לקראת המונדיאל- מסכים חדשים לסוני! sony bravia 2018

בחורה עם מחשב נייד

היי חברים:) כמי שצופה המון בטלוויזיה, הוזמנתי להשקת המסכים הנהדרים של סוני- יש להם ליין חדש של מסכים.

 מחירי מסכי הסמארט/ אנדרואיד TV בסדרות החדשות :

 32 אינץ' החל מ- 2,290 שקל  40-43 אינץ' החל מ- 2,890 שקל- מחירים שווים לכל נפש

49 אינץ' החל מ- 3,990 שקל- שזה זול יחסית לסוני

מסכים בפורמט 4K בגדלים 43 – 85 אינץ' המחיר החל מ- 3,990 שקל ועד 29,900 שקל ל- 85 אינץ'

 

צביקה שמעוני מנכ"ל ישפאר: " סדרות מסכי הטלוויזיה  החדשות של SONY  מציעות מיגוון רחב של  גדלים ( (32"-85" ומצוידות במיטב חידושי הטכנולוגיה מבית היוצר של מעבדות הפיתוח של סוני בכל הקשור לעולמות של איכות תמונה וצליל. מצטיינות בעיצובים מרהיבים . כל אלה עכשיו במבצע  4 שנות אחריות מלאה לקראת משחקי המונדיאל."

 

חברת ישפאר ייבואנית סוני ישראל השיקה היום (ב') את סדרת המסכים החדשה שלה לשנת 2018, הכוללת מסכי סמארט/אנדרואיד עם תמונה חדה ואיכותית יותר מכל מה שראינו עד עכשיו תודות למעבד התמונה X1 Extreme Processor המשופר של סוני וסטנדרט חדש באיכות תמונה 4K HDR הממקסם את יכולות המסך,  ליצירת תמונה חדה יותר, עם ניגודיות וצבע המשופרים ללא היכר.

ספינת הדגל המובילה את קו המסכים החדש של סוני הינה סדרת מסכי ה – OLED AF8  היוקרתית בעלת מנוע עיבוד התמונה החדש והמשופר X1 Extreme Processor , Android TV , עיצוב יחודי וטכנולוגיית הצליל היחודית של סוני Acustic surface  שבה הפאנל הוא הרמקול .

 

צביקה שמעוני מנכ"ל ישפאר יבואנית סוני מסר היום: " סדרות מסכי הטלוויזיה  החדשות של SONY  מציעות מיגוון רחב של  גדלים ( (32"-85"  ,  ומצוידות במיטב חידושי הטכנולוגיה מבית היוצר של מעבדות הפיתוח של סוני בכל הקשור לעולמות של איכות תמונה וצליל ,מצטיינות בעיצובים מרהיבים , וכל אלה עכשיו במבצע  4 שנות אחריות מלאה לקראת משחקי המונדיאל."

 

סוני גאה להשיק בישראל את סדרות המסכים החדשות , באיכויות ייחודיות ומשופרות של תמונה וצליל המצליחות להתעלות לרמה חדשה של מצויינות  .המסכים מצויידים בטכנולוגיית איכות תמונה חדשה 4K HDR ומצטיינים בעיצובים מינימליסטיים ומרהיבים.

גולת הכותרת שלנו היא סדרת מסכי ה – OLED AF8 היוקרתית בעלת מעבד התמונה החדש והמשופר X1 Extreme Processor , Android TV , עיצוב מרהיב  ובטכנולוגיית הצליל היחודית של סוני Acoustic surface  שבה הפאנל משמש כרמקול " .

 

בנוסף לסדרת מסכי הOLED ,השיקה סוני מגוון רחב של מסכי LED במגוון סדרות ועיצובים .

סדרת מסכים XF85/XF90 בגדלים  של 49"  55 , 65, 75" 85" המצויידים בטכנולוגיית שיפור תמונה 4K HDR , בטכנולוגיית שיפור הבהירות המתקדמת של סוני "full Array LED Backlight"  ובמערכת ההפעלה המתקדמת ביותר בעולם   Android TV של חברת Google

 

   

 

 

סקירת תכונות המוצרים 2018 :

 

תמונות בעלות פרוט גבוה וניגודיות מרשימה 

 

מסכי סוני 2018 תואמים לתקן הוידאו HDR 4K מכל סוגיו ( HDR10 , HLG וכמובן dolby vision  בסדרות AF8 XF9 ) המגדיל את טווח הצבעים , החדות ובהירות המסך ב30% בהשוואה למסכים אחרים
בעזרת מעבד התמונה המשופר של סוני X1 Extreme Processor וטכנולוגיית ה- full Array Backlight   הקיימים במגוון מסכי ה-4K כל וידאו בו תצפו ישודרג לאיכות תמונה 4K Ultra HD , עם ניגודיות וצבע משופרים ללא היכר .

 

 

SONY Android TV

בדומה ליכולות הסמארטפון עכשיו תוכלו לקבל על גבי מסך הטלוויזיה את עולם התוכן הידוע של Google . בעזרת מערכת ההפעלה Android 70 טלוויזיות סוני חכמות עוד יותר מבעבר, מאפשרות לצרכן להנות ממגון עשיר של משחקים , תכנים ואפליקציות ישירות מחנות האפליקציות Google play store , ומרשת ה PSN של סוני .

בשנה החולפת גדלה כמות האפלקציות בחנות האלפיקציות של סוני במאות אפליקציות חדשות ואף התחדשה במספר אפליקציות כחול לבן כגון smart   אפילקציית סלקום TV הזמינות להורדה בחנות האפליקציות Android tv שבמסכי סוני .

הממשק טלוויזיות BRAVIA הינו אינטואיטיבי המאפשר גישה נוחה לכל נושא בלחיצה אחת.

ממשק המשתמש של סוני  "One-flick Entertainment" מאפשר להציג בקלות תכנים ממגוון שרותי מדיה ברשת כמו YouTube, לצד שידורים דיגיטליים קונבנציונליים. 

הגישה לתפריט פשוטה ונוחה ותומכת במחוות אצבע כדי לנווט בתכנים  בקלות ובמהירות ומאפשרת לשחק במגוון רחב של משחקים ללא צורך בחיבור קונסולה או אביזר אחר.

האינטראקציה עם הטלוויזיה מעולם לא הייתה אינטואיטיבית יותר עם שלט המחוות החדש – One-Flick Remote. השלט מאפשר גישה נוחה ומהירה לניווט קל ופשוט באמצעות שלט רחוק עם משטח מגע. אין צורך להצביע מרחוק על מסך הטלוויזיה. התמיכה בתקשורת  NFC מאפשרת בנגיעה אחת שיקוף מיידי של הטלפון החכם על המסך הגדול.

 

עיצוב – Slice of living   

מסכי סוני בעיצוב Slice of living נועדו להתמזג בהרמוניה לתוך כל סביבה ביתית תוך שידרוג עיצוב פנים החדר למראה אלגנטי ויוקרתי.

עם טכנולוגיות סידור הכבלים החדשנית של סוני , הכבלים והמחברים מוסתרים ומסודרים מה שמעניק למסכי סוני 2018 נוחות ואלגנטיות שטרם נראו .

 

X1 Extreme Processor – מעבד התמונה המשופר של סוני שופר והורחב למספר סדרות  , המעבד מנתח בנפרד כל גוון וצבע ומתאים אותו לתמונה מציאותית ביותר וחדה ביותר , ללא ספק מעבד התמונה הטוב בעולם

 

X-motion Clarity  – מנגנון החלקת תמונה שיוצר במיוחד עבור צפיה בתמונות מהירות כגון שידורי ספורט , מנגנון ה – X-motion Clarity משפר איכות תמונה מכל מקור שהוא ומכל רזולוציה

 

לחובבי הצפייה במשחקי ספורט, מנגנון ה  X-motion Clarity  מספק את הפתרון המושלם לצפייה בסצנות מהירות. לטלוויזיות  4K  החדשות של סוני יש את היכולת לטפל בפורמט זה בצורה הטובה ביותר תוך תמיכה בתקן HDMI העדכני: HDMI 2.0. טלוויזיות אלה גם תואמות תקן MHL 3.0 שתומך ביציאת אות 4K מסמארטפונים ומטאבלטים. בנוסף, משולב בהן מפענח אות חדש התומך בקידוד   HEVC ומאפשר הצגת תכני 4K/60p משירותי הזרמת מדיה ברשת האינטרנט.

 

דגמי 4K החדשים של סוני עם 4K משדרגים כל תוכן בצורה מושלמת  בזכות המעבד

 4K X-Reality™ PRO. בין אם אתם צופים בתכני 4K או HD, הטכנולוגיות החדשות של סוני מבטיחות לכם פרטים מציאותיים, צבעים דרמטיים וניגודיות ללא תקדים.

 

תצוגת ™TRILUMINOS הייחודית של סוני, ממשיכה לרגש בכל סצנה בזכות היכולת להשיג צבעים חיים ועשירים יותר . הכל נראה כל כך אמיתי כפי שאתם זוכרים מהמציאות: ים ושמים, שדות מוריקים, פרצופים ועוד. כמו כן תוכלו לקבל תוצאות מצוינות בהצגת תמונות וקטעי וידאו שצולמו במצלמות סוני התומכות בטכנולוגיית הצבע TRILUMINOS.

 

הצליל החדש של BRAVIA  מרשים יותר, ברור יותר
הטכנולוגיות “ClearAudio+” " Hi-res AUDIO"  שמוטמעת בדגמי מסכי BRAVIA 2016, היא טכנולוגיית שמע המשלבת מגוון רחב של טכנולוגיות עיבוד אודיו דיגיטליות ייחודיות של סוני כדי להפיק צליל באיכות גבוהה. טכנולוגיה זו מעצימה את חוויית ההאזנה ע"י שחזור צליל נאמן למקור בבהירות אותנטית.

 

כדי להגביר את חוויית המסך הגדול בבית עם צלילים עשירים המעוצמים בבס עמוק, ניתן לשלב רמקול סאב-וופר אלחוטי אופציונלי, SWF-BR100. רמקול קל להתקנה ללא כבלים עם משדר אלחוטי פשוט המתחבר לטלוויזיה ומכייל את עצמו באופן אוטומטי.

 

Acoustic surfaceטכנולוגיית הצליל החדשה של סוני שבסידרת מסכי OLED AF8 הינה טכנולוגיה חדשנית שבה הפאנל הוא הרמקול , באמצעות דיודות חשמליות אשר שולחות פולסים חשמליים לפאנל המסך המייצר צליל , מסכי סוני OLED AF8 מספקים חוויה כוללת הן בתמונה מרהיבה והן בצלילים עמוקים ומדוייקים .

 

שיתוף תמונות וקטעי וידאו 

ניתן להעלות לשרות הענן של סוני באמצעות אפליקציית  PlayMemories מהטלפון החכם, מהטאבלט או כל התקן תומך אחר ולגשת אליהם בקלות באמצעות הטלוויזיה שלך כדי לראות אותם על המסך הגדול באיכות 4K מדהימה. ניתן גם לצפות עם בני משפחה וחברים בתמונות החופשה שלכם כמצגת, תוך השמעת מוסיקת רקע על פי בחירה.

 

 

 אני פשוט התאהבתי במסכים!