הבלוג של sagivplay

sagivplay

עדכונים:

פוסטים: 7

החל מאוגוסט 2016

שגיב פלייסיגר – 7 הסודות לשיווק ישיר

מאת שגיב פלייסיגר 

אם אתה מעוניין לשפר את הביצועים בעסק שלך, להאיץ את המכירות או להגיע ליותר לקוחות. הנה כמה סודות ששירתו את העסק שלי לאורך השנים.

סוד מספר 1 – זה הכל בשיווק

אנחנו כל הזמן קוראים ושומעים על אנשים ש”עשו את זה” והצליחו בעסקים. תמיד מספרים לנו ש”מקצועיות” היא המפתח להצלחה ואם רק נעשה את העבודה שלנו על הצד הטוב ביותר הדרך לפיסגה סלולה. אלה שטויות גמורות. המפתח להצלחה אינו תלוי במקצועיות או באיכות של מוצר כזה או אחר אלא בשיווק. היכולת שלנו להביא זרם קבוע וגובר של לקוחות הוא המפתח הכי חשוב להצלחה. יותר חשוב מכל ידע מקצועי שאנו יכולים לרכוש או לשפר.

סוד 2 – אם אתה רוצה שהטלפון יצלצל, אתה חייב פרסום שימשוך תשומת לב ויעורר רגש

אם תזכור רק סעיף אחד מכל המאמר הזה, שנן את הנוסחא הבא. מדובר ב-5 עקרונות יסוד לכל מהלך שיווקי או פרסומי שתעשה: 1. תמשוך תשומת לב. 2. עורר עניין ורגש. 3. ספר סיפור אמין שהלקוחות יוכלו להזדהות איתו 4. קרא לקוחות לפעולה (התקשר עכשיו!). 5. תן לאנשים אפשרות לפנות אליך בקלות.

סוד 3 – מודעות ‘רגילות’ ישיגו לך תוצאות בינוניות

אם תפתח את דפי זהב בכל מדינה תמצא רשימה ארוכה ואין סופית של מודעות משעממות. כולן נראות אותו הדבר. אין שום סיבה אמיתית שלקוח פוטנציאלי ירים את הטלפון ויתקשר לעסק המציג מודעה משעממת מן כרטיס ביקור יקר. כל העסקים במודעות הללו נראים אותו הדבר. כדי להיות משווק או מפרסם מוצלח עליך לזכור שאנשים לא קוראים מודעות שנראות כמו כרטיסי ביקור משעממים. הסוד למשיכת תשומת לב הוא בכותרות והנושאים אליהם אתה מתייחס במודעה. עליך להתייחס לאינטרס האמיתי של הלקוח לתת לאנשים סיבה אמיתית לבחור בך על פני כל המתחרים.

סוד 4 – פרסום ‘חדשותי’ ישיג לך 500% יותר פניות מפרסום תדמיתי

פרסום שנראה כמו כתבה חדשותית משיג 500% יותר פניות מפרסום תדמיתי: עלונים, כרטיסי ביקור וכיו”ב. היתרון של פרסום ‘חדשותי’ הוא שהוא לא נראה כמו פרסום. הוא נראה כמו כתבה שעשויה להופיע בעיתון. אנשים מופגזים מדי יום באלפי פרסומות ולכן הן חוסמים מודעות רגילות באופן אוטומטי. לעומת זאת אנשים עדיין קוראים עיתונים ואתרי חדשות.

סוד 5 – הנוסחא לפרסום שימשוך יותר לקוחות המוכנים לעשות איתך עסקים

הנה קצת הגיון בריא שמשום מה נעדר מעסקים רבים: אין שום טעם להציע את השירותים או המוצרים שלך למי שלא יקנה ממך. הדרך הכי טובה להשיג לקוחות חדשים היא על ידי איסוף לידים (פרטים של לקוחות מתעניינים) ורק אז להתחיל בצעד אחר צעד בתהליך המכירה. לפני שאתה מפרסם, עליך לשאול את עצמך מי הלקוח האידאלי שלך? מי הבן אדם שהכי זקוק לשירות או המוצר שלך? רק אז למצוא את ערוצי הפרסום להגיע אליו.

סוד 6  – ניסיונות לא כישלונות

האם שמעת את עצמך אי פעם אומר “ניסית ופרסום שם וזה לא עבד”. ברוב המקרים פרסום בודד לא יעשה את העבודה, לעיתים גם הרבה פרסומים לא יעשו את העבודה. בשיווק אסור לראות מהלכים כאלה ככישלונות. לאף אחד , אין נוסחא מדויקת לשיווק. צריך כל הזמן לנסות שיטות שיווק חדשות. לראות מה עובד ומה לא. לא להתייאש גם כשמהלך מסוים לא מביא את התוצאות להם ציפתה אלא לשנות להתאים או לנסות משהו חדש לגמרי.

סוד 7 – בחר את ערוץ הפרסום הנכון

היום ישנו גודש של ערוצי שיווק ולכן יותר קשה יותר מתמיד למצוא את המקום בו פרסום יניב לך את התוצאות הטובות ביותר. הקריטריונים לבחירת ערוץ הפרסום שלך הם שניים: 1. ערוץ המגיע לאנשים הנכונים במצב בוא הם מוכנים לקבל את המסר שלך. 2. פרסום אותו תוכל לבקר ולעקוב אחרי התוצאות בצורה המדויקת ביותר. גם אם המודעה שלך מצוינת והמדיה מגיע בדיוק לקהל שלך אתה חייב תמיד לעשות את החישוב של עלות מול תועלת.

לסיכום, הסוד להצלחה בעסקים הוא בשיווק ולא ב”מקצועיות”. אם תשתמש בפרסום רגיל תקבל תוצאות בינוניות לכן עליך למשוך תשומת ולעורר רגש בקרב הקונים שלך. עליך לבדוק מי הם הלקוחות האידיאלים שלך ולהגיע אליהם על ידי בדיקה וניסיונות של מדיות שונות. תמיד תהיה עם האצבע על הדופק, בדוק כל הזמן מה עבד, מה לא וכמה זה עלה לך.

הכותב הוא מנכ”ל סופר דיל פלוס בע”מ המתמחה בשיווק ישיר

 

עוד מהבלוג של sagivplay

שלום עולם!

ברוכים הבאים לבלוג החדש שלי!...

תגובות

פורסם לפני 4 years
תצוגה מקדימה

שגיב פלייסיגר - איך להתמודד עם תלונות של לקוחות

שגיב פלייסיגר - איך להתמודד עם תלונות של לקוחות כל עסק נתקל בשלב כזה או אחר בתלונות של לקוחות. אני טוען שתלונות של לקוחות הן אחד האספקטים החשובים ביותר בכל עסק . לפני מספר חודשים הגעתי למלון בים המלח לכנס עסקי. לפני...

תגובות

פורסם לפני 10 years
תצוגה מקדימה

שגיב פלייסיגר - 4 היסודות לשיווק ישיר בעסק קטן

מאת שגיב פלייסיגר  הרבה עסקים משקיעים המון זמן וכסף בפרסום, אבל בסופו של יום לא רואים את התוצאות. האם זה בגלל שיש להם מוצר או שירות נחות ? זה אפשרי – אף קמפיין פרסומי, ולא משנה עד כמה הוא יעיל יכול למכור משהו שאף אחד לא...

תגובות

פורסם לפני 9 years

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה