הבלוג של sharonpattir

sharonpattir

עדכונים:

פוסטים: 5

עוקבים: 0

החל מינואר 2017

כשגוגל לא מספרת הרבה על עולם המידענות השיווקית-עסקית, מזה בכלל? ומי צריך את זה? (כולםםם). אני מציעה לעצמי, לעסק שלי ולכל העוסקים הרציניים ביזמות מידע לפעול לצמצום הפערים, לייצר תוכן רלוונטי, לעורר עניין, סקרנות ולהבליט את הערך והצורך

24/04/2017

ניסיתי לברוח מלכתוב את הפוסט הזה, שהכותרת שלו ” מה אפשר ללמוד על העסק שלי מגוגל”? באוטומט הרגשתי שהנושא הזה לעוס ולא מספיק יצירתי. ואז בזמן שאני חושבת על נושא אחר שיעשה לי דרייב לכתוב, הבנתי שהעניין הזה בעצם יושב אצלי על איזה מחסום ומשקף לי שאני עדין לא עושה מספיק בכל מה שקשור לחשיפה יזומה של תחום העיסוק ושל העסק שלי.

לא פשוט למצוא אותי וללמוד על העסק שלי בגוגל, פייסבוק, טוויטר, אני גם לא פעילה בקהילות, קבוצות וכו׳.  עשיתי גיגול MarkZoom | שרון פתיר כהן ומרקזום | ומידענות שיווקית-עסקית ואכן הגעתי למעט מאד שהעסק ותחום העיסוק שלי נוכחים און ליין בהווה וגם היסטורית.  ובכל זאת העסק שלי מצליח כבר מעל עשור עצמאית, עם מאות פרויקטים מוצלחים של יזמות מידע שיווקי-עסקי | מחקרים גלובליים | ניתוח אסטרטגי | פיתוח עסקי וייעוץ בכל כך הרבה תחומי פעילות, חדשנות, ניתוח והבנת מגמות, שווקים, קהלים, ערוצים, תקשורת | מתחרים ומתן מענה לצרכים המרובים של הלקוחות שלי בנקודות השקה מגוונות של  ה- ecosystem השיווקי העכשווי.

בסוף, במודע או שלא במודע זה כנראה מבחירה. אני באתי לכאן לעבוד ולעשות את מה שאני הכי טובה בו. לספק שירותי איכות, לסייע במענה לשאלות לייעץ ולקדם קבלת החלטות על בסיס קבוע. פחות מעניין לי להתעסק בשיווק עצמי-עסקי ואני מעריצה את המסוגלים. האמת שאני מרגישה צורך עכשווי לדבר יותר על העולם החשוב הזה של ניהול המידע, על הצורך הגובר במידע רלוונטי וידע ממוקד צרכים ועל הערך העצום עבור מקצוענים ומשתמשים בכלל. נתחיל בזה שמידענות שיווקית-עסקית מהווה כלי אסטרטגי שמספק פתרונות ערך לתהליכי פיתוח יצירתיים, חדשנות ושיווק באשר הם, ובמיוחד בסביבה שמאופיינת בשינויים, בדינאמיות, במורכבות  ובתחרותיות.  אין גבול לעושר וכמויות המידע הזמין אבל עומס המידע הפך להפרעה ולרב מייצר קושי ושגיאות על פני מיקוד ודיוק.

לעשות סדר ושכל ולהאיר תמונה בענייניות ובבהירות הפכו למקצוע והתמחות בפני עצמם. היצע הערך אם כן, בא לידי ביטוי בהיבטים של ניצול ומקסום משאב הזמן המוגבל של כולנו | בצורך במיקוד בצרכים משתנים על פי דרישה (on-demand) | במתן מענה מעמיק יותר לשאלות רבות | בהפשטת תהליכים | ובתמיכה בקידום קבלת החלטות מיטבית.  קיימת מודעות בחסר להיצע הערך הזה שתחום המידענות השיווקית מציע, אולי גם לאפשרויות וההזדמנויות הטמונות בתוצר-מוצר עבור המשתמשים בשירותים. ברור שיש פה פער בין היקף ועומק הפעילות, לבין החשיפה של התחום והעוסקים בו (לפחות ממה שרואים בגוגל). אז מה אני מציעה לעצמי, לעסק שלי, למתמחים ולעוסקים הרציניים ביזמות מידע שיווקי כדי שהפער יצטמצם, הנוכחות והחשיפה לקהל משתמשים ולקוחות פוטנציאלים יתרחב ?

לעורר ולעודד את הצורך והביקוש הקיימים על ידי הבנה עמוקה של צרכים ומענה מדויק ואיכותי ללקוחות
לעדכן ולפתח מוצרי מידע וידע חדשים
יחד עם שמירה על סודיות ואתיקה מקצועית, לבסס יחסים ונקודות השקה רלוונטיות מול לקוחות, לייצר תכנים מקצועיים, מעניינים, מעוררי חשיבה ותובנות, שיתנו ביטוי לערך עבור המשתמשים, להנגיש, לשתף ולהפיץ מהידע המצטבר.
לספק שירות מעולה ואיכותי, כדי שיותר ויותר עסקים בכל הגדלים | ארגונים | משקיעים | מנהלים | יזמים | יועצים | סטארטפיסטים | מוסדות ציבור | נותני שירותים… יוכלו להכיר, להתנסות, ולהפיק ערך ממשי בעקביות.

עוד מהבלוג של sharonpattir

שלום עולם!

ברוכים הבאים לבלוג החדש שלי!...

תגובות

פורסם לפני 1 year
תצוגה מקדימה

עסקים קטנים וגוגל - ומה למדתי "מהפער הדיגיטלי" שלי

מתחילה עם וידוי קטן.. אני קצת בפער דיגיטלי  ברמת השיווק והפרסום של העסק שלי –החל מבניית אתר מעולה, קידום ונוכחות בגוגל ואפילו הדף העסקי שלי בפייסבוק רק עכשיו חוזר קצת לחיים. הכי מתקדמת עבור הלקוחות, קצת אולד סקול בכל מה...

תגובות

פורסם לפני 1 year
תצוגה מקדימה

"בעלות על מאגר של ידע, זהו אושר לא קטן~" סוקרטס. וגם איך לעשות מהידע כסף

לפני יותר מ-10 שנים כשיצאתי לעצמאות, לא חשבתי בכלל שיפתח בפני עולם מלא אפשרויות של התפתחות ועבודה וקריירה מהבית. גם לא תיארתי לעצמי מה האינטרנט ואני מסוגלים לעשות ביחד, בהתמדה ובעקביות. לפני יותר מ-15 שנים, תחום העיסוק שלי,...

תגובות

פורסם לפני 1 year

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה