הבלוג של redhead

RedHead

הגעתי לעיר הגדולה... רואה, טועמת ומספרת...

החל מיוני 2013

הגעתי לשנות ה30.. כן כן ועד כה לא התפנקתי תחת ידיה של מאפרת מקצועית.
אז החלטתי שאני עושה לזה סוף! עברתי, עיינתי ומיינתי ולבסוף מצאתי אותה, דורית בן חמו שמה.
לאחר הצצה בין עבודותיה: איפור ועיצוב שיער למגוון רחב של לקוחות, החלטתי להתקשר ולבדוק את העניין יותר לעומק.

דורית אשר החלה את דרכה המקצועית לפני כ 10 שנים בביה”ס לאיפור של “ירין שחף”, צברה ניסיון רב באיפורן של כלות, מלוות ובנות רבות אשר חפצו בטיפוח ופינוק.
דורית מקבלת השראה בעיקר מעולם האופנה ודואגת להיות מעודכנת תמיד בין אם דרך תצוגות האופנה של השנה הבאה ובין אם ממגזיני האופנה המובילים.

בשיחה, אחרי שתאמנו את ציפיותינו.. בעיקר את שלי, קבענו להיפגש, דורית דאגה להתאים עצמה אלי בשעות הנוחות לי והגיעה עד אלי הביתה יחד עם מזוודה עמוסה כל טוב- איפור.. טוב בכל זאת אני בת ואיפור משמח אותי מאוד :)

טרם החלה דורית את הטיפול והטיפוח, שאלה אותי שאלות מנחות לגבי האירוע אליו אני מתכננת ללכת – בשבילי האירוע היה בילוי רומנטי עם הבן זוג… (כן, כן, גיליתי שאיפור מקצועי אפשר, כדאי ואף מומלץ לעשות גם בימי חול משמחים) כמו כן היה חשוב לדורית להבין איזה סגנון איפור אני אוהבת ועל איזה סגנון תסרוקת חשבתי.. לאחר שעברנו גם את המשוכה הזאת, עברנו לשלב הבא, שלב התכל’ס הכייפי!

דורית החלה שלב ראשון בשיער, אחרי שניסינו “על יבש” כמה סגנונות, החלטנו ללכת על כיוון ששתינו חשבנו לנכון שמתאים ליציאה בערב, מיותר לציין שזה תענוג כייפי שכבר הכרתי בעבר… זה נקרא בפי כל.. “מזמוזי שיער” אשר כל אחת ואחד חווים אצל הספר. תוך כדי עבודתה, דורית וידאה תוך כדי הצצה של שנינו במראה, כי העיצוב נראה לי ושלא שיניתי את דעתי.

לאחר שסיימנו את החלק הראשון במשימה… עברנו לשלב האיפור… וזה עוד משהו שלא חוויתי עד היום, איפור מקצועי… יוווווו כמה זה כייף שמאפרים אותך, כמה כייף זה על עור הפנים.. דורית עבדה במקצועיות רבה וכל תזוזה של מריחה על הפנים הייתה מדוייקת, מוסיפה וחשובה.

במבחן התוצאה, טוב עיניכן רואות, יצא מדהים! לא כבד, לא רישמי, קליל וכייפי לדייט של ערב ובהחלט מתאים לאופי שלי, אין ספק בכלל שדורית שיחקה אותה ועשתה את אומנותה כפי שאני דמיינתי. עבדה בזריזות בקלילות והביא לתוצאות מקסימות.

גם כלות רבות כבר קיבלו אצל דורית בן חמו איפור ותסרוקת מדהימים בזכות ניסיונה הרב, יכולת ההקשבה לכלה ונתינת מלוא תשומת הלב אך ורק לה וליצירת המראה המועדף עליה.

לסיכום,  החוויה בשילוב דורית תרמו לתחילתו של ערב מקסים. אין ספק כלל שאחרי כעושים פעם אחת, רוצים זאת כל הזמן.  ברור לי שאני וגברת דורית בן חמו נתראה עוד !הרבה. ממליצה עליה בחום

עוד מהבלוג של redhead

מתפנקים בשיין אנד שארפ

היה זה ערב קריר באמצע שבוע של חודש דצמבר ואנחנו רצינו לצאת לחגוג...בעצם כלום פשוט להנות! חיפשנו מסעדת בשרים שבה נוכל להנות גם מאווירה כייפית וגם טעמים שונים ומיוחדים.. מצאנו אותם בקונספט החדש של מסעדת שיין אנד שארפ...

היי צפונה לכפר הגלעדי

יחד עם עיתונאים ובלוגרים נוספים קיבלנו הזמנה ללילה קסום במלון כפר הגילעדי, כן ניחשתם נכון לגבי מיקומו. מלון כפר גילעדי ממוקם מרחק דקות ספורות מקרית שמונה, הרחק מהרעש וההמולה של העיר הגדולה. אז שטפנו את האוטו, התלבשנו,...

אצא לי השוקה

צהרי יום שישי מוקדשים, איך לא, לקניות בשוק הכרמל. תמיד אותו ריטואל: קמים לקראת הצהרים,  שותים קפה, מסתובבים מעט, ואז לשוקה. ואז הוזמנתי להשתתף ב"מאסטרשוק"- סיור קולינרי בשוק הכרמל ובכרם התימנים בשיתוף יוסי בן אודיס הבעלים...