אז למה אנחנו צריכים להקים קייטנה לילדי העובדים בקיץ

גם גשמי הסערה שהומטרו על ארצנו בימים האחרונות, לא יצליחו לדחות את בואו של הקיץ, ובעיקר – את ימי החופש הגדול הצועדים לעברנו בצעדי ענק.
לכם, ההורים, מדובר בתקופה המביאה עימה חוויות חדשות, בילוי והנאה, אך בד בבד טומנת בחובה אתגרים לא פשוטים.
אז זהו,  אפשר להפסיק לתהות "מה עושים עם הילדים בזמן שאנחנו בעבודה?" סקרנים? הישארו וגלו את הפתרון לתעסוקת הילדים לחופש הגדול שכולם מדברים עליו.

קייטנה לילדי עובדים – למה צריך את זה בכלל?

כאשר שני ההורים עובדים (מה שקורה כיום במרבית המשפחות בישראל), ניסיון השגת שמירה על הילדים ותעסוקה עבורם, הולידו פתרונות יצירתיים, אך כאלו הרחוקים מלהיות מושלמים. אתם, כבעלי עסקים או בכירים בחברות בהם אתם עובדים, לבטח מכירים מקרוב את הפתרון הנפוץ מכולם –  ימי חופש.
אז נכון – גם אתם או יקיריכם משמשים כהורים לפני שאתם מנהלים, ואתם לבטח ערים למצבם של העובדים שלכם, אבל לא תמיד זה מתאים או בכלל אפשרי.
לעיתים, נפח העבודה בחברה לא מתחשב בצרכי המשפחות ויש צורך למצוא פתרון או "סידור" לילדי העובדים ביצירת ימי כיף או קייטנה לילדים כדי שההורים יוכלו להמשיך לעבוד כרגיל.

בעולם התיירות והתעופה מדובר בתקופת שיא, בחברות היי טק רבות פרויקטים גדולים מתקיימים דווקא בקיץ, כשגם בענפים נוספים כמו בנייה והובלות, שיא העבודה מגיע בקיץ.. אפשרות נוספת היא להיעזר בסבתא / בשכנה / בדודה או כל דמות אחרת המכירה את הזאטוט/ים.
אלא שגם הם לא תמיד עושים זאת באהבה אינסופית, וגם להם, לפעמים, בא לנוח.

וחוץ מזה, שסביר להניח שאין להם איזה שהיא הכשרה מקצועית ליצירת לוח פעילות יום יומי. גם האינטראקציה עם ילדים אחרים כמעט ולא קיימת, כך שזה בטח לא הפתרון המושלם.
קייטנת ילדי העובדים של שירי, מאידך, בהחלט עונה להגדרה הזו של פתרון מושלם.

 קייטנת שירי לילדי עובדים – איך זה בדיוק מתבצע?

קייטנת ילדי העובדים המצליחה בניהולה של שירי פועלת במקום העבודה שלכם.
כן כן, שמעתם נכון. בלי נסיעות בבוקר, בלי להחזיר בסוף יום העבודה. הילדים מגיעים אתכם לעבודה, והחבר'ה של שירי כבר מחכים לכם עם הפעילות, השירים, האוכל והכיף הגדול. החלוקה נעשית לפי קבוצות גיל, כאשר מספר המדריכים מותאם לכל קבוצה על פי מספר הילדים והגיל שלהם. המדריכים מנוסים בפעילות עם ילדים ועוברים הכשרות חדשות לבקרים.
כלל הפעילויות נעשות בהשגה מלאה ובהקפדה מלאה על כל נושא בטיחות הילדים.

מגוון הפעילויות בקייטנת ילדי העובדים של שירי עשיר, מגוון וחינוכי במיוחד. סדנאות יצירה, מוסיקה וריקודים, תרגולים לימודיים בצורה מהנה, פעילות ציור, הופעות ועוד.
כל הפעילות נעשית במקומות בשטח החברה אשר לא מפריעים לפעילות ולעבודה היום יומית.
העובדים שלכם גם רגועים מצד אחד וגם מרוכזים בעבודתם מצד שני. נפלא, לא?

כלל מאפייני הקייטנה, לרבות פעילויות, מיקום הקייטנה, שעות הפעילות, האוכל והשתייה המוגשים, החלוקה לקבוצות וכו' – יעשה בתיאום והסכמה של קברניטי החברה, ובהתאם להנחיות הגורמים החינוכיים בישראל.
מחירי הקייטנה משתנים בהתאם לפרמטרים שונים ובראשם משך הקייטנה הרצוי, אך לאור החיסכון העצום בימי חופשה כפויים ובעיקר – בכאב הראש הכרוך במציאת עיסוק לילדים, ניתן לומר במפורש שמדובר בסכום הגון במיוחד.

השורה התחתונה ברורה, מופלאה וגורמת לתהות איך לא חשבו על זה קודם: הילדים נהנים, העובדים מרוצים, התפוקה של החברה לא פוחתת ועל זה נאמר – WIN WIN WIN SITUATION. אז אל תתנו לחודשי הקיץ לחרב לכם עבודה קשה של שנה שלמה. הצטרפו לעסקים ולחברות שכבר ניסו והתאהבו בקייטנת ילדי העובדים של שירי. חופש נעים!

adidoshiri
שמי עדי שירי ואני מפעילה לימי הולדת לילדים , במקצועי אני גננת , מדריכת סלסה , ומדריכת זומבה בעלת תואר ראשון בחינוך . האתר שלי מציע הפעלות ימי הולדת לילדים בכל הסגנונות כמו : יום הולדת לגיל הרך , יום הולדת לאבירים ונסיכות , ימי הולדת לבנות , יום הולדת פיראטים יום הולדת ספורט יום הולדת זומבה ועוד . פתחתי את הבלוג הזה כדי לתת לכם שלל רעיונות ועצות בנוגע להפעלות יום הולדת . כדי להיווכח ניתן להזמין בטלפון: 052-6409087 או בקרו באתר שלי : http://www.adi-shiri.com