הדבר הבא בריאליטי "בוליווד"- סדרה חדשה שתשודר ב-yes comedy

בחורה עם מחשב נייד

unnamed[2]

חורף עכשיו, גשום, אפור, קר ודי מדכדך. צריך למצוא משהו שיצליח להצחיק אותנו ולשפר את מצב הרוח. לי נראה שמצאתי. "בוליווד"- סדרת הריאליטי המשעשעת שמתחילה ביום ראשון הבא ה- 30.11.14 ב- 20.30 ב-yes comedy.

השבוע התקיימה השקת הסדרה באווירה הודית מקפיצה ומשמחת, תפאורת זהב, אוכל הודי וקהל רב שנהנה מהחוויה ומהצפייה בפרק הראשון של הסדרה.

unnamed[7]

unnamed[3]

unnamed[5]

unnamed[4]

unnamed[2] (3)

צילום: יפה גביש

unnamed[1]

צילום: רפי דלויה

אני לא מחבבת במיוחד סדרות ריאליטי. תנו לי איזה סדרת מתח טובה ומצמררת כמו "הגשר" למשל ואני מתמסרת בקלות. אבל, איך אפשר להימלט מפרקי "מחוברים" או "האח הגדול" "הישרדות" ועוד. כך שצפיתי גם בזה מדי פעם. לעיתים היה נחמד ולעיתים ממש בלתי נסבל. הייתי סקרנית לראות האם בוליווד תצליח לעניין אותי קצת יותר ובחיי שבמשך כל הקרנת הפרק הראשון החיוך לא ירד לי מהשפתיים. איך אפשר שלא? היכן שנמצא איציק כהן, יהיה מצחיק. השחקן הנהדר הזה מצליח להיות שנון ומבריק בכל מצב.

אז על מה מדובר? שבעה מפורסמים נשלחים להודו לנסות ולכבוש את עיר הסרטים הגדולה בוליווד. מי המפורסמים: איציק כהן (הנהדר כבר אמרתי?) גלית גיאת, קארין כהן, עידו יניב, ניסים גרמה ובנות הדוד מעין רפאלי ובת אל מוסאווי הזכורות מהמירוץ למיליון. במשך חודש ימים יגורו כולם יחד בדירת פאר, ילמדו לדבר הודית, לרקוד, לשיר וגם להתאמן באמנויות הלחימה. הם יישלחו לאודישנים על ידי סוכן שחקנים שילווה אותם וינסה להכניס אותם לסרט בוליוודי ותוך כדי יכירו את הודו.

בפרק הראשון מגיעים המפורסמים להודו ומתוודעים לצבעוניות, ללבוש, לריחות, למאכלים ולכל מה שיש להודו להציע. מצחיק לראות כיצד כל אחד מהם מגיב בדרכו. החל בניסים גרמה שמתחיל לחלק שטרות לעוברים ושבים וקארין כהן המדדה על עקבי ה-לא יודעת כמה סנ'- באין מדרכות של מומבאי. מי שטייל בהודו ייזכר בנוסטלגיה. כמוני, למשל. מי שעוד לא היה, יתמלא בחשק לבקר בה. כל כך צבעוני, עליז ומקפיץ ששוכחים את מזג האוויר הקודר שכאן, לומדים איך להגיד "חיים שלי" בהודית  ועוברים לחיות בסרט הודי שכמו תמיד גדול מהחיים.

ירון ליכטנשטיין הוא היוצר. אבי יפה הוא העורך הראשי.

תמונת הפקת המקור:בוליוודעונה1

 צילום: ערן כהן

תמונת הפקת המקור:בוליוודעונה1

צילום: ערן כהן

תמונת הפקת המקור:בוליוודעונה1

צילום: ערן כהן

Iaffa Gavish
כותבת על נושאים מגוונים. הצגות, ספרים, אוכל, מסעדות ולייף סטייל. תמצאו כאן את היומיומי, את שעות הפנאי ואת ההנאות הקטנות של החיים.