7 משפטים שכדאי שילוו אתכן בשנה הקרובה

לפי הקבלה ראש השנה וחגים בכלל הם הזדמנות ופתח לשינוי דברים ודפוסים , אבל אם נפריד רגע את הראש השנה מהיהדות והקבלה הרי עדין מאיזשהי סיבה כולנו מתחילים בראש השנה במוטיבציה לשנה טובה יותר. אולי זה פשוט כי לכולנו כמעט נשבר מעומס החום , או כי בעלי החיים מחזרים . בעצם יתכן שזה קשור לפריחות המלבלבות ולפירות שלא היו ומתחילים .  מה שזה לא יהיי זה גורם לנו לקבל החלטות .
הנה 7 משפטים שמומלץ שילוו אתכן בשנה הקרובה:

1 . מקבלת עצמי בשלמות – אף אחד לא מקבלת את עצמו בשלמות, תמיד יש משהו לא יציב בנפש. זה יכול להיות החל מחלק פחות אהוב בגוף, עד הרגל משונה , ועד איזשהו צלקת באופי . זה בדרך קורה לנו כשאנחנו קטנות , ונשאר ומלווה אותנו . לפעמים זה פשוט מצטרף במהלך החיים .

למה המשפט הזה חשוב : קבלה עצמית מאפשר לנו דאגה אחת פחות , פחות מלחמה עם משהו שהוא עובדתי .

2. בוטחת בעצמי – כשאנחנו נולדים יש לנו מנגנון לא להזיק לעצמנו , אחר כך מתפתחת גם אינטילגנציה , כל זה מופרע בשלב מאוחר יותר על ידי החברה כולה . מידע מתחיל לזלוג לתוך חינו , נסיון של אחרים שלעיתים מותעה . ואז אנחנו מסיקים מסקנות שלא לנו.

למה המשפט הזה חשוב: כי את יודעת הכי טוב !

3. באתי ליהנות – 9 חודשים שלמים מטפחים אותנו בבטן , לא חסר לנו דבר , לכן אין הסבר למה אנחנו מתחילים ובוחרים לסבול מחוץ לבטן . הכעס מיותר, העצב יכול להיות רגש מאוד בריא ונכון . בסך הכל מה תרצו שיהיי כתוב על מצבתכן ? היתה אישה עצבנית וקשה או חייה חיים שמחים ונהדרים ?

למה המשפט הזה חשוב : כי לפעמים אנחנו כל כך נסחפים אחרי מצבים שלילים שבכלל לא שלנו ."

4. אני אהובה – כשאת נמצאת לבד או במיעוט , כשהילדים נהיי עצמאים , או כשכל הבלאגן של הבית עליך , קל לשכוח שמישהו אוהב אותנו . שיש אי שם מישהו שחושב עלינו . אגב זה תמיד נכון , יש מישהו כזה. אפילו את היטלר אהבו ….

למה המשפט הזה חשוב: כי כשאת אהובה אין לך את הצורך לרצות את כולם , וככה את יכולה להיות את .

5. הכל נכון לי – כשמשהו לא מסתדר כמו שרצינו , צץ פקק בשעה לא נוחה ואת מאחרת או כמו שקרה לי השבוע – נתקעתי במעלית בדרך לגן , אנחנו מתרגזים מאוד . הכעס הזה גורם לדברים להיראו הרבה יותר גרועים .

למה המשפט הזה חשוב: כי להתרגז ממשהו שלא בשליטתנו הוא מיותר , חבל לנו על הבריאות .

6. יש בי את הכוח – הגוף שלנו והנפש בנויים בגאונות , כשאנחנו במצב הישרדותי כל המשאבים מוזרמים לנושא , גם אלו שלא ידענו שקיימים .

למה המשפט הזה חשוב: כי לא תמיד כדי להגיע למצב שכל המשאבים שלנו שם , זה מחליש את המערכת החיסונית, אבל הידיע שיש לנו את הכוח יכולה להוציא עוצמות של בין לבין ולהטיב עם ההתמודדויות שלנו .

7. לקחת נשימה – בדיוק מה שסעיף 6 סיפר ככה גם לגבי הכעס. גם הכעס גורם לנו לנטוש את המערכת החיסונית , כי הוא צריך המון כוח, ולהיות פגיעים יותר במערכת החיסונית שלנו.

למה המשפט הזה חשוב: כי לעיתים כל כך קרובות אנחנו מתרגזים סתם , כשלוקחים נשימה דברים מקבלים עצירה , החמצן שנכנס על הגוף עולה למוח ומאפשר לנו לראות את התמונה בבהירות יותר .

אז שתהיי לנו ….

 

שנה טובה

 

רוצה את המשפט המדוייק לך איתך בכל את ? הדרך הכי טובה היא לענוד אותו כתכשיט . כך זה יזכיר לך בדיוק מי את יכולה להיות גם כשהזמנים קשים .
חפשי אותי בפייסבוק : דנדי תכשיטים עם חשיבה חיובית 

 

14329992_1006346529464318_6568987573470986212_n