזקה יותר, מבינה יותר, מקבלת יותר והכי חשוב חזרתי שלמה יותר. הבנתי שאני יכולה לגעת בכל אחד ואחת. לגעת במקומות הפנימיים ביותר שלהם, לפתוח את הפצעים ולקבל אותם, להחלים מהם. הבנתי שאני צריכה להשמיע את קולי, למען השתיקה הרועמת גם בימינו אנו. מכל הרצאה שאני יוצאת מבינה שהחלטתי נכון. כשאני שומעת בסוף כל הרצאה שהשליחות שלי מבורכת וחשובה למען כולן, אני מבינה שבסופו של דבר כל מה שעברתי הביא אותי לנקודה שאני נמצאת בה היום. תודה ל Maya Fish מעמותת על"ם שהאמינה בי ודאגה שאגיע להרצות היום, מעריכה מאוד. תודה לכל אלו שהקשיבו והחכימו ולו במעט למען הנוער, מברכת את השליחות שלכם. היו שם, הכילו, חבקו, אהבו ללא תנאי ושיפוט.

עוקבים: 3

החל מספטמבר 2017

היום רוצה לשתף אתכם ביעד היחסית חדש לרוב הישראלים-טנריף
טיסות ישירות שהחלו רק מפסח, טיסה אורכת כשבע שעות, חברת סמארט וינגס שישראייר מפעילה.
טסנו משפחה, זוג+3 ילדים, עם חששות לפעם ראשונה עם שלושתם בחו”ל, אין ספק שהחששות התפוגגו להם.
הטיסה הלוך ברובה עברה טוב, הגענו ערוכים עם סרטים בדיסק און קי למחשב נייד, משחקי קופסא קטנים, שמיכות, וכריכים לכל אחד בתיק גב משלו.
הטיסה חזור לא הורגשה כלל, טיסת לילה וכולם נרדמוהאוכל בטיסה עולה כסף מצרפת לכם מחירון, הגענו בהלוך ערוכים למה שהילדים אהבו, בחזור פשוט נרדמנו והתעוררנו זמן קצר לפני הנחיתה.
שהינו באזור הדרומי, במלון מרכזי מאוד H10 las palmeras, בלאס אמריקאס. לגבי המלון חשוב מאוד לבדוק שוב ושוב לגבי חדרים שיהיו צמודים אחד לשני, לי לא ממש עזר כל השרשור מיילים עימם והיינו צריכים לשהות לילה בחדר אחד ופוצנו למחרת בבונגלוס משפחתי, יצא לטובה.
האוכל בארוחות (לקחנו חצי פנסיון) היה ממש טוב, לאוכלי הכשרות פשוט שאלנו כל ארוחה מה לא בקר או ערבוב של בשר וחלב, כך גם במסעדות בחוץ.
אטרקציות, לא לוותר על הסיאם פארק והלורו פארק, רכשתי מראש את האטרקציות בעזרתו של חבר יקר שיש לו קבוצה לטנריף ובסוכן נסיעות.
בלורו פארק חובה לצפות במופע לוויתנים ממליצה לשבת בשורות הראשונות, חוויה בפני עצמה להירטב חחח, להגיע עם בגדי ים מתחת לבגדים קלים ומגבות.
בשני הפארקים ניתן להעביר יום שלם בקלות.
בסיאם פארק ממליצה לקחת לוקר באזור חוף סיאם, זה חוף מלאכותי עם בריכת גלים ענקית, להניח על המיטות מגבות שתביאו עימכם מהמלון ואת התיק בלוקר, פינות אוכל כמעט בכל מקום, מומלץ להגיע עם נעליים מתאימות מראש כמו באילת.
שכרנו רכב ליום אחד בלבד לנסיעה לצפון האי ללורו פארק ולקניונים לה וילה ומרדיאנו שיש בו פרימארק.
מעבר לכך לא היה לנו צורך ברכב, התניידנו רוב הזמן רגלית ומעבר לכך היו הסעות חינם לאטרקציות מנקודה מרכזית באזור לאס אמריקאס שבו שהינו.
יצאנו גם לשייט של שעתיים זה בהחלט מספיק אין צורך בשלוש שעות, בשייט זה ראינו להקות של לוויתנים, מרהיב ביותר. משם ירדנו לחוף קטן הצמוד לנמל עם הילדים, החופים בדרום לא וואוו, החוף הזה היה נעים לילדים, עם מתנפחים מאתגרים, מים צלולים יותר.
מסעדות בשפע, מי שאוהב לא לוותר על ארד רוד קפה, מופע לייב עם ארוחה, הייתה לילדים חוויה ובעיקר לנו.
פיצות מדהימות בכל האזור, בורגר קינג ומקדונלדס כמעט בכל פינה. ביקשנו ללא תוספות שלא התאימו לנו, לא הייתה להם בעיה באף מקום עם הבקשות שלנו.
הם אנשים אדיבים והשרות שלהם באי נדיב ביותר כולל נהגי המוניות.

בשורה התחתונה, ממליצה בחום על היעד המטריף זה, מקום שוקק חיים, מלא באטרקציות, מלאאאאא בשופינג לכל החובבים
הגענו ערוכים מראש כך שלא נתקלנו בשום בעיה, היו ימים שפשוט זרמנו בכייף, עבר מהר מדי

עוד מהבלוג של sonyabitasho-סוניה ביתשו מרצה להעצמה אישית

שלום עולם!

ברוכים הבאים לבלוג החדש שלי!...

פורסם לפני 1 year

סליחה מילה עם משמעות כה גדולה

סליחות... ברגע שקוראים את המילה הדבר הראשון שעולה לראש הוא בקשת סליחה, התנצלות כלשהי. אצלי זה אחרת. עבורי סליחה היא חיים שלמים. סליחה מהילדה הקטנה שהייתי, סליחה על שהתביישתי, על היותי ילדה מופנמת ומכונסת. סליחה על...

פורסם לפני 2 months

בחרתי בחיים

אני יכולה הכל, אני אישה חזקה, אני לא צריכה עזרה. זה בטח כבר יעבור לי, יום יומיים ואחזור לעצמי. לפעמים זה לא עובר, לפעמים אני חזקה שאני נופלת ואז קמה נכון. לפעמים מבקשת עזרה גם מגורם מקצועי. האם להיות חזקה זה אומר שלא נפלתי...