הבלוג של רעות חוצה

reuthotse

עורכת תוכן מסחרי בסלונה, וגם בלוגרית בזמני הפנוי.

החל מינואר 2014

חזרתי לאילת, שאותה אני לומדת לאהוב מביקור לביקור, לחופשה זוגית מפנקת רגע לפני ההכנות הקדחתניות לחתונה עם הבחור שאני אוהבת

29/04/2015

היי דרומה לאילת (צילום: אלבום פרטי)

בפעם האחרונה שהייתי באילת, לפני קצת פחות משנה, נשבעתי לעצמי שבפעם הבאה שאני אחזור אליה זה יהיה עם בן זוג אוהב. כנראה שנשבעתי קצת יותר מדי, כי כעבור שנה משאלת ליבי התגשמה- חזרתי לאילת עם בן זוג אוהב שאפילו הגדיל לעשות והציע לי להתחתן איתו לפני זמן מה. אומרים שקארמה איז א ביטצ’, אבל בכל הקשור לחיי האהבה שלי בשנה האחרונה היא הייתה מלאך שומר שעזר לי להכיר את אהבה חיי, ומה יותר כייף מהלעניק לנו חופשה מפנקת באילת, רגע לפני שההכנות לחתונה נכנסות להילוך מהיר? אז נסענו, נהנו, וחזרנו אני והוא והתובנות שאספתי לי במהלך שלושה ימים של בטן גב- מה הכי חשוב וכייף לעשות בחופשה זוגית?

1. להתפנק

להתפנק בחדר

אמבטיה מושלמת

נחתנו בשדה התעופה הקטן באילת, ומשם נסענו הישר למלון- רויאל ביץ’, מרשת מלונות ישרוטל. רויאל ביץ’ הוא אחד מבתי המלון המפנקים ביותר שיצא להיות בהם. המיטה בחדר הייתה ללא ספק המיטה הגדולה ביותר שראיתי מימי, וחדר האמבטיה היה גם הוא מרווח במיוחד ובו גם מקלחת מפנקת וגם מקלחון עם ברז גשם שעושה לך חשק להתקלח לנצח. בחדר הייתה מרפסת שצופה לים על רקע הרי אדום, תמונה שנראית כמו גלויה מהרבריירה. אבל פינוקי חופשה לא נגמרים בפסיטליטיז משוכללים, האמת, לא צריך הרבה יותר מכיסא נוח, שמש חמימה ואת רחש הגלים באזניים כדי להרגיש שגן עדן זה כאן.

2. לאהוב

לאהוב את קיפודו

להחזיק ידיים בהליכה איטית לאורך החוף, להגניב נשיקה בעורף בין בטן לגב על שפת הבריכה, לחייך, לצחוק הרבה ולהגיד “אני אוהבת אותך”, ככה, חינם אין כסף. אני יודעת שאני אוהבת את החבר שלי, תמיד, ממש כמו שאני יודעת איך קוראים לי. אבל בזוגיות כמו בזוגיות, הכל עובד יותר טוב בזוגיים, ולכן כדאי שגם הוא יהיה שותף לרגשות שלי. בחופשה, כשהצרות של היומיום נשארו בתל אביב, כשאין כלים, כביסה או טיול עם הכלב, הרבה יותר קל לאהוב וכל המרבה הרי זה משובח.

3. לאכול

לאכול בגדול

קינוחים שווים

בדיוק תפסתם אותי בדיאטה, אבל חוקי הדיאטה הבינלאומיים מתירים לי ליהנות מארוחות נפלאות בזמן חופשה בלי לספור קלוריות. אז אכלנו. אכלנו טוב. את ארוחות הבוקר במסעדת המלון “בובעס” שהייתה באמת עשירה- בופה סלטים עשיר, גבינות שמנמנות, קראוסונים חמים ושלל מאפים ומטעמי בוקר שאפשר לאכול בחצר המסעדה באווירה פסטורלית להפליא.

אבל החוויה הקולינרית האמיתית עברה עלינו במסעדת הבשרים “ראנץ’ האוס”, ששייכת לבית המלון (אבל פתוחה כמובן לכולם). נהנו מנתחי בשר משובחים, שמגיעים על מחבת ברזל יצוק לוהטת לצד בצל מקורמל ותרד מוקפץ. נתח הפילה היה עשוי במידה המדויקת, טעים ורך להפליא, לצד רוטב פלפלת מעט פיקנטי. המנה השנייה הייתה צלעות טלה רכות בתיבול עדין שהוגשו לצד רוטב חרדל שהיה טעים להפליא אף הוא.

סיימנו את הארוחה בסופלה שוקולד, לחובבת מתוק כמוני קשה לעמוד בפיתוי של שוקולד נוזלי ניגר מבטן העוגה, ועך אף שהמסעדה כשרה ועל כן הקינוח היה פרווה הוא עדיין היה טעים ושוקולדי להפליא.

4. לעשות משהו שונה

ליהנות מרוח שטות

לבלות בחוף הים ולאכול ארוחה מפנקת במסעדה זה נפלא, אבל כדי להרגיש בחופשה באמת צריך להעז, או לפחות לעשות משהו אחד ייחודי ושונה, כזה שלא הייתם מעלים בדעתכם לעשות אותו בכל מקום אחר. זה מה שעבר לי בראש כשראיתי ברחבת הטיילת צייר קריקטורות, מהסוג שרואים באירופה אבל לא הולכים אליו כדי לא להראות תיירים מדי.

הפעם, השארנו את המניירות בבית, התיישבנו על כיסא הפלסטיק ונתנו לצייר לעשות לנו הפתעה.

5. לנהל שיחה מלב אל לב

בחופשה, תחת כיפת השמיים וחוף הים לרגליכם הלב והנפש נפתחים. זה הזמן לשתף, להגיד ולהקשיב לכל מה שיש לאהוב שלכם לומר לכם. הנינוחות של החופש יכולה לגלות לכם דברים מופלאים על בן זוגכם, ולמרות הפיתוי להישאר במחוזות הפינוקים והקינוחים, אל תוותרו לזוגיות שלכם על שיחה מקרבת לבבות ומחזקת רגשות

6. סקס

את הסעיף הזה אני לא אסביר. כי אם אתם לא מבינים, אתם בבעיה.

**הכותבת הייתה אורחת של בית המלון רויאל ביץ’, מרשת מלונות ישרוטל, לפרטים על חופשות במלונות הרשת לחצו כאן

עוד מהבלוג של רעות חוצה

סקופ: אליאב אוזן הוא מעכשיו פרזנטור ודושבאג

לא צריך להיות צופים אדוקים של "האח הגדול" כדי להכיר, לפחות בכללי את משולש האהבה של שלושת הדיירים אליאב, דנית ונופר. אחרי שבמשך כל העונה השפיל אליאב רווק תל אביבי מצוי את דנית, השלה אותה ואז עזב אותה ואז החליש אותה, ואז בודד...

ללכת בדרכך: הספר שתקראו בנשימה עצורה

אני מסווגת ספרים לפי מידת הריתוק שלי. יש ספרים שאני קוראת בניחותא, כמה דפים מידי לילה לפני השינה, יש ספרים שאני קוראת במאמץ, רק כדי לא להרגיש שוויתרתי מהר מידי לפני שאני זונחת אותם באמצע. אבל יש ספרים, שמרגע שעיניי קוראות...

סופשבוע ירושלמי

אני ירושלמית. למרות שבאופן רשמי אני כבר לא גרה בה למעלה מ-5 שנים. עזבתי, כמו עוד הרבה צעירים כמוני שאיכזבו אותה. אז כן, עזבתי את העיר, ואני לא מתכוונת לחזור, ובכל זאת תמיד אשאר ירושלמית. כן, אני ירושלמית. נכון, אני מכירה טוב...