לנשים בלבד: טיפים להגיע לאורגזמה בזמן אוננות

אנחנו מיוחדות. אנחנו עסוקות. אנחנו טרודות. אנחנו סובלות. אנחנו כואבות. אנחנו רגשניות. אנחנו נשים.

ואם לא הבנתן עד עכשיו, נשים יקרות, אני רוצה להביא לכן בכתב כמה מחשבות וטיפים שכתבתי לא מזמן באתר שלי. כי באמת קיבלתי ביקורות והערות רבות על טיפים שיעזרו לכן להגיע לאורגזמה ועל טיפים להגיע למולטי אורגזמה ואני חושבת שנכון יהיה לכתוב על מה שאני חושבת במקום אחר. וסלונה היא בשבילי 'המקום האחר' הזה. איפה שאני יכולה להתנתק ולכתוב את מה שבא לי, מה שעולה לי לראש עובר כאן ישר למחשב, בלי לחשוב פעמיים ובלי להתחשב בתוצאות.

כנשים אנחנו תמיד מרגישות אחריות להמון דברים בחיים. אנחנו אימהות שדואגות לילדים שלנו, אנחנו נשות קריירה שדואגות להתחרות מול המתחרה הגברי, אנחנו הטבחיות שדואגות לתזונה נכונה של ילדינו, אנחנו הנהגות מונית שלוקחות ומחזירות את הקטנים מהבית ספר והחוגים ואנחנו ממלאות עוד המון-המון תפקידים קטנים וגדולים בשגרה היומית שלנו. יש לנו כל כך הרבה מחשבות ומטרדים בראש שלנו, שלקחת 15 דקות כדי להתרכז בעצמינו זה נראה כמו משימה בלתי אפשרית!

רוצות להגיע עד הסוף

אבל אנחנו מוכרחות את זה! אנחנו צריכות להיות מסוגלות לשחרר את המחשבות ופשוט להיות עם עצמנו -אפילו במשך מספר רגעים בלבד- רק כדי שנוכל להגיע לאורגזמה. לא לכל הנשים קשה להגיע לאורגזמה. זה די ברור לכולנו – או לפחות כך אני מקווה- אך לא כולן מסוגלות להתנתק בקלות מהעולם ולחוות את החוויות שהן רוצות לעבור וזו הסיבה שנולד הרעיון לכתוב על חמשת הטיפים האלה. אנחנו שמות לעתים קרובות מדי את כולם לפני עצמנו. אנחנו לא מספיק דואגות ליהנות אפילו ברגעים המעטים של שקט שיש לנו. אז כשאנחנו מתחילות כבר לשכוח מהקיום של אורגזמות, כדאי מאוד שנצחיל לייחס לזה חשיבות רבה גם בגלל שהוכח כבר שישנו קשר ישיר בין ההנאות שאנחנו חוות לבין הבריאות הנפשית שלנו. אני חושבת שבאמת הגיע הזמן שנתחיל ליהנות יותר ולהכיר יותר את עצמנו.

כשאני מציעה באתר שלי לעשות אמבטיות ארוכות ונעימות, אני מתכוונת לכך שאנחנו חייבות להתחיל לתת לעצמינו יותר זמן עם עצמנו לבד. יותר זמן כדי לגעת ויותר זמן כדי ליהנות ממש שיש לנו. ואולי כך, אפילו לרגעים קטנים, נוכל להפסיק לדאוג ממה שאין לנו.
אני באמת חושבת שגם זאת דרך מצויינת כדי להתחיל ללמוד איך לחיות וליהנות מהחיים באופן כללי. מה דעתכן?

קבלי טיפ לאוננות מושלמת…

את הצעצוע הכי מפורסם בעולם את כבר מכירה? הכירי את הויברטור רוקט פוקט – הנאה מובטחת במחיר משתלם במיוחד!