הבלוג של שיר וורובל

Point of Fashion

החל מדצמבר 2011

אנשים מחוייכים מרוגע ומבושמים משמנים מרגיעים פוסעים במסדרונות ארוכים בחלוקים לבנים. האם מתתי והגעתי לגן-עדן? אה, לא. אני באחוזת יערות הכרמל.

27/06/2013

בשבוע שעבר זכיתי לבלות לילה באחוזת יערות הכרמל, מלון הספא והבריאות מבית רשת מלונות ישרוטל. לא מצאתי דרך טובה יותר לתאר לכן את החוויה הנפלאה שעברתי במלון, אלא בתיאור הלו”ז של 24 השעות שעברתי, אז הנה הוא לפניכן:

12:00 אורזים. מלאכת האריזה לקראת השהייה במלון הייתה מלאה בהתרגשות ובפרפרים בבטן. מודה, מעולם לא ביקרתי במלון ספא שכן עד כה לא הבנתי את הקטע של האיחוד בין שני הרעיונות והעדפתי להפריד כוחות – מלון לחוד וספא לחוד. הביקור גרם לי לחזור הביתה עם שתי מסקנות עיקריות: האחת: טעיתי, ובגדול; השנייה: אני חייבת לחזור, וכמה שיותר מהר – יותר טוב! (אבל אני ממהרת להגיע לסוף…)

אורזים, צילום: שיר וורובל

14:30 יוצאים לכיוון המלון.

16:00 הגענו! ברגע שכף רגלי דרכה בשטח המלון, הרגשתי כבר איך אני נושמת אחרת. אנשי הצוות של המלון קיבלו אותי ואת האורחות שהגיעו איתי בסבר פנים יפות ובכזה רוגע שלרגע היה נדמה שאחרי נסיעה של שעה וחצי מת”א הגענו לחו”ל ולא לכרמל.

16:15 בחדר. קשה היה שלא לרוץ בחדר כמו ילדה שנכנסה לחנות ממתקים – בכל שנייה העין קולטת משהו נוסף ומיד רוצים לבדוק זאת  – המיטה הענקית ועשר [!] הכריות שהיו מונחות עליה; חדר האמבטיה עם תכשירים בריחות מדהימים וחלוק הרחצה הצחור; המרפסת הגדולה עם מיטות שיזוף/רביצה; והנוף, הו הנוף.

מלון אחוזת הכרמל; צילום: עודד מרום

17:00 שקט, מנמנמים…

18:30 פוגשים את כריסטינה. מרים (כריסטינה) זהבי, מי שהקימה ביחד עם בעלה את מותג הקוסמטיקה הבינ”ל הקרוי על שמה, היא ככל-הנראה האישה הכי אלגנטית ומטופחת שהכרתי באופן אישי בכל ימי חיי. במבטא צרפתי קל, היא מסבירה על החברה שהקימה (שכעת מנוהלת ע”י בנה, תומר זהבי), על המוצרים ועל שיתוף הפעולה בין “כריסטינה” לבין רשת “ישרוטל”.
במסגרת השת”פ בין השניים, יוצעו טיפולים ומוצרי טיפוח מתוצרת “כריסטינה”, המיועדים לגילאים, סוגי עור ולצרכים שונים מסדרות קיימות של חברת הקוסמטיקה, שפעולתן כבר מוכחת לאורך שנים כמו: Unstress, Silk, Forever Young ו-Wish. בנוסף, פותחו גם טיפולים ייחודיים ובלעדיים לרשת המלונות, כגון טיפול “ביו פיטו – היער הירוק” המיוחד לספא יערות הכרמל וטיפולי וינו-תראפי המיוחד למלון ספא כרמים.

19:30 ארוחת ערב חגיגית. את הארוחה אכלנו על מרפסת חדר האוכל של המלון, כאשר השמש שוקעת ברקע והנוף היפיפייה הולך ונמוג לתוך החושך. כשהיין לא מפסיק לזרום והאוכל לא יכול להיות יותר טעים, השיחה בחברת משפחת זהבי היא נעימה ואישית. כך מתגלה כריסטינה כאישה נעימה בדיוק כמו החזות שלה (ואולי אפילו יותר), כאשר היא מספרת בגילוי לב על ההתרגשות והאושר הגדול שלה לאור הכבוד שנתנו לה ברשת המלונות “ישרוטל”.

21:00 מסיבת ספא. אחרי שעברנו ללבוש נוח יותר (כלומר, חלוק רחצה וכפכפים) ישבנו ברחבת הבריכה הפנימית של המלון, טעמנו קינוחים ונהנינו מטיפולי מסאג’ מפנקים. מה שעוד התרחש באותו ערב הוא סוד שנשאר בין משתתפי המסיבה.

09:00 בבוקר שלמחרת, יקיצה טבעית. אחרי שנת לילה מפנקת, קמתי לעשות מקלחת מפנקת (בחיי, עוד לא ראיתי טוש מקלחת כזה גדול וכיפי) וארוחת בוקר מפנקת. “פאן לי” – זה ממש כאן.

10:00 טיפול פנים. את טיפול שלי עושה לי גלי, הבת של מרים. הטיפול שגלי מעניקה לי הוא מסדרת מסוג “Forever Young” שאמור לעזור למנוע את סימני הזדקנות העור באמצעות שילוב של ביו-פפטידים, צמחים ונוגדי חמצון אשר מסייעים לעודד את התחדשות התאים ותיקון תאי העור. בין מריחת מסכה כזו לאחרת בטיפול המפנק אני מצליחה לשכנע אותה לרכל איתי מעט על העסק המשפחתי,על האימא שתמיד קיוותה שהילדים יצטרפו לעסק שלה (והצליחה) ועל איך היא  מצליחה גם לעבוד וגם ליהנות מהחיים ללא הפסקה.

טיפול Forever Young, צילום: יח”צ כריסטינה קוסמטיקס

11:00 מחוץ לחדר הטיפולים. אני לא מאמינה שהטיפול נגמר, אבל כל מי שמביט בי מחייך ומהנהן כאילו אומר “רואים שיצאת מטיפול פנים – את זורחת!”.

11:15 בבריכה. מכיוון שזה היה הביקור הראשון שלי במלון, החלטתי לבדוק את כל האפשרויות שהמלון מציע – לשכשך בבריכה החיצונית והפנימית, להתקלח שוב במקלחת הכיפית ולתפוס קצת שמש במרפסת החדר שלי.

13:00 ארוחת צהריים. לאחר אין-סוף קומפלימנטים לשף ששוב הצליח לשחק אותה עם ארוחת הצהריים שלנו, נופלת עלינו ההבנה שבקרוב נאלץ לעזוב את המלון ולחזור אל שגרת חיינו הלא-מפנקת בעליל. את המשך הארוחה אנחנו אוכלות כמעט בדממה, כשלפתע עולה הרעיון של להישאר עוד לילה ואנחנו מפליגות בפנטזיה.

14:30 על המיניבוס. בלב כבד אנחנו מעלות את מטלטלינו על המיניבוס והנהג החברמן שלנו לוקח אותנו בחזרה לת”א.

16:30 הגעתי הביתה.

16:31 טלפון לחבר. “מאמי, מתי אנחנו נוסעים ליערות הכרמל?”

יי

* לתמונות נוספות (בעיקר של האוכל שהוגש לנו בארוחות!), ראו את עמוד האינסטגרם שלי: [email protected]

* גילוי נאות: הכותבת הוזמנה לביקור במקום מטעם רשת המלונות “ישרוטל”.

יי

———————————————————————————————————————————-

לבלוג המלא של שיר וורובל: לחצו כאן.

עשו לייק לעמוד פייסבוק של PointOfFashion והישארו מעודכנות בלייב על אירועי אופנה, הודעות על סיילים ועוד הפתעות.

עוד מהבלוג של שיר וורובל

ושהמחיר הטוב ביותר ינצח

על שטח של 1800 מ"ר ועם למעלה מ30 אלף זוגות נעליים, מצאתי את המקום הכי קרוב לגן-עדן של נעליים עליי אדמות (המוכר גם כגיהנום הגדול של הארנק שלי). החנות החדשה בעלת השם המושך "Better Price", שהיא גם חנות הנעליים הגדולה ביותר בישראל נכון...

טעונות טיפוח - חלק א'

יי יי יי הבלוג של דנרה - Danra’s Vault לבלוג אחד מהבלוגים הכי מדוברים בארץ בתחום האיפור...

החיים היפים והפשוטים על-פי סאקס

אם קונספטים כמו "פיג'מה מחוייטת" או "מראה ספורטיבי רומנטי" נשמעים זרים ומוזרים לכן - כנראה שלא פקדתן לאחרונה את חנויות Sack's. הרשת, שמקורה בארץ ולה 9 סניפים בארץ וסניפים רבים ברחבי אירופה ואסיה, מנסה להגדיר בכל עונה מחדש את...