בן הזוג עזב אותך ללא הסבר? – כך תגרמי לו להתחרט…

אני לא אומרת שאת צריכה להתחיל לעשות סקס עם כל מי שנקלע בדרכך, וגם ממש לא מבקשים ממך להתקשר אל האקס ולהציע את גופך ומיטתך בכל פעם שיחפוץ. ממש לא. אנחנו מדברים על אקט מחושב שמצריך תכנון ומחשבה.

בחורה עם מחשב נייד

אז ככה את מוצאת עצמך, יום בהיר אחד, שמוטת לסת מול החבר או הבעל שהחליט שהוא עוזב בלי הסבר ממשי או גרוע מזאת למען אישה אחרת עימה ניהל פרשיית אהבים סודית. אז לאחר שבכית, חפרת, התייעצת, יצאת, השתכרת, בכית, התקשרת ושוב בכית קצת, הגיע הזמן לרקוח תכנית קטנה משלך.

אז כפי שידוע נקמה היא עניין ממכר, שיכול להוביל לאסונות שיזיקו בדרך גם קצת לנו, ואת זה אנחנו לא רוצות. אבל איך בכל זאת אפשר לגרום לו להתחרט על שנפרד ממך מבלי לחזור איליו ובדרך להרגיש את טעם הניצחון? סקס. כן כן… עוד פרטים בהמשך…

אני לא אומרת שאת צריכה להתחיל לעשות סקס עם כל מי שנקלע בדרכך, וגם ממש לא מבקשת ממך להתקשר אל האקס ולהציע את גופך ומיטתך בכל פעם שיחפוץ. ממש לא. אני מדברת על ביצוע אקט מחושב שמצריך תכנון ומחשבה.

קחי לך זמן

קודם כל וודאי שהתגברת עליו. לאחר שכבר יצאת עם מספר גברים לדייטים, והתנסית בעוד כמה התנסויות מיניות פרועות את מוכנה למשימה. חשבי בזמן הזה על הסקס עם החבר לשעבר. אם היה שגרתי וקונבנציונאלי זה הזמן להראות לו מה את שווה ומה הוא הפסיד. חכי ליומולדת שלו, לאירוע של חברים משותפים או היתקלי בו באופן "רנדומאלי" באזור בו את יודעת שהוא נימצא (חשוב שיהיה לבד או עם חברים ולא בדייט). לבשי את הלבוש הכי סקסי שלך והגיעי לאזור.

הצטיידי בסט תחתונים וחזייה סקסיים במיוחד

לאחר שהוא יציע לך לעשות "קאמבק" למערכת היחסים שלכם, בין אם רגעי או לטווח ארוך. זמני אותו לביתו שם הפגיני את ביצועייך החדשים: התחילי בפעולה מגרה של חשפנות מקצועית מולו, אנו מקווים שלמדת בזמן ההתגברות עליו מעט תנועות ומהלכים בשיעורי אירובי דאנס או זומבה שעשית על מנת לחטב את גופך, הורידי לאט את בגדייך והישארי עם תחתונים וחזייה רצוי שיהיו סקסיים למכביר.

פיתויים

לאחר מכן, השכיבי אותו על גבו והחלי באמצעות נוצה מיוחדת שרכשת מאיזו חנות סקס שאת הכי אוהבת, להעביר את הנוצה על גופו. אם ינסה בשלב זה לגשת לעניין המרכזי – סרבי, והמשכי עם הנוצה. לאחר העברת הנוצה על גופו, קחי שמן מיוחד (ניתן להשיג בחנויות הסקס גם שמנים להעלאת החשק הגברי…) ומשחי את גופו הערום בעזרתו. לאחר מכן, החלי בפעולות שונות של ליקוק גופו ואבריו אך היזהרי! עשי זאת במידה איננו רוצים שהוא יגיע לסיפוק מיני עדיין.

ולפעמים החגיגה נגמרת…

עכשיו הגענו לשלב האחרון והמכריע. התחילי באקט המיני. בדרך כלל, בעולם שכולו טוב, האישה גומרת קודם ולאחר מכן הגבר. לכן, לאחר שאת תגיעי לסיפוק מיני. עצרי לרגע, הביטי בשעון ואמרי בדאגה שאת מאחרת מאד לפגישה חשובה (כן, אנחנו יודעים שזה אמצע הלילה), וקומי מהמיטה.

ברגעים אלה, יתבונן בך האקס במבט מתחנן וינסה לשכנע אותך לחזור לאקט. אמרי לו שאת מבחינתך גמרת וזה מה שחשוב, ופשוט-  צאי מהחדר. משם אל המסדרון אל, הדלת ואל החופש… בשלב זה אם תשמעי יללות חתול רטוב קטועות מהחדר… דעי שהצלחת! 🙂