טיולי אופניים לפי אזורים בארץ

בחורה עם מחשב נייד

טיולי אופניים לפי אזורים בארץ

מצפון ועד דרום, אלו המקומות שכדאי שתכירו בטיולי האופניים הבאים שלכם

טיולי אופניים הם לא טרנד חדש, אולם המעבר לאופניים חשמליים הפך את האפשרות לסייר עם אופניים למהנה ונוחה יותר עבור אנשים רבים. היכן תוכלו לטייל עם אופניים חשמליים? מסתבר שיש מקומות רבים המותאמים לטיולים מסוג זה, מצפון ועד דרום.

טיולים בצפון

אחד המסלולים המתאימים לרכיבה על אופניים חשמליות הוא מסלול היוצא מקיבוץ מרום גולן. מדובר בסינגל קצר ולא קשה במיוחד, לאורכו תוכלו ליהנות מנופים מרהיבים ומרכיבה על אופניים חשמליות בתוך יער אלונים. מסלול זה הוקם כחלק מפרויקט הנצחה לבני הקיבוץ שנפלו במלחמות ישראל והוא שודרג על ידי קק"ל.

מסלול נוסף מתחיל ביער לביא, והוא מתאים לרוכבים בדרגת קושי בינונית. הרוכבים ירכבו בעליות מתונות ובירידות קצרות, ישקיפו אל השדות הפתוחים וייהנו מרכיבה בתוך היער, בין עצי זית ועצי אקליפטוס. מומלץ לבדוק האם אפשר לרכב במסלול זה רק על אופני שטח רגילים, או שהוא מותאם גם לאופניים חשמליות.

טיולים במרכז הארץ

כל רוכב אופניים מכיר את יער בן שמן. הייחודיות של אתר זה היא שכל רוכב יכול ליהנות מרכיבה במסלול המותאם לדרגת הקושי שלו. גם רוכבי אופניים חשמליים מתחילים ונערים, יוכלו להגיע לאתר ולרכב בסינגל הכחול. רוכבים מיומנים יותר יוכלו לאתגר את עצמם במסלול הירוק והאדום.

טיולים בדרום הארץ

בואו נודה על האמת, הצפון יפהפה ופורח, אבל אין כמו רכיבה על אופניים חשמליות בנוף המדברי. אם גם אתם נמשכים לקסם המדבר, תוכלו לתכנן טיול בשמורת עין גדי למפל דוד. שמורה זו נחשבת למיוחדת באזור הדרום, מכיוון שהיא משלבת בין המראה המדברי לבין מפל מים וצמחייה רבה. במהלך הרכיבה על אופניים חשמליות, תוכלו ליהנות מהנוף הייחודי מבלי להשקיע מאמצים פיזיים רבים. אם יש בבעלותכם אופניים חשמליים המתאימים לרכיבת שטח, תוכלו לצאת לרכיבה בסובב אילת, במסלול מוסדר של קק"ל. המסלול יוצאת מאזור המלונות וממשיך מזרחה עד לקיבוץ אילות..

לקבלת פרטים נוספים ובירור אודות מסלולים המתאימים לרכיבת אופניים, כדאי להיכנס לאתר של קק"ל או לאתרים של חברות המשכירות אופניים חשמליות לטיולים, שם תוכלו לקבל תשובות לכל שאלותיכם.