סיסטרז…אתן באמת אחיות?

השאלות האלו צצות כמעט בכל מפגש כשמבינים שסיון ואני אחיות. עבור סיון ועבורי זה הדבר הכי טבעי בעולם לעבוד יחדיו

דייי אתן אחיות??? איזה כיף לכן! איך אתן מסתדרות? זה עובד לכן?

 IMG_8396

*אני בצד שמאל, סיון בצד ימין, צילום – סימסיסטרס

השאלות האלו צצות כמעט בכל מפגש כשמבינים שסיון ואני אחיות, תמיד מסקרן, מלהיב ומעורר עניין מעבר למקצוע שלנו – עיצוב פנים והום סטיילינג.

עבור סיון ועבורי זה הדבר הכי טבעי בעולם וכדי לדעת איך הגענו עד הלום, קצת פרטים עליי ועל סיון. נולדתי בעיר כפר סבא אי שם בשנות ה- 70 המאוחרות, ליד שדות תותים, ריחות עצי תפוזים שמקיפים אותנו מכל עבר וגם שדות תפוח אדמה שהיינו יורדים לקטוף בסוף העונה. הוריי האהובים רצו משפחה גדולה וגם קיבלו, בן בכור ו- 5 בנות. אני ממוקמת באמצע עם אחות תאומה וסיון היא הצעירה מכולנו ויש ביננו פער של 8 שנים.

גדלנו בבית מאוד חם ואוהב, כלבים, חברים, גלידת פינגווין וגני שעשועים. לא פשוט לגדול בבית עם 6 ילדים, זה המון מריבות, לקחו לי, גנבו לי, מעט מאוד פרטיות ושקט. אבל זה גם אומר בית מלא אהבה ושמחה, תמיד יש מישהו לשחק איתו, לדבר וגם להציק.

1526994_10152770777752137_1445597262_n

* מצליחות לזהות אותי?

אבא שלנו היה מסגר במשך 40 שנה, ידי זהב, ראש יצירתי ובעל עסק עצמאי שלחלוטין השפיע על האופן שבו אנחנו מסתכלות על העולם בלי חשש להיות עצמאיות, בלי לפחד מכישלון ועם המון בטחון שנצליח. אימנו האהובה שנפטרה לפני שנה הייתה האישה הכי מוכשרת בעולם- תופרת, סורגת, בונה ובעיקר אלופת העולם בתושייה ומציאת פתרון לכל דבר, אבל באמת לכל דבר. ממנה קיבלנו את האנרגיות הבלתי נדלות, את האהבה לעבודות יד, לעיצוב ואסתטיקה ואת היכולת למצוא פתרון לכל בעיה קטנה כגדולה.

סיימתי לימודי תולדות האמנות, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה באונ' חיפה ולאחר מספר שנים כשכירה הקמתי ביחד עם ניר בעלי חברה לציוד רפואי שקיימת עד היום. לפני כשבע שנים לאחר שנולדה ביתי הרביעית שקד ( אחות לאור, סתו ונדב) עברנו לשנתיים לארצות הברית ושם החלו המחשבות על שינוי קריירה. בחנתי, חקרתי, קראתי, חלמתי וביחד עם סיוני שסיימה לימודי מנהל עסקים החלטנו לממש את החלום הגדול שלנו- לעצב בתים לאנשים.

הדרך המהירה ביותר היתה להתחיל עם הום סטיילינג בשנקר, נרשמנו לקורס ותוך כדי הקורס כבר קיבלנו את הפרויקט הראשון, בית בקיבוץ המעפיל. 8 שנים עברו מאז, הספקנו ללמוד תוך כדי גם עיצוב פנים, לעצב, לתכנן ולהלביש עשרות בתים פרטיים, דירות ( גם שכורות) ומשרדים.

M&S-28.11.17-12 copy

* דירה שכורה בתל אביב, עיצוב – סטודיו סיסטרז, צילום- שירן כרמל

סיון ואני דומות בהמון תכונות אופי- שתינו מהירות מחשבה, ביצועיסטיות, מגיבות מאוד מהר (בעיקר ללקוחות בוואטס אפ), יודעות לקרוא את הלקוחות ולתת להם מקום וגם להגיד לא כשצריך. מצד שני יש ביננו גם שוני- סיון יותר מינימליסטית, אני יותר אקלקטית, סיון יותר מסודרת, אני יותר בלגניסטית, לקח לנו כמה שנים למצוא את האיזון ביחסי הכוחות, לקבל את השונות אחת של השנייה, לתת לכל אחת את הביטוי שלה ואיכשהו הדבר הזה עובד לנו ובעצם זה סוד הקסם שלנו,

שתינו אימהות, פערי הגילים בין הילדים שלנו גדולים, אנחנו גרות באותו רחוב בישוב כוכב יאיר ועוד 2 אחים ואבא שגרים פה, מעין שבטיות קסומה שקיימת בילט אין בבית שלנו, זה מה שאנחנו מכירות ולא ממש רוצות לשנות את זה, משפחה זה הבית.

לפני 4 שנים אימנו חלתה בסרטן ריאות ונפטרה לפני שנה. במשך 3 שנים שהייתה חולה עברנו המון רגעי עצב, תסכול וכעס אבל באותה נשימה קיבלנו החלטה שכל רגע בזמן שנותר לה נמלא אותו בחוויות משפחתיות, נקיף אותה בהמון אהבה ולא ניתן לה להרגיש לרגע שהיא לבד. הספקנו לנסוע לטיול שורשים במרוקו 6 ילדים וזוג הורים, נסיעה שהייתה מרגשת ומצחיקה עד דמעות, טיילנו ברחבי הארץ והעולם,

28661365_10156695062352137_2011551830054859658_n

חגגנו לה יומולדת 70 במסיבה ישראלית שמחה ושבועיים לאחר מכן היא עצמה את עיניה לעד, מוקפת במשפחה כשאנחנו מודים לה על כל רגע שהייתה בחיינו ועל כל האהבה העצומה שהעניקה לנו.

28660676_10156704093002137_6969685352050300675_n

  • פוסט זה מוקדש לזכרה של אימנו דניאלה ז"ל
סטודיו סיסטרז- אנחנו בבית!
שתי אחיות- סיון ומיטל , מעצבות פנים והום סטיילינג אוהבות עיצוב בכל תחום אפשרי- עיצוב והלבשת הבית, אופנה, בישול, ארועים, מסיבות וכל מה שאפשר להכניס בו צבע ויצירתיות! אנחנו עוסקות בתחום כבר שנים רבות וסוף סוף החלטנו למסד את האהבה הזו תחת קורת גג אחת: ייעוץ ועיצוב הום סטיילינג ביחד עם ייבוא פריטים יפים ומיוחדים לבית. אנחנו נפגשות עם הלקוחות מייעצובת, מודדות, מתבוננות ובעיקר מקשיבות לללקוח ומשתדלות לממש את הפנטזיות למציאות שתהיה נעימה, נוחה ומעוצבת! חנות הבוטיק שלנו היא קורת גג למוצרי עיצוב בסגנונות שונים ומגוונים שישדרגו כל פינה בבית באוירה כייפית וצעירה, המלאי כל הזמן משתנה והראש כל הזמן עובד כדי להביא ללקוחות שלנו מוצרים יפים, איכותיים ומיוחדים.נשמח לייעץ בכל שאלה בטלפון 052-4339095 באימייל meital@studiosisterz.com sivan@studiosisterz.com המוטו שלנו- Live in Style שלכם, סיון ומיטל.