הבלוג של רנה, הקונדיטורית שחזרה בתזונה

reneeshapira

נטורופתית והרבליסטית קלינית. קונדיטורית לשעבר שחזרה בתזונה והפכה לטבעונית. מתמחה בליווי לתזונה מבריאה וירידה משקל לטבעונים, צמחונים ובעלי צרכים תזונתיים מיוחדים. מלווה משפחות טבעוניות במעבר לטבעונות והתאמת המטבח... +עוד

נטורופתית והרבליסטית קלינית. קונדיטורית לשעבר שחזרה בתזונה והפכה לטבעונית. מתמחה בליווי לתזונה מבריאה וירידה משקל לטבעונים, צמחונים ובעלי צרכים תזונתיים מיוחדים. מלווה משפחות טבעוניות במעבר לטבעונות והתאמת המטבח למשפחה הטבעונית או לחלקה. ליווי תזונתי והדרכות בישול בריא, סדנאות אפייה חווייתיות למי שאוהב לאפות אבל רוצה לשמור על הבריאות. בנוסף, אני מטפלת ברפואה משלימה: עיסוי, רפלקסולוגיה, ארומותרפיה ופרחי באך. מוזמנים להציץ באתר שלי: http://www.reneefeelgood.com/ ולקפוץ לבקר בדף הפייסבוק https://www.facebook.com/feelgoodrenee

עדכונים:

פוסטים: 37

החל מאוקטובר 2013

    ארכיון לינואר, 2015

  • רנה, הקונדיטורית שחזרה בתזונה

    פינוקי פרג

    תצוגה מקדימה

    אי אפשר להיות אדישים אליו. או שאוהבים או שלא סובלים. המרקם הגרגירי, הטעם המריר והממכר… אז לפניכם חגיגה לאוהבי הפרג ומי שלא..שימשיך למתכון הבא. ולמי שצריך עוד תרוצים.. אומנם הפרג עשיר בשומן אך הוא גם עשיר בסידן כמות הסידן בפרג היא פי 15 מחלב למרות שחלב מעולם לא היה מקור לסידן.. ב 100 גר גרגירי פרג ...

    תגובות

    פורסם לפני 4 years

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה