טיפול פנים בעזרת טכנולוגיה

בחורה עם מחשב נייד

טיפול פנים בעזרת טכנולוגיה

טיפולי פנים נפוצים מאוד בשנים האחרונות ועל כן יוצרו שיטות וטכנולוגיות שונות לטיפול. באופן כללי ניתן לומר כי על פי רוב הטיפולים ייעודם להתגבר על כתמי שמש, פיגמנטציה, קמטים, מראה פנים שמוט ואף צלקות. ישנן דרכים טבעיות יותר אשר יצריכו מכם תקופת החלמה קצרה יותר ולחילופין ישנן דרכים מלאכותיות אשר אמנם יזרזו את תהליכי הטיפול אך יצריכו מכם לסבול מעט כאב עם תקופת החלמה.

טכנולוגיות שונות לטיפול בפנים

א. פילינג, קילוף העור- אחד הטיפולים המוכרים והטובים ביותר הוא הפילינג, קילוף העור. במסגרת טיפול קילוף העור, העור הישן מתקלף באמצעות עזרים שונים במטרה לפנות את השטח עבור תאי עור חדשים ורעננים יותר אשר יקנו מראה צעיר ומתוח יותר. כמו כן קילוף העור מסוגל להתגבר גם על כתמי עור שונים, פיגמנטציה, צלקות, אקנה פעיל ואף צלקות ושאריות האקנה שעבר. אך כמובן כי לטיפול קיימים מספר שלבים, השלב האחרון הינו הקשה ביותר אשר על פי רוב מצריך את טובי הרופאים, הרדמה כללית ואף תקופת החלמה שאינה פשוטה. השלב האחרון הוא השלב העוצמתי ביותר אשר במידה והצלקות שלכם עמוקות, כנראה שתאלצו לבחור בשלב זה לקבלת תוצאות טובות ומידיות. על פי רוב מיד לאחר סיום הטיפול העור מתחיל להאדים מעט וכעבור יום עד יומיים מתקלף.

ב. מתיחת פנים על ידי חוטים- מתיחת פנים על ידי חוטים הינה דרך טבעית וטובה מאוד להתגבר על קמטי הפנים שלכם. במהלך הטיפול מוזרקים מעין חוטים אשר עשויים מחומרים טבעיים בלבד אל מקור הבעיה. החוטים מוצאים את מקומם בין הקמטים ונמסים שם באופן עצמי. לאחר ספיגת החומרים בצורה עמוקה ויסודית עור הפנים שלכם נמתח והקמטים נעלמים כלא היו. שיטה זו אינה מצריכה מכם לסבול כאבים כלל למעט דקירה קלה של חוד המחט ואף אינה מצריכה תקופת החלמה כלל.

חומצה היאלורונית – ניתן לומר כי תחום טיפולי הפנים הוא אולי התחום הנפוץ ביותר בכל טיפולי הקוסמטיקה. על כן קיימות שיטות רבות וטובות לטיפול שעל פי רוב יצליחו להביא את עור הפנים שלכם למצב האידיאלי עבורכם.