הבלוג של שייפוואן - מאמני כושר אישי

shapeone

חברת שייפוואן מציעה לך אימוני כושר עם מאמן כושר אישי שיגיע עד אליך לאימון כושר, אחד על אחד בשילוב של תזונה בריאה ומזינה - תוצאות מובטחות בהתאם למטרות - במחירים אטרקטיביים. מחירי חבילות האימונים מתעדכן באתר. כמו כן חברת... +עוד

חברת שייפוואן מציעה לך אימוני כושר עם מאמן כושר אישי שיגיע עד אליך לאימון כושר, אחד על אחד בשילוב של תזונה בריאה ומזינה - תוצאות מובטחות בהתאם למטרות - במחירים אטרקטיביים. מחירי חבילות האימונים מתעדכן באתר. כמו כן חברת שייפוואן עוסקת בהקמת חדרי כושר עבור המגזר הפרטי והן עבור המגזר העסקי. החברה עוסקת במכירה של ציוד כושר מהמותגים המובילים בעולם. שירות ואחריות מעולים.

עדכונים:

פוסטים: 1

החל מאוקטובר 2014

עבור חלק מהאנשים, ריצה היא דרך נחמדה להעביר את הזמן. עבור אחרים, ריצה היא מטלה מעייפת. לא משנה לאיזה סוג רצים אתם שייכים – אם אתם רוצים להשתפר, ישנם שבעה דברים שעליכם לעשות על מנת להפוך לרצים טובים יותר.

שמרו על עקביות: אם אתם מפסיקים לרוץ לתקופה מסוימת, תצטרכו לחזור לבנות את הכושר שלכם מחדש. לכן, אם אתם רוצים להשתפר, אתם צריכים לשמור על עקביות.  הרשמו למרוץ והתחילו תכנית אימונים ועקבו אחר ההתקדמות שלכם; כך תוכלו לראות כמה העבודה הקשה שלכם השתלמה.

למדו יציבה נכונה: ריצה עשויה להראות כמו שיטת האימון הפשוטה ביותר, אך ריצה דורשת מיומנות כדי לוודא שתוכלו לשמור על הגוף שלכם מפני פציעות. כאשר אתם רצים שמרו על הראש שלכם בהמשך לעמוד השדרה, הרגיעו את הכתפיים והפעילו את שרירי הבטן.

לרוץ כמו מקצוען

לרוץ כמו מקצוען – צילום: גלעד אדלשטיין 2014 – עבור שייפוואן

התלבשו בהתאם: אין צורך להשקיע בלבוש מפואר מדי, אבל בצעו קנייה נכונה. זוג הנעליים המושלם עשוי להוות את ההבדל בין תחושת איטיות לבין תחושת קלילות, ויתרה מכך – למנוע פציעות. בין אם אתם צריכים נעל בעלת תמיכה מלאה או רוצים את מותג הנעליים הפשוט ביותר, חשוב שתנסו לרוץ עם הנעל המיועדת, ישנם היום לא מעט חנויות המחזיקות מכשירי ריצה שבהן תוכלו להתנסות. אגב לא תמיד הנעל הספורט היקרה ביותר בחנות היא גם הטובה ביותר, חשוב שתמצאו נעל שתהיה לכם בעיקר נוחה וקלה.

אכלו נכון: כשאתם רצים על בטן ריקה אתם עלולים לחוש מחסור באנרגיה, ואילו אכילת יתר עלולה לגרום להתכווצויות. חפשו חטיף קטן המכיל פחמימות וחלבונים בשביל לשמור על אנרגיה לאורך זמן. תזמון הוא הדבר החשוב ביותר, אולם אם אתם ממהרים ולא אכלתם כלום עדיין, לכו על משהו עם 15 גרם של פחמימות קלות לעיכול (כמו פרוסת לחם). קראו עוד מאמרים על דיאטה והמאכלים המומלצים ביותר לפני אימון.

שתו מים: שתיית מים בכמות מספקת היא עוד דרך להבטיח שתהיה לכם ריצה טובה. אם לא תשתו מספיק מים טרום הריצה (כמו גם במהלכה), סיכוי טוב שתיאלצו להפסיק את הריצה מפאת עייפות או התכווצות. ודאו לשתות  30 מ”ל מים על כל ק”ג משקל גוף שלכם כשעה-שעתיים לפני האימון, ושימו לב לתסמיני ההתייבשות הללו במהלך ריצתכם. טיפים נוספים על שתיית מים בזמן אימון

בנו תכנית: עקביות היא לא הכול; עליכם לאתגר את הגוף שלכם. לדוגמה, ריצה בחוץ במקום על הליכון תעזור לכם לבנות את השריר ולהגביר את המהירות והסיבולת, כך גם שילוב אינטרוולים בעצימות גבוהה. כמו כן, טכניקות כמו שימוש בשיפוע אם אתם רצים על הליכון, כל הטכניקות האלו בטווח הארוך יכול לשפר את זמן הריצה הכולל שלכם. תכננו לבצע סוגי ריצה אלו ברוב האימונים שלכם וזאת אם אתם מנסים לשפר את מרחק או זמן הריצה שלכם, אך דאגו גם לשלב ריצות קלילות בתכנית האימונים השבועית שלכם.

אל תסתפקו בריצה: אל תגבילו את עצמכם לשיפור הקצב שלכם רק כשאתם רצים. ישנם הרבה דברים שתוכלו לעשות בזמן שאינכם רצים כמו מתיחות לאחר כל ריצה, אימוני כוח סדירים והקפדה על מספיק שעות שינה. ניתן להוסיף אימון עם מאמן כושר אישי לפני או אחרי הריצה, על מנת לעצב ולחטב את הגוף עוד יותר. אימון עם משקוליות בפארק או אימון מתיחות עם גומיות בים בסוף יום העבודה הקשה יכול להיות בדיוק הדבר המושלם בשבילכם שהיתם צריכים.

ריצה מהנה!

הכותב: חברת שייפוואן עוסקת בספורט לשיפור ולניהול אורח חיים בריא וכל זאת באמצעות מאמן כושר אישי שיגיע עד אליך לבית, לפארק, או לכל מקום שתבחרי לאימון כושר אישי אחד על אחד בשילוב של תכנית תזונה לירידה מהירה במשקל – מחירון אימונים אישים מתעדכן באתר.

עוד מהבלוג של שייפוואן - מאמני כושר אישי

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה