לראשונה: אלכוג'ל ספריי במתלה לתיק ומגבונים לחיטוי משטחים של ד"ר פישר

חמישי שמח.

בימים אלה משיק ד"ר פישר המותג והשם שגורם לנו לכזו גאוות כחול-לבן אלכוג'ל המגיע כספריי. מהלך גאוני.

כעת משההיסטריה בעיצומה וכולנו על אף שכבר לפני כן הקפדנו על הניקיון וכו', מקפידים פי כמה וכמה. ומוודאים שתמיד יש איתנו בתיק, בנמצא, במשרד או איפה שנהיה – אלכוג'ל.
קראו בפוסט על המוצרים החדשים אשר מצטרפים לנבחרת האיכותית של ד"ר פישר.

87484027_10158058871581354_10664682968842240_n

חשוב מאוד להקפיד על ניקיון ביומיום ובשיגרה שלנו.
ממליצה מאוד!!

סדרת אלכו-ג'ל של ד"ר פישר מתרחבת:
אלכו-ג'ל ספריי במתלה לתיק לשמירה על היגיינת הידיים
ופרמה וויפס, מגבונים אנטי-בקטריאליים לחיטוי וניקוי משטחים
ד"ר פישר ממשיכה לחדש ומרחיבה את סדרת אלכו-ג'ל לשמירה על היגיינת הידיים. כעת משיקה אלכו-ג'ל ספריי במתלה לתיק – הפתרון הזמין, הקל והנוח ביותר לשמירה על היגיינת הידיים ללא צורך במים וסבון.
אלכו-ג'ל ספריי החדש, מיועד לשימוש יומיומי, מתייבש במהירות ומותיר את כפות הידיים נקיות ורעננות ללא תחושת דביקות. המוצר מגיע עם מתלה מעוצב לתלייה על התיק, העגלה, החגורה או בכל מקום אחר, לשימוש נוח מחוץ לבית, בטיול ובבילוי.
• מכיל 70% אלכוהול לניקוי מהיר ויעיל במיוחד.
• Sensitive- מותאם לעור רגיש.
• מכיל גליצרין ואלוורה לשמירה על לחות העור.
• מתאים לשימוש יומיומי בבית ומחוץ לבית.
• מתייבש במהירות ומותיר תחושה נעימה ורעננה בכפות הידיים
• בניחוח נעים
• ללא פראבנים
תכולה: 30 מ"ל, כולל מתלה מדליק לתיק במגוון עיצובים, מחיר מומלץ לצרכן: 19.90 ₪.
בנוסף, מציעה ד"ר פישר Pharma Wipes – מגבונים אנטי-בקטריאליים לחיטוי וניקוי משטחים אשר מהווים פתרון יעיל, זמין, נוח וידידותי לשמירה מרבית על ההיגיינה בכל זמן ובכל מצב. המגבונים המכילים 70% אלכוהול, קוטלים 99.99% מהחיידקים ועומדים בתקן הישראלי לחיטוי משטחים.
הנוסחה יעילה לחיטוי יסודי ומהיר של משטחי עבודה, מכשירים וציוד עזר רפואי. המגבונים מומלצים לשמירה על ההיגיינה לפני מגע עם מושב האסלה, לפני ואחרי החלפת חיתול בעמדת החתלה, לעגלת תינוק וסופר, למקלדת המחשב, לברזים, דלתות וכד'. המגבונים נמצאים בשימוש נרחב בבתי חולים ובקליניקות רפואיות.
תכולה: 160 מגבונים באריזה, מחיר מומלץ לצרכן: 24.90 ש"ח
מומחי בריאות קובעים כי ניתן להפחית משמעותית הידבקות במחלות על ידי שמירה על היגיינת הסביבה והידיים. תכשיר האלכו-ג'ל ספריי נבדק במעבדה חיצונית ומוסמכת ונמצא כי הוא קוטל 99.99% מהחיידקים הבאים:
 Escherichia coli: גורם נפוץ לדלקת בדרכי השתן, עלול לגרום להרעלת דם, דלקת ריאות ולדלקת קרום המוח.
Staphylococcus aureus: גורם לדלקת ריאות, דלקת בקרום הלב, נגעים מורסתיים בעור, עלול לגרום להרעלת דם והרעלות מזון.
Pseudomonas aeruginosa: גורם לדלקת ריאות ועלול לגרום להרעלת דם. גורם עיקרי למחלות בבתי חולים.
Streptococcus faecalis: גורם לדלקות בלב, במערכת השתן וכיס המרה.
Entrobacter aerogenes: גורם לזיהומים בדרכי השתן ומהווה גורם לזיהומים שניוניים בבתי חולים.
ניתן להשיג ברשתות הפארם וברשתות השיווק.
סדרת Alco-Gel (אלכו-ג'ל) של ד"ר פישר הינה הסדרה המקיפה והמתקדמת ביותר מסוגה אשר פותחה על בסיס ידע וניסיון רפואי ומדעי בן עשרות שנים. תכשירי הסדרה מבוססים על נוסחאות ייחודיות יעילות במיוחד המשלבות אלכוהול בריכוז גבוה (70%) לצד מרכיבים נוספים התורמים להגברת הפעילות והיעילות כנגד חיידקים ושמירה על לחות ורכות הידיים. תכשירי סדרת אלכו-ג'ל נבדקו במעבדה מוסמכת ונמצאו יעילים במיוחד לחיטוי: קוטלים 99.99% מהחיידקים שנבדקו.
בעולם מלא בהבטחות אני סומכת על ד"ר פישר: בד"ר פישר משלבים למעלה מ-50 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, כמקובל במפעלי תרופות, על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר. מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תו תקן הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.