החוויה האנאלית הראשונה שלי

אם גם אצלך נמצאת המחשבה הזאת בראש, האם לנסות מין אנאלי או לא. אני רוצה לספר לך על החוויה שלי ועל המסקנות שהגעתי לאחר שאיבדתי לגמרי את בתוליי האנאליים. ספוילר: היה ממש כיף.

זה התחיל בתמימות. עדיין התלוצצנו על הרעיון של להיפגש כשהוא שלח לי את ההודעה הבאה: "יש מקום בגוף שלך שאת לא אוהבת שמנשקים?".
הרהרתי בזה קצת. זאת הרי הייתה שאלה כזאת שיכולה להוביל למשהו. ולמען האמת, בדרך כלל הייתי מתחמקת מלענות לשאלה כזאת. אבל "מה כבר יכול לקרות?" אמרתי לעצמי. אז עניתי לו: "בתחת. אני לא ממש אוהבת את זה".
והאמת היא שלא קרה כלום לאחר מכן. הגבול שלי היה שם והוא לא נחצה. לא התקרבנו אפילו לגבול הזה. ומה אני בכלל יודעת על סקס אנאלי? חוץ מכל מיני ביקורות שכתבתי על כמה צעצועי מין שהשתמשתי בהם די מזמן, וחוץ מהפעם ההיא עם הפרטנר ההוא… שאחרי ערב מלא באלכוהול וחושים לא ממש מחודדים, העיניינים התחילו בכיוון מוטעה למקום הלא נכון וזה גרם למבוכה בלבד. כי ככה סתם לא מנסים לעשות סקס אנאלי – ללא חומר סיכה, ללא הכנה מוקדמת – ללא ניסיון. למעשה, החוויה היחידה הזאת התחילה והסתיימה עם צרחות. למען האמת, זאת הייתה הפעם האחרונה שבה נתתי לחלק האחורי שלי להשתתף בסקס. למרבה המזל, אני מניחה, הגברים שהייתי איתם מאז לא התלהבו עד כדי כך מישבנים, או אולי לא שידרתי להם שכדאי להם להתעניין בישבן שלי…

אבל אז הכרתי חבר חדש. במקום לקחת מרווח בטחון גדול מהנושא כמו שציפיתי ממנו, הוא דווקא הקדיש את עצמו לתפקיד של בניית מסלול אל הטריטוריה שאני בעצמי עוד לא חקרתי. אני מודה על כך שתמיד הייתי בחורה "נועזת" ומינית, וכשהבחור הזה הוכיח שהוא מאהב מיומן, אני החלטתי שזה הזמן להגיע למקום שאף לשון אדם לא הגיעה אליו קודם. לחוויה הזאת קוראים "רימינג" (השימוש בלשון מסביב לפי הטבעת בשביל לגרות את בן הזוג), ובאמת-באמת שהיא יכולה להיות השיטה הכי טובה להתכונן אנאלית כמו שצריך. בימים שלאחר מכן הבחור הסביר לי איך הוא בהתחלה יענג אותי על ידי רימינג ואז, כשארגיש מספיק בנוח, נמשיך הלאה אל הלא נודע של אהבת הישבן.
אני חושבת שזאת כנראה הייתה המריחה הקלה של חומר הסיכה שגרמה לי להתחבר עם התהליך הזה ועשתה אותי מאוד אסירת תודה לעובדה שהוא היה מאוד-מאוד נלהב להתעסק עם הטוסיק שלי. שאלתי אותו מה כל כך ריגש אותו בזה והוא ענה: "זה ממש סקסי כשלאשה נוח מספיק והיא מגורה עד כדי כך שהיא מוכנה לתת לך לקחת את כולה". אלו היו מילים מאוד חזקות בשבילי. אבל חלק קטן בי מחה נגד זה.

אולי זה מגניב לעשות רימינג, אבל לא יכולתי להבין איפה התענוג בחדירה אנאלית. אין לנו פרוסטטה כמו שיש לגברים. כן, אני יודעת שהרבה נשים גומרות מזה, אבל אני בטוחה שהכוס שלי הוא מספיק טוב בשביל כל עניין האורגזמה. בטוחה בזה ב-100 אחוז. איזה עונג, אם בכלל, הישבן שלי יכול לספק לי?

ועדיין, ראיתי את המין האנאלי כסוג של דבר שרק גברים יכולים ליהנות ממנו. כן, יש אביזרי מין ממש חמודים, פקקי ישבן נחמדים, פלאגים רוטטים למיניהם, אבל לבחור הזה שהיה איתי היה זין אמיתי, ולא אחד קטן, אם יורשה לי להוסיף. ומה עם כל המהומה הזאת להתנקות, להתכונן ולמרוח חומר סיכה… איזו נגררת אני. הוא זה עם נקודת הג'י בישבן, לא אני זאת שאמורה לחדור אליו?
אני ממש התחייבתי לזה, ולא משנה כמה מחאה אני שומעת מהצד ההיסטרי שלי, זה לא יספיק כדי לדכא את הסקרנות שלי לגבי החוויה האנאלית. וחוץ מזה, בן הזוג שלי קנה כמות גדולה של חומר סיכה מיוחד למין אנאלי, ובדיוק הורדתי שיער והתקלחתי (טיפ קטן ממני: אל תאכלו במשך כמה שעות לפני זה), החדר מסודר כיאה ומלא בריח נרות ריחניים, היינו מוכנים לערב של התנסויות.

למען האמת, הרימינג היה הרבה פחות מפחיד ממה שחשבתי שיהיה. כאשר נשכבתי על גבי, זה הרגיש יותר מוכר ונוח, כמו ליקוק פות מורחב. זה נראה מקום כל כך הגיוני להגיע אליו. מצאתי אזורים רגישים בירכיים הפנימיים שלי שלא ידעתי שקיימים, והוא בהחלט ידע איך לחפון את הישבן שלי כמו שצריך. בצורה נעימה, ראשונית. למעשה אני לא בטוחה שמין אוראלי רגיל ירגיש שלם שוב אחרי החוויה הזאת. ואז, כמו שאומרים ב"צ'יק צ'אק", הרימינג עבר חלף לו. ואז הגיע זמנו של המופע המרכזי…

שריר פי הטבעת הוא שריר מכווץ מאוד, אז צריך הרבה מאוד עבודת הכנה כדי להרגיע את עצמך לגמרי. בו הזוג שלי היה נחוש בדעתו שאני אהיה בשליטה לאורך כל החוויה וזה היה הרבה יותר קל לעשות זאת בישיבה מעליו כשהוא שוכב. כמו בסקס ואגינלי בפעם הראשונה – ואפילו יותר מכך – צריך המון חומר סיכה ועוד קצת חומר סיכה, כי סיכוך טוב הוא המפתח להצלחה. וגם איטיות והמון סבלנות. ואתן יודעות מה? זה היה מעולה! אני יודעת שזאת חוויה בשביל כולן, אבל קיבינימט, זאת הייתה חוויה נהדרת והייתי מאוד מופתעת שזאת החוויה שלי אך לא הצטערתי שחיכיתי כל כך הרבה בשביל זה. אני מוכרחה להגיד שהגירוי האנאלי יחד עם קצת גירוי של הדגדגן הפכו לשילוב פשוט נהדר בשבילי.

והנה סיימנו. האקס שלי הצליח לפתות אותי לדרכי אהבת הישבן, ואני ממש שמחה שהסכמתי. הלוואי שההיכרות הראשונה שלי עם הסקס הוואגינלי הייתה כל כך מתחשבת, מרגיעה וחיובית כמו זאת.