הבלוג של שני דוד דיאטנית קלינית

shany_david

דיאטנית קלינית עם ניסיון בתחום, יש לי קליניקה פרטית ובנוסף אני מקבלת לקוחות גם בקופת חולים. למה אני? אצלי תוכלו לקבל שיטה שבה תראו תוצאות במהירות ותרגישו בשינוי בצורה דרסטית, בליווי צמוד ותחושה נעימה לאורך כל הדרך

עדכונים:

פוסטים: 3

החל ממרץ 2018

יש כל כך הרבה סוגים של דיאטות, אך לא בהכרח כלל דיאטה מתאימה לכולם.

יכולת שלנו לבצע שינוי באורך החיים שלנו ולהפוך ליותר בריאים ורזים זה לוו דווקא, דיאטה.

קודם כל החוק הראשון בכדי לשמור על תזונה נכונה ושמירה על אורך חיים בריא צריך לבחון כמה פרמטרים בגוף שלנו: 1. מין. 2. גובה. 3. משקל. ועל פי נתונים שנקראים BMI מחשבים את היחס שבין הגובה שלי לבין המשקל שלי וכך אנו יודעים אם אנו בכלל זקוקים לרדת במשקל.

לכל גובה מסוים ישנו טווח המשקלים המתאים לו, על – פי גברים ונשים בנפרד וכן אנו יודעים אם אנו זקוקים לרדת במשקל ואם כן אז כמה.

החוק השני הוא אסור להרעיב את עצמנו, כלומר זה שלא נאכל כלום לא יעשה אותנו רזים ויפים, אלא יגרום לא לבעיות גופניות חוסר אנרגיות ועייפות, כאבים ותחושה כללית איומה ולכן להרעיב את עצמנו זה לא השיטה. אם אנו רוצים לשמור על אורך חיים בריא ושמירה על תזונה נכונה ומאוזנת אנו צריכים לאכול מעט מכל אבות המזון בארוחות קטנות המתפרסות לאורך כל היום.

החוק שלישי הוא הקפדה על שתיית מים מרובה. גוף האדם בנוי מ- 70% מים ולכן אם לא נקפיד לשתות מים כל הזמן אנו עלולים להתייבש, ובנוסף המים עוזרים לנו לחילוף חומרים תקין ולניקוי הגוף. הקפדה על שתייה מרובה עוזר לנו לעכל את המזון שאנו אוכלים במהלך כל היום וממלא אותנו באנרגיות.

החוק הרביעי הוא הוספת פירות וירקות לתפריט היומי שלנו. בפירות וירוקת ישנם המון סיבים תזונתיים טבעיים אשר עוזרים לגוף שלנו ומוסיפים לו ויטמינים מן הטבע. ישנה חשיבות רבה לאכילת ירקות ופירות בכל ארוחה ביום. אם אנו רוצים לאכול משהו מתוק, במקום לאכול קינוח או חטיף, אשר עתירים בשומנים ואינם מזינים, ניתן לאכול פרי וכך גם להשלים את מנת הסוכר שהגוף שלנו זקוק לו (סוכרים = אנרגיה) וגם נוכל לאכול משהו מתוק וטעים.

החוק החמישי הוא לא פחות חשוב והוא השינה. בכדי לשמור על אורך חיים בריא ומאוזן אנו זקוקים להעניק לגופנו אנרגיה וחלק ניכר מכך הוא השינה שלנו. אנו זקוקים לשינה טובה ורציפה, אשר תמלא אותנו באנרגיות ותגרום לנו להיות ערניים. במהלך השינה שלנו הגוף שלנו מעקל את כל מה שקרה לו במהלך היום וכמובן את המזונות שנכנסו לתוכו ולכן שינה טובה רציפה של לפחות 7 שעות בלילה חשובה ביותר עבור אדם הרוצה לשמור על אורך חיים בריא ומאוזן.

החוק השישי הוא כמו החוש השישי והוא מאוד מיוחד. החוק השיש מדבר על פעילות גופנית, בכדי לשמור על אורך חיים מאוזן ובריא אני צריכים לחלץ את עצמותינו ולהזיז את הגוף. פעילות גופנית לא רק שורפת קלוריות וגורמת לנו לרדת במשקל, אלא היא גם תורמת לחילוף החומרים בגופנו ועוזר לנו להתמלא באנרגיה.

לסיכום אם נקפיד על ששת החוקים הללו לצד תפריט מפורט מאוזן ומלא בכל טוב נצליח לשמור על בריאותינו ולאורך שנים רבות.

ועד הפעם הבא מקווה שנהנתם מהקריאה,

שני

לינק לפוסט הבא – לאוכל בצבעים גם יפה וגם בריא -  http://bit.ly/2ps1S8b

עוד מהבלוג של שני דוד דיאטנית קלינית

שלום עולם!

ברוכים הבאים לבלוג החדש שלי!...

תגובות

פורסם לפני 2 years

אכילה בצבעים כיף לעיניים חשוב לבריאות!

לאוכל בצבעים זה לאכול עם העיניים, אך בנוסף לכל היופי הזה ישנה גם את החשיבות לבריאות. אכילת מזונות מכמה שיותר צבעים תורמת לנו לבריאות, לחילוף החומרים ולגיוון בטעמים. אנו נציג כאן צבעים ואת משמעותם בתור אוכל על הצלחת שלנו,...

תגובות

פורסם לפני 2 years

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה