הבלוג של רנה, הקונדיטורית שחזרה בתזונה

reneeshapira

נטורופתית והרבליסטית קלינית. קונדיטורית לשעבר שחזרה בתזונה והפכה לטבעונית. מתמחה בליווי לתזונה מבריאה וירידה משקל לטבעונים, צמחונים ובעלי צרכים תזונתיים מיוחדים. מלווה משפחות טבעוניות במעבר לטבעונות והתאמת המטבח... +עוד

נטורופתית והרבליסטית קלינית. קונדיטורית לשעבר שחזרה בתזונה והפכה לטבעונית. מתמחה בליווי לתזונה מבריאה וירידה משקל לטבעונים, צמחונים ובעלי צרכים תזונתיים מיוחדים. מלווה משפחות טבעוניות במעבר לטבעונות והתאמת המטבח למשפחה הטבעונית או לחלקה. ליווי תזונתי והדרכות בישול בריא, סדנאות אפייה חווייתיות למי שאוהב לאפות אבל רוצה לשמור על הבריאות. בנוסף, אני מטפלת ברפואה משלימה: עיסוי, רפלקסולוגיה, ארומותרפיה ופרחי באך. מוזמנים להציץ באתר שלי: http://www.reneefeelgood.com/ ולקפוץ לבקר בדף הפייסבוק https://www.facebook.com/feelgoodrenee

עדכונים:

פוסטים: 37

החל מאוקטובר 2013

    ארכיון לדצמבר, 2014

  • רנה, הקונדיטורית שחזרה בתזונה

    לביבות בטטה ועדשים טבעוניות אפויות- הבחירה השפוייה לחנוכה

    תצוגה מקדימה

    חנוכה הוא חג השמן ולא רק. גם הקמח הלבן והסוכר הלבן חוגגים בחנוכה. לאחר ניסונות רבים למצוא תחליף בריא לסופגניה הרמתי ידיים, אבל בגזרת הלביבות לא הסכמתי לוותר. לאחר ניסיונות רבים הצלחתי לאפות לביבות נפלאות שעומדות בכל הסטנדרטים הנוקשים: טבעוניות, בריאות, משביעות ואפילו קלות להכנה. את הביצה מחליף כאן העמילן שיש בעדשים לפני הבישול....

    תגובות

    פורסם לפני 4 years
  • רנה, הקונדיטורית שחזרה בתזונה

    מכורים לאופיום?

    תצוגה מקדימה

    כשמגיעים לפרג יש את אלה שמשוגעים עליו ואת אלה שלא מבינים מה הלכלוכים השחורים האלה עושים באוכל..  אני כמובן נמנית עם הקבוצה הראשונה וכל כך שמחתי לגלות שיש לי אפילו “כיסוי” תזונתי.. אומנם הפרג יחסית עשיר בשומן אך לשמחתי הוא גם עשיר בסידן. כמות הסידן בפרג היא פי 15 מסידן (וזה בלי לחשב את העובדה ...

    תגובות

    פורסם לפני 5 years

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה