הבלוג של Shay-Lee

אישי בהחלט

מאמנת עסקית ואישית יועצת בתחום השיווק והדיגיטל מומחית לויז'ואל מרקטינג ודיגיטל

עדכונים:

פוסטים: 7

החל מיולי 2010

העידן החדש הוא עידן חברתי.

כן המהפכה עוד מתרחשת ממש ברגעים אלו.

אחת מתוצאותיה המידיות, היא חשיבות הויז’ואל כחלק בלתי נפרד מהפלטפורמה השיווקית.

היום בעידן הויזואלי, התוכן המילולי כבר לא מצליח לייצר את אותה תגובה כמו בעבר, אנשים רוצים לקבל את כל המידע ומייד! אין חשק לקרוא מאמרים וטקסטים.

זו הסיבה שרשתות כמו פינטרסט ואינסטגרם המבוססות אך ורק על צילומים משגשגות כיום, בעולם השיווק .

צילום טוב אחד, יכול להקפיצ את התוכן שלכם בעשרות מונים

מבחינת אחוזי צפייה אינטראקציה והמרה

 

אז איך מוסיפים צילומים לאסטרטגיית השיווק שלנו?

 

להתחיל לחשוב ב”קומפוזיציות”

הגיע הזמן שכל בעלי עסקים באשר הם, יתחילו להבין שאין להם ברירה אלא לחשוב בצורה ויזואלית. איך ניתן לתרגם מוצר, שירות (אפילו אם לא מצטלם כל כך טוב) לאמירה שיווקית יחודית וברת השפעה. כזו המייצרת אמירת ערך ברורה של המותג ותורמת למיצוב העסק.

 

תמונות קנויות? …הממ

..NOT

התמונות הקנויות מהבנקים למינהם, יכולות להיות יעילות מאוד אך ורק אם הושקע מאמץ גדול בחיפוש מוגדר מראש והשקעה כספית גדולה. כי התמונות הטובות עולות הרבה כסף, ואם רכשת תמונה ולא בא לך לראות את אותה תמונה אצל המתחרה שלך – כדאי שתחשוב על רכישה בלעדית ועל פרידה מעוד סכום כסף לא מבוטל.

 

הלקוח לא פראייר

מאגרי התמונות נגישים לכל אחד, ומאחר ואין מודעות לחשיבות האימג’ אזיי אין נכונות להשקיע הרבה ברכישתו. וכך קורה שיש תמונות מאוד נפוצות שהמון בעלי עסקים משתמשים באותה תמונה פשוט כי היא הראשונה שקופצת תחת קטגוריות חיפוש נפוצות כמו: הצלחה, עסקים וכד’ אנחנו מזהים את התמונות הקנויות..זה נראה סינטטי ולא קשור למציאות ובד”כ הרבה בעלי עסקים רוכשים תמונות שאפילו לא מתאימות למנטליות הישראלית.

 

רגש אותי!

התמונה שלך צריכה תמיד לייצר תגובה אמוציונאלית, לעורר שאלה או תחושה, זיכרון או רגש, התמונה אמורה להביא את הסיפור שמאחוריה ע”י בחירת נושא ברור ואמירה ברוה דרך בניית התמונה והקומפוזיציה.

 

דבר אליי בתמונות

הפלטפורמה השיווקית העיקרית, נמצאת כיום ברשת החברתית.

רשתות כמו פינטרסט, ימשיכו לשגשג ולפרוח, מאחר והן נותנות מענה מדוייק על הצורך לחוות מהר ובלי מאמץ מסרים שונים.

הלקוח של היום רוצה לקבל את המידע מהר, מזוקק, ברור, וישר לוריד – בלי להתאמץ ואם אפשר בפחות משנייה כי הוא ממהר.

 

יש לך רגע?

פחות משנייה..זה הזמן היום שלוקח ללקוח פוטנציאלי שלך, להתבונן בתמונה שלך ולהחליט אם הוא נשאר או הולך.

אם ישאר הוא ימשיך לרפרף על הבורדים שלך בפינטרסט או על הפוסטים שלך בפייס ואז תקבל עוד דקה של חסד..ולכן – לא רק שצריך אימג’ים והרבה, אלא שאלה צריכים להיות חזקים, אותנטיים, מעוררים אמינות  ומושכים תשומת לב.

 

‘סתכל לי בעיניים

השיח השיווקי היום הוא בגובה העיניים  חובה.

לכן גם בעל עסק שיצליח לייצר מסרים המוורבלים ערכי מותג ומביאים אותם לצופה בגובה העינים ובלי להתנשא, יצליח יותר בפיתוח האינטראקציה עם הלקוח ומכאן גם גיוס יותר לקוחות – וזה נכון לכל עסק.

 

לחשוב מחוץ לקופסא

בעולם הצילום, הקלישאה הזו הופכת למציאות, חשיבה מחוץ לקופסא היא הראייה היחודית שיודעת לתפוס את הזוית ולתת את הפרספקטיבה הנכונה בצילום. דבר שהופך את התמונה לכזו שנעצרים עליה. עבודה על תבניות חשיבה דרך עולם הצילום – יוצרים פריצת דרך מחשבתית וזה נכון. כמו בעולם הצילום כך גם בחיים ובעסקים אנחנו רוצים למצוא פתרונות יצירתיים ולהמציא את עצמנו מחדש כל הזמן.

 

ימי בינימינה….

מכירים את השיר? מעורר בכם זכרונות ילדות? זה בדיוק המקום להתחבר מחדש. אל הילד הפנימי שנמצא בכל אחד מאיתנו. כן! גם אצל הצינקנים הגדולים.

חשוב להתחבר אל הרגשות, ההתלהבות, אל הרצון האמיתי שלכם ולמצוא בחזרה את נקודת הראייה התמימה, נטולת המסכות, את השמחה הילדותית משלולית של בוצ מערמה של חול. לכו על זה! תתלכלכו תתכופפו, תסתכלו למעלה ומאחורי העצ ואז שילפו את המצלמה וצלמו כאילו נולדתם להיות צלמים וכאילו העולם מחכה לבשורה שתביאו דרך הצילום

 

חפשו את האמירה האישית שלכם דרך הצילום . צלמו כשאתם מטיילים ועם המשפחה, עם החברים, צלמו בפגישות, בכנסים – אפילו במקומות שאף אחד לא חושב לצלם..כן תעיזו (במסגרת החוק והמותר כמובן ומבלי לפגו בפרטיותו של אף אחד)

וכן…אל תהססו לשתף, ל”האשטג” (#), להעלות לפיסבוק ליוטיוב..אנשים ירגישו יותר קרובים אליכם, יאמינו לכם ובכם.

 

INSPIRE OTHERS

אם תצליחו לייצר השראה אצל אחרים – ניצחתם בגדול.

והשראה מעוררת רצון להידמות לכם ולהיות קרובים לאנשים מסוגכם

צילום חזק יעביר תחושה מדוייקת של ערך או בידול של מוצר יותר מכל המאמרים שתפרסם, יותר מכל האתרים והבלוגים והתוכן שלוקח לך שעות לפתח לכתוב ולהפיצ.

צילום אחד טוב – זה הכל.

 

מאת:  לימור שי

http://www.shaylimor.com/

יעוץ עסקי אוליסטי (ALL)

 גישה המשלבת כלים לפיתוח התודעה לצד עבודה עסקית

למטרת הרחבת העסק והגדלת ההכנסות ממנו.

עוסקת בשיווק, מיתוג פורץ דרך, יעוץ ופיתוח עסקי מזה כעשור,

עם התמחות בניהול מדיה חברתית וכל הקשור לשיווק חדשני הוליסטי המשלב פלטפורמות שונות ממרחבי הדיגיטל והמדיה החברתית

עוד מהבלוג של Shay-Lee

S.o.s ל- P.m.s, או..איך ניצחתי את הסבל.

S.o.s  - ל  -  P.m.s או איך ניצחתי את הסבל. מאת: שי לימור.   גם אני , בשנות השלושים המאוחרות לחיי, כמו כל אישה, כמעט, חווה מידי חודש, תסמינים שונים ומשונים הנמצאים כולם תחת הקטגוריה...

תגובות

פורסם לפני 9 years
תצוגה מקדימה

לעבור דירה לעבור מסע מאת: לימור שי

על מעברים, שינויים, התחלות חדשות, ים של תובנות, לקחים ומסקנות לגבי תהליכי החיים. הגעתי למסקנה שאני חייבת לצאת מהבית שלי ולעבור לבית אחר, כן..משהו באנרגיות שם כבר לא זרם וזה פשוט התבקש את מה שעבר עליי, מרגע ההחלטה ועד...

מיהו גורו.

...כשהמובן מאליו נהייה לשאלה - מתחיל החיפוש. הודו, תחילת האביב. חדר קטן, קירות כחולים, מתקלפים. מאוורר ישן חורק על התקרה, חלונות מסורגים. על מחצלות וכריות ישובים כ 25 איש. התקבצו מכל העולם. תלמידים...

תגובות

פורסם לפני 9 years

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה