עדכונים:

פוסטים: 8

החל מדצמבר 2013

מבצעים אגרסיביים, תחרות בין טיפות מבושמות וכניסה של מותגים חדשים בהמוניהם. שנת 2013 הבהירה לנו אחת ולתמיד ששוק הבשמים אינו קופא על השמרים ושמדינת ישראל היא מדינה הצועדת על ניחוחותיה. רק כדי לסבר את האוזן נכתוב כי לפי נתונים עדכניים, הגם שעדיין לא הסתיימה עוד, נתוני מכירות עדכניים מעידים על כך שמתחילת השנה הוציאו הלקוחות הישראלים קרוב למיליארד וחצי שקלים על בשמים. אז אין ספק שאנחנו מריחים טוב מאי פעם, אבל השאלה היא איך אנחנו מריחים בדיוק. אם הניחוח האישי שלכם חשוב לכם ובא לכם לבדוק כמה אתם מעודכנים בנעשה בתחום, זה הזמן לחשוף את רשימת הבשמים שגרמו לשנה הזאת להריח יותר טוב מאי פעם.

09/12/2013

מבצעים אגרסיביים, תחרות בין טיפות מבושמות וכניסה של מותגים חדשים בהמוניהם. שנת 2013 הבהירה לנו אחת ולתמיד ששוק הבשמים אינו קופא על השמרים ושמדינת ישראל היא מדינה הצועדת על ניחוחותיה. רק כדי לסבר את האוזן נכתוב כי לפי נתונים עדכניים, הגם שעדיין לא הסתיימה עוד, נתוני מכירות עדכניים מעידים על כך שמתחילת השנה הוציאו הלקוחות הישראלים קרוב למיליארד וחצי שקלים על בשמים. אז אין ספק שאנחנו מריחים טוב מאי פעם, אבל השאלה היא איך אנחנו מריחים בדיוק. אם הניחוח האישי שלכם חשוב לכם ובא לכם לבדוק כמה אתם מעודכנים בנעשה בתחום, זה הזמן לחשוף את רשימת הבשמים שגרמו לשנה הזאת להריח יותר טוב מאי פעם.

נתחיל בקטגוריית הבשמים לגבר שבניגוד למה שאתם ודאי חושבים, דווקא מקפידים על בישום אישי לא פחות מהנשים. אז קבלו אותם בשפריצים מהירים ובטפיחות קלות על הצוואר: המותגים המובילים לשנת 2013 בתחום הבשמים לגבר.

Fierce מבית Abercrombie & Fitch

נראה שאין גבול לכמות הסופרלטיבים שהורעפו על הבושם המיוחד והנפלא הזה. הניחוח הכל כך גברי הזה גרם לאלפי גברים ישראלים להצביע ברגליים ובכרטיסי האשראי ולמצב אותו גבוה בטבלת המכירות של שנת 2013. התו העליון של הבושם האיכותי הזה מאופיין בארומה של פירות הדר רעננים, תו הלב בלבנדר פרחוני ונקי מאין כמוהו ותו הבסיס מעניק לו סיומת של מוסק מעודן, חם וחושני. בסופו של דבר מדובר על שילוב ייחודי של ניחוחות המעניקים לגבר נוכחות חזקה שבהחלט לא פשוט להתעלם ממנה.

Legend מבית Mont Blanc

הבושם המרשים הזה מככב בחמישיית הבשמים הנמכרים ביותר כבר חודשים ארוכים והאמת היא שאין זה פלא. זה מתחיל בבקבוק האלגנטי הכל כך נצחי בגוון של טיטניום מטלי ובעיצוב אלגנטי וממשיך בניחוח החם והמפולפל ועם זאת הדיסקרטי והמעודן. הנוכחות המרשימה של הבושם משתלבת עם ריח הגוף הטבעי של הגבר ומחמיאה לו מבלי להשתלט עליו. מדובר על הבושם המושלם לגבר המעודכן והמודע לעצמו.

1 Million מבית Paco Rabanne

גם הצצה חטופה בעיצוב היוקרתי של בקבוק הבושם הזה מבהירה כי פה מדובר על סוס מנצח. למרות המחיר היחסית גבוה שלו, מדובר על אחד הבשמים הנמכרים ביותר במהלך השנה החולפת. מאז יצא לשווקים בשנת 2008, לפני קרוב לשש שנים, הוא לא מפסיק להלהיב את הדמיון ולשלהב את החושים עם ניחוחות מופלאים של ורד, מנטה, אשכולית, תמציות עץ, פצ’ולי הודי, ענבר ומנדרינה. בושם שתמיד מזמין עוד הסנפה מהצוואר המבושם.

Sikver Scent מבית Jacques Bogart

הסילבר סנט הוא בושם יחסית ותיק ששווק לראשונה בשנת 2006. עם זאת, לפי הנתונים העדכניים נראה שהוא כאן בשביל להישאר. המחיר הנמוך יחסית והתמורה המלאה למחיר מיצבו אותו כאחד הבשמים האהובים ביותר על גברברי ישראל. הוא מאופיין בניחוח מעודכן, מסוגנן, אלגנטי ומרענן שיחמיא לכל גבר ומורכב בעיקר מלבנדר, מוסקט, פולי טונקה, רוזמרין וליצ’י. להרחיב את הנחיריים, לקחת נשימה עמוקה וללקק את האצבעות.

