הבלוג של sagivplay

sagivplay

עדכונים:

פוסטים: 7

החל מאוגוסט 2016

    ארכיון למרץ, 2010

  • sagivplay

    שגיב פלייסיגר - איך להתמודד עם תלונות של לקוחות

    תצוגה מקדימה

    שגיב פלייסיגר - איך להתמודד עם תלונות של לקוחות כל עסק נתקל בשלב כזה או אחר בתלונות של לקוחות. אני טוען שתלונות של לקוחות הן אחד האספקטים החשובים ביותר בכל עסק . לפני מספר חודשים הגעתי למלון בים המלח לכנס עסקי. לפני בקבלה עמד אדם שצעק וזעף על פקיד הקבלה “איך זה יכול להיות, הזמנתי את ...

    תגובות

    פורסם לפני 10 years

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה