הרכב לקבלת פנים מחיר

מה המחיר של הרכב לקבלת פנים?

פתיחה קצרה

רינג רינג רינג (טלפון מצלצל) אני עונה: "הלו?" לקוח: "כן? שלום, אני רוצה לדעת כמה עולה לי הרכב לקבלת פנים?…" אני שומע את המשפט הזה לא מעט במהלך השבוע בשיחות עם הלקוחות שלי, ובהחלט אני יכול להגדיר אותו כמשפט הפתיחה שלהם. אז הנה כל התשובות פה בהמשך.

איזה הרכב וכמות הנגנים

ובכן, סוג ההרכב וכמות הנגנים הוא הנתון המשמעותי  ביותר לקביעת המחיר של הרכב לקבלת פנים. ההרכבים שלי מתחילים מנגן סולו אחד ועד 4-5 נגנים. כל הרכב בסטייל ואופי שלו. אתם מוזמנים להיכנס לדף ההרכבים המוסיקליים שלי ולראות את ההרכבים שאני מציע. החל מנגן סקסופון סולו, דואט חצוצרה וסקסופוןסקסופון וזמר/תלטינוס – הרכב לטיניהרכב ג'אזמן, טריו ועוד.

[youtube xbuz1DnfmTg]

[youtube kJoKJve2VAU]

[youtube vihotxjIg14]

מיקום האירוע שלכם

ובכן, מיקום האירוע שלכם בהחלט משפיע על המחיר. אירוע בחיפה והקריות או בבאר שבע, יעלה מעט  יותר (150-200 ש"ח) מאשר אירוע באזור המרכז. כהרכב מוסיקלי לקבלות פנים יש לקחת בחשבון את מרחק וזמן הנסיעה במחיר הסופי. שני פרמטרים אלו משפיעים רבות על הזמן הברוטו של כל האירוע.

קבלת פנים? נגינה בזמן האוכל? הגברה?

משך הנגינה גם כן נתון חשוב בקביעת המחיר הסופי. המחיר של הרכב לקבלת פנים שונה מזמן הנגינה באוכל. לדוגמא, אם החלטתם שאתם רוצים נגינה של ההרכב לקבלת פנים מעבר לזמן הקבלת הפנים אז המחיר כמובן ישתנה. נתון חשוב נוסף הוא עניין הגברה. על ציוד הגברה של שני רמקולים מוגברים יש תוספת מחיר של 800 ש"ח. ברוב האירועים יש ציוד הגברה של המקום, ואז אין תוספת מחיר כי אנחנו מתחברים להגברה של המקום. שאר הציוד כגון מיקרופונים, מיקסר הוא על חשבוננו. אם זאת, באירועים פרטיים, מסעדות וכו', יש תוספת של הגברה במידה ואין לכם הגברה להביא.

סיכום ומחירים

המחירים שונים מהרכב להרכב, חשוב מאוד להסתכל על איכות הנגינה והכי חשוב האם אתם מתחברים אל הנגינה והאופי של ההרכב המוסיקלי לקבלת הפנים שלכם. סוג האירוע שלכם צריך להתאים לאופי ההרכב. אם זה אירוע סולידי שקט אולי מתאים הרכב ג'אז. אם יש לכם אירוע קצת מתקתק וצעיר אולי מתאים הרכב לטיני.

מחירים -אפשר למצוא בשוק הרכבים מוסיקליים לקבלות פנים החל מ1300 ש"ח ואפילו פחות (זה צריך להדליק נורהאדומה אצלכם) ההרכבים שאני מציע זה הרכבים שמנגנים בלייב עם נגנים מקצועיים מהשורה הראשונה. הרכב של שני נגנים מתחיל באזור 2400 ש"ח  לאירוע באזור המרכז (תלוי גם בעונה: בקיץ זאת עונת האירועים ויש ביקוש רב. בחורף זה מעט שונה). המחיר משתנה בהתאם למיקום וכמות הנגינה באירוע.

מוזמנים להתייעץ איתי,

טל רודובסקי

סקסופוניסט לאירועים

054-7649-6308

נגן סקסופון לחתונה ואירועים
מחפשים נגן סקסופון לחתונה או לאירוע? הגעתם למקום הנכון. שמי טל רודובסקי ואני סקסופוניסט לאירועים וחתונות. אתם מוזמנים לבקר באתר שלי ולצפות במופעים שאני מעביר. שיהיה לך אחלה שנה! באהבה, טל www.musicali.co.il