Bleu De Chanel מבית Chanel

לא ברור אם זו הייתה הפרסומת המפורסמת שביים מרטין סקורסזה עת הושק הבושם לראשונה בשנת 2010 או פשוט הניחוח שמאתגר לעמוד בפניו, אבל הבושם האחרון והחביב (והגברי בטירוף) בקטגוריה הזו הוא הבלו דה שאנל. הבושם המיוחד הזה מתאים לכל עונות השנה והניחוח שלו מורכב ממנטה, לימון ואשכולית, פלפל ורוד, ארז, קטורת, זנגביל ומוסקט. או בקיצור… יאמי יאמי!

וכעת, נעבור לבשמים הנשיים בחבורה האקסקלוסיבית הזו…

Alien מבית Thierry Mugler

אחד הבשמים היוקרתיים ביותר והמרשימים ביותר ברשימה המכובדת המופיעה כאן הוא אליאן של טיירי מוגלר. אף אחד לא יכול להתעלם מהשובל המלטף והנעים שהוא משאיר אחריו. הבושם נמכר בעיקר בקרב בחורות צעירות ומאופיין בניחוח פיקנטי, נועז וחושני. זהו בושם מסתורי ונשי ביותר שמעורר את כל החושים בעזרת ניחוחות חמים של יסמין, ענבר, וניל קשמיר ועצים.

Coco Medemoiselle מבית Chanel

הבושם הוותיק שהושק לפני למעלה מעשור, אי שם בשנת 2001 עדיין נחשב לאחד הבשמים האהובים ביותר בישראל כמו גם בעולם כולו. הבושם מאופיין בניחוחות של מושק לבן, תפוז סיציליאני, יסמין, ורד, פצ’ולי אינדונזי ועוד רכיבים עדינים שגם אם נסתרים מן האף, הופכים את האישה העונדת את הבושם לסקסית ולמושכת בצורה חסרת מעצורים.

Chloe מבית Chloe

הבושם המיוחד הזה שהושק בשנת 2009 נתון בבקבוקון שפשוט לא ניתן להסיר ממנו את העיניים. סרט הבד בצבע השמנת שקשור לצווארו של הבקבוק כאילו מצהיר שהבושם הזה מיועד לליידי אמיתית בלבד. כנ”ל לגבי הצבע הצלול בגוון השנהב של הבושם עצמו. הבושם מאופיין בניחוחות של אירוס ורד, אבטיח, קליפת תפוז ומנדרינה שאינם משתלטים אך בהחלט נוכחים במתיקות ובעדינות שלהם. בושם נפלא לכל הדעות.

Insolence מבית Guerlain

רבים מחשיבים את הבשמים של חברת גרלן ליצירות אמנות של ממש. עם מעל ל-700 סוגי בשמים שהשיקה במהלך השנים החברה המופלאה הזו, אין ספק כי מדובר על אחת החברות הפוריות והיצירתיות ביותר שפועלות בתחום. נשות ישראל המעודכנות רכשו השנה את הבושם Insolence שנחשב לבושם מאוד יוקרתי המתאים לכל מי שמעוניינת לסובב ראשים. זהו בושם מרדני ונועז בניחוחות נעורים שמאופיין בגוונים של גרגרי יער, איריס וסיגליות.

Lady Million מבית Paco Rabanne

אי אפשר באמת לסיים את הרשימה מבלי להזכיר את הגרסה הנשית של הבושם הגברי הפופולרי, 1 Million. הגרסה הנשית שלו מאופיינת בניחוחות של פצ’ולי ופטל, פריחת הדרים, יסמין, דבש ונקטר פרחים אביביים. יותר משנתיים עברו בין השקת הגרסה הגברית להשקת הגרסה הנשית בשנת 2010 ונראה שמאז ועד היום הבושם מיצב את עצמו בצורה מצוינת כאחד הבשמים השיקים ביותר, האמיצים ביותר וללא ספק האלגנטיים ביותר על המדף.

מקור המאמר: http://www.bosmetic.co.il/blog/40-special-2012

עוד מהבלוג של perfumenia

תצוגה מקדימה

סיקור מקצת ריחות בשמים שהושקו בארץ במהלך 2013

השנה החולפת הייתה אולי אחת השנים המבושמות והריחניות ביותר שידענו מזה עשור. לצד מותגים חזקים ששולטים ביד רמה במצעדי מכירות הבשמים כבר תקופה ארוכה, נחתו בארצנו...

תגובות

פורסם לפני 6 years
תצוגה מקדימה

הקשר בין ריחות בשמים למצב רוח שלנו

הבשמים המודרניים אמנם לא היו פה מאז ומעולם, אבל אין ספק שמשחר האנושות הם שימשו אותנו למטרות שונות. במקרא ניתן למצוא אזכורים רבים למיני בשמים שונים ששימשו בעיקר...

תגובות

פורסם לפני 6 years

בשמים וריח: היכן הכי משתלם לנו לקנות

האופן שבו עובד ופועל חוש הריח משפיע על בני האדם רבות, מה שגורם לתגובות תחושתיות ורגשיות. חוש הריח, בהיותו חוש הנקשר ישירות אל המוח, ללא צורך בעיבוד, יכול לגרום לכך שאם אדם מאמץ ריח מסוים של בושם, סביר להניח שמכריו ואוהביו...

תגובות

פורסם לפני 6 years

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה