פסו מדיס מבית קאמדיס

בחורה עם מחשב נייד

חודשי מרץ ואפריל ממלאים את רובנו בתחושה מרגשת של התחדשות, הקור מפשיר לו ומאפשר להיחשף סוף סוף לשמש החמימה להשתחרר,  גם  ריח הים כבר מורגש באוויר.

 בחודשים אלה מגיעה לשיא  תפארתה גם מחלת הפסוריאזיס הכרונית –  המעיבה על איכות החיים של הסובלים ממנה, וגורמת למבוכה, חוסר נוחות או גרד.  שכיחותה עומדת על 3% מהאוכלוסייה, כ- 120,000 איש בארץ, בדרגות קושי שונות, וללא קשר לגיל. הסימנים הקשקשת והאדמומיות מלווים במצב דלקתי קבוע.

 

התופעות כוללות עור אדום בעל מראה מקולף עם קשקשת לבנה כסופה. הן יופיעו בד"כ באזור המרפקים הברכיים והקרקפת, אולם ישנם מקרים קשים במיוחד בהם המחלה תתפשט לחלקים נוספים בגוף עד כדי שטח כל הגוף כולו..

מחלת הפסוריאזיס שונה מחולה לחולה, הן בעוצמתה והן באזור בו היא פורצת.  בכל המקרים המחלה היא כרונית ומהרגע שהיא פורצת, היא נשארת בגוף לנצח ופורצת לסירוגין בעיקר בזמן של לחץ. יחד עם זאת, ניתן להקל משמעותית את כל התופעות הקשורות בה. תופעות אלו הן  תוצאה של תאי עור מתחלפים בקצב מוגבר מהרגיל.

 

חברת 'קאמדיס' המשלבת מומחיות בצמחי מרפא וניסיון מחקרי וקליני רב, יחד עם ידע עתיק מהרפואה הסינית, מציגה את "פסו מדיס"– סדרה מדעית טיפולית המעניקה הקלה ניכרת לתופעות שממנה סובלים החולים בפסוריאזיס.  קשקשת, יובש קיצוני , אדמומיות, גירוי, גרד, סדקים או קילוף עור הגוף, הפנים והקרקפת.

סדרת "פסו מדיס" כוללת  שלושה תכשירים – ומציעה טיפול משולב באמצעות קרם גוף, שמפו וקרם לחות לקרקפת. המוצרים מבוססים על תמציות צמחים אשר מיוצרות בטכנולוגיה מיוחדת שמפיקה את תמציות הצמחים מרוכזות בעלות פעילות ביולוגית גבוהה במיוחד.

אני קיבלתי להתנסות קרם גוף מסדרה "פסו מדיס".

מורחים את הקרם 1-3 פעמים ביום על האיזורים היבשים ומגורים בגוף.

השילוב בין סגולות תמצית הצמחים ובין השיטות הביו טכנולוגיות המתקדמות, מאפשר לחברת קאמדיס לפתח פתרונות חדשניים וטבעיים להקלה מהירה, להבראת העור ולמראה חיוני ורענן בעל  פעילות אנטי דלקתית ופעילות המווסתת את היווצרותו של  עור קשקשי. הוא גם יעיל בשמירה על הלחות הטבעית של העור. המוצרים מתאימים למבוגרים ולילדים מגיל 3.