גלידת שטראוס פותחת את העונה עם מגנום דאבל שוקולד עם נוגט

בחורה עם מחשב נייד

גלידת שטראוס, חברת הגלידות המובילה בישראל מקבוצת יוניליוור, גאה לפתוח את עונת הגלידה לשנת 2012 עם חדשנות מנצחת תחת המותג מגנום: מגנום דאבל שוקולד עם נוגט!

כמובן, הילדים שלי שאוהבים גם גלידה וגם שוקולד, התנפלו על הגלידה החדשה ואמרו שהיא הייתה מאוד טעימה להם.

גם אני טעמתי את הגלידה ורעיון של דאבל שוקולד היה בהחלט רעיון מבורח:

 

 

השנה, מגנום משיק מוצר חדש ומפנק במיוחד תחת סדרת השלגונים הקלאסית. החדשנות מבוססת על טהרת השוקולד האיכותי והמענג של מגנום:

לראשונה בישראל, גלידת השמנת המשובחת של מגנום עם 2 שכבות של השוקולד  האיכותי והמפנק של מגנום: שכבת שוקולד לבן ומעליה שכבה נוספת של שוקולד חלב חוף השנהב. העושר השוקולדי בשלגון לצד גלידת השמנת המשובחת וריפל הנוגט יוצרים יחדיו חוויה שוקולדית מעוררת חושים ובלתי נשכחת, כזו שרק מגנום יכול להציע. 

 

מגנום דאבל שוקולד עם נוגט: גלידת שמנת משובחת בטעם וניל עם ריפל בטעם נוגט בציפוי שוקולד לבן ושוקולד חלב חוף השנהב.

כשרות: הרב לנדא ורבנות עכו. מחיר מומלץ לצרכן לשלגון יחידתי: 9.8 ₪

 

השקת מגנום דאבל שוקולד עם נוגט תלווה בקמפיין שילוט חוצות כלל ארצי תחת המסר  גלו את תענוג השוקולד הכפול.

 

איתי אשר מנהל השיווק של גלידת שטראוס:"מגנום דאבל שוקולד, פותח במיוחד על מנת לענות על טעמו של הצרכן הישראלי חובב השוקולד.

המהלך מבטא את מחויבותה של גלידת שטראוס, כמובילת שוק הגלידה בישראל,ושל  מותג  העל מגנום לשבור שיאים חדשים של תענוג

 

אודות מגנום:

 

מגנום, אצולת הגלידה ואייקון ה- pleasureוהאיכות האולטימטיבי, מוסיף גם השנה לשבור את שיאי הפינוק והתענוג שבגלידה. תפיסת העולם של המותג הינה כי התענוג חיוני ונחוץ בחיינו. לפיכך, יום ללא תענוג הוא בבחינת יום אבוד. לכן, מגנום קורא לאנשים לחפש את רגעי הPleasureשלהם כדי להעצים את הנאות החיים שלהם ולחיות את החיים במלואם

 

בשנת 2011 מגנום ממשיך לשמור על המובילות הבלתי מעורערת בקטגורית הסופר פרימיום, הן בצריכה בתוך הבית והן מחוצה לו.

ע"פ נתוני נילסן לשנת 2011 (שוק מבורקד) למגנום נתח שוק של למעלה מ- 90% בסגמנט מאגדות הסופר פרימיום!