מהפכה של לרזות מהראש – בלי דיאטה, קלוריות וספורט

להיפתר מהרגלים שלא משרתים, להתאהב בגוף, להאמין בעצמכם ולהשיל קילוגרמים מיותרים – כל זה בתכנית המהפכנית "לרזות מהראש" של פריידי מרגלית, מומחית לתכנות התת – מודע. מרתק? פורץ כל גבול האפשרויות. כל הפרטים בפוסט וגם 2 שיעורים במתנה.

IMG_1257
"רוצה לרזות בירכיים ובבטן כדי שאוכל להסתכל על עצמי במראה בלי להזדעזע"

"תעזרי לי לרדת במשקל כדי שהבחור בכיתה יסתכל עליי"

"חייבת להוריד 10 קילו כדי שאוכל לאהוב את עצמי יותר"

"אני אוכל בריא ביום ומשתולל עם מתוק בלילה, מה עושים? זה פוגע בכל מה שאני עושה"

"הרצון יש לי. אבל אני לא מאמינה שאוכל להגיע לגוף חטוב כמו שלך.." – אלו המילים שאמרה לי מתאמנת אישית עוד היום במהלך האימון. היא סיפרה לי שלאחר 4 אימונים משותפים, גילתה את השרירים שלא היו קיימים קודם ברגליים ובבטן ואפילו כאבי גב חלפו לה: עניתי לה: "את תגיעי לגוף יפה, אבל לא כמו שלי, אלה שלך! שלך, יפה וייחודי. אם יש לך רצון ואת כבר רואה תוצאות, זו ההוכחה שהדברים עובדים. את חייבת להוסיף אמונה. הרי נניח, אם גילית יעד מסוים בחו"ל וקיבלת חשק לנסוע לשם – את מאמינה שתגיעי לשם ואת מדמיינת את המקום למרות שלא היית שם עדיין ואת יודעת שהכי תיהני שם בעולם. אם את מתכננת טיול, הרי תבדקי איך נראה המלון, תתחילי להזמין כרטיסי טיסה, תדעי בפרטי פרטים כיצד הכל יתבצע, תחושי התרגשות וצמרמורות. כך גם הגוף. את חייבת להאמין ולתכנן איך תיראי בתוצאה הסופית, להתכונן ולצפות להרגשה המופלאה כשתגיעי ליעד הקסום שהוא הגוף שלך. את חייבת להאמין שאת יכולה, ודרך המחשבה מתחיל להתפתח העצבוב במוח ותכנית תתחיל להירקם ולהתגשם"

אני מקבלת הרבה פניות ומכתבים דרך האתר ולדף הפייסבוק שלי עם המילים קורעות הלב כמו שהצגתי למעלה. לכאורה, יש לנו את כל האפשרויות לעשות כושר, לאכול בצורה מסוימת ובריאה שתשרת את המטרה, אבל משהו נכנס ומפריע באמצע. המחשבה הזו שנתקעת איפהשהו בראש של לא נצליח, של חוסר אמונה מוחלטת ביכולות, בפוטנציאל, בכוח רצון ואפילו בגנטיקה. הרבה פעמים על הנייר אנחנו רוצים – איזה שאלה, ואפילו מאוד מתאמצים אבל החוסר האמונה בהצלחה ואמונה הסמויה הפנימית בכישלון מכרסמים מבפנים. הם אלה שגורמים לשוקולד לתקוף אותנו בלילה ולשכוח מהכל כשרואים מנת שווארמה, בורקס חם או עוגה אפילו אם היינו שבעים מארוחה הקודמת ונשבענו שלא ניגע כי כבר מאסנו מהדפוס שחוזר על עצמו.

ראיתי גם את הקצה השני. נשים מדהימות שנראות מדהים בצורה חד משמעית, ועדיין לא מרוצות מהגוף שלהן, מחפשות פגמים, לא רואות את מה שיש להן ולא אוהבות את הגוף ששייך להן, שמרבית הבנות היו מוכנות להתחלף איתן מיד.

אז הבעיה היא כנראה  לא המידה, הרזון או מלאות או באמצע, רמת החיטוב, מספר על המשקל  והמראה הגופני האובייקטיבי, אלה התפיסה הסובייקטיבית של עצמינו, איך אנחנו רואים את עצמינו במראה הפנימי. ולכן בן הזוג יכול לומר אלף פעם "הגוף שלך מושלם ואני אוהב אותך כמו שאת, את הכי יפה" אבל המוח יסרב לשמוע ולהאמין עד שלא נשמע את הקול הפנימי שלנו אומר את זה ואשכרה נאמין לזה.

לכן אני מאוד מתרגשת לספר לכם ולפרגן לתכנית "לרזות מהראש" המהפכנית של פריידי מרגלית, מומחית בתכנות התת מודע ומייסדת את שיטת המטה פסיכולוגיה וקהילת "מרחב המודעות". תכנית שלטעמי  פורצת כל גבול האפשרויות ומלמדת כלים פרקטיים לעבודה עם התת מודע שמכוון את התהליכים הנפשיים והגופניים, מעצב את ההרגלים השונים, הטובים ואלו שפחות משרתים ואחראי על כל אותן האמונות של הצלחה, כישלון, אהבה, חוסר בטחון ומגוון החלטות ופיצויים שאנחנו עושים על בסיס יום יומי. מדובר בעבודת עומק שבו נכנסים לתוך הראש והמחשבות באמצעות 12 שיעורים אינטרנטיים  במהלכם נחשפים ל-12 תדרים שפועלים על תת המודע שלנו ומאפשרים ריפוי עמוק וחיבור מחודש לגוף. לפי התפיסה של פריידי וסיפורי ההצלחה של הנסיינים של התכנית, משילים את ההרגלים הישנים שלא מקדמים, מחליפים אמונות שמשאירות אותנו במקום הישן וכבר לא רצוי באמונות חדשות שמקדמות למצב המבורך, לומדים להרגיש את השמחה, אהבה, בטחון, וודאות – איך ואיפה זה מרגיש בגוף. לומדים לאהