הבלוג של redhead

RedHead

הגעתי לעיר הגדולה... רואה, טועמת ומספרת...

החל מיוני 2013

היה זה ערב קריר באמצע שבוע של חודש דצמבר ואנחנו רצינו לצאת לחגוג…בעצם כלום פשוט להנות!

חיפשנו מסעדת בשרים שבה נוכל להנות גם מאווירה כייפית וגם טעמים שונים ומיוחדים.. מצאנו אותם בקונספט החדש של מסעדת שיין אנד שארפ המחודשת.

20151221_222605

מסעדה שעדיין נושאת שמו של יענקל’ה שיין, אך מנצחים עליה בקלילות, צמד שפים צעירים עם גישה יצירתית ובשורה רעננה. שמם: אלעד לוי ונדב נצר- הם הסוד החדש!

האווירה במסעדה, הטעמים, עיצוב המנה, ההגשה והשירות הם מסתבר הסיבה שנשארנו, להפתעתנו, מעל שלוש שעות.

20151221_200459

אז על מנת שגם אחרים יוכלו להנות כמונו, החלטתי שאעלה על הכתב (עם תמונות) ממה שעבר עלינו :) וניתן גם לאחרים את ההזדמנות לחוות!

20151221_201942

אז כהרגלי, התחלתי את הערב במסעדה במקרר הבשרים, ככה זה כשמבקשים מאוד יפה. במקרר הנקי והייצוגי מסודרים להם הנתחים שנשמרים בקפידה עד לשימוש המיוחל.

20151221_202000

20151221_205348

ולחם באפייה ביתית

20151221_204724

כל מנה הייתה טעימה להפליא! אך אין ספק שהפיבוריטית שלי, היא ללא ספק היא מנת הארטישוק פורטבלו, היה לה טעם חלומי ונימוח בפה.

נהנו מהמנות הראשונות כשלצידן יין גמלא של יקב רמת הגולן שלקחנו בהמלצת המלצרית. היין אף הוא התאים לטעמים של המנות הנבחרות וכן למנה העיקרית העתידה להגיע:)

20151221_203852

ואז היא הגיעה.. בלי הכנה מוקדמת, מנת הפורטרהאוס- פילה וסינטה- עם ירקות אז למנה הזאת לא צפינו וכל מילה מ י ו ת ר ת:

20151221_214806

לפני הזמנת המנה העיקרית הבאתי את הדילמה על בחירת הסינטה במנה, הובטח לי שלא אתאכזב, חייבת להודות, המנה עמדה בכל מדד ציפיות שהיו לי ואף יותר! המנה הייתה אסתטית, טעימה ומפתיעה! הבשר היה נימוח ורך, אך לא מדי והבעיה… שנגמר לנו מהר מדי!

לאחר אתנחתא קלה, ולמרות שהיינו שבעים עד מאוד, סיימנו, איך לא, עם קינוחים. הקינוחים הוגשו כאילו תוכננו במיוחד בשבילנו, כל כך יפים, שלא נעים לאכול…- אכלנו! סיימנו! חיסלנו :)

20151221_223111

20151221_223047

לבסוף גם הלכנו, אבל עם הזכרונות משיין אנד שארפ, כפי שעיניכם רואות, נשארנו!

עוד מהבלוג של redhead

היי צפונה לכפר הגלעדי

יחד עם עיתונאים ובלוגרים נוספים קיבלנו הזמנה ללילה קסום במלון כפר הגילעדי, כן ניחשתם נכון לגבי מיקומו. מלון כפר גילעדי ממוקם מרחק דקות ספורות מקרית שמונה, הרחק מהרעש וההמולה של העיר הגדולה. אז שטפנו את האוטו, התלבשנו,...

אצא לי השוקה

צהרי יום שישי מוקדשים, איך לא, לקניות בשוק הכרמל. תמיד אותו ריטואל: קמים לקראת הצהרים,  שותים קפה, מסתובבים מעט, ואז לשוקה. ואז הוזמנתי להשתתף ב"מאסטרשוק"- סיור קולינרי בשוק הכרמל ובכרם התימנים בשיתוף יוסי בן אודיס הבעלים...

פינוק יופי יופי

הגעתי לשנות ה30.. כן כן ועד כה לא התפנקתי תחת ידיה של מאפרת מקצועית. אז החלטתי שאני עושה לזה סוף! עברתי, עיינתי ומיינתי ולבסוף מצאתי אותה, דורית בן חמו שמה. לאחר הצצה בין עבודותיה: איפור ועיצוב שיער למגוון רחב של לקוחות,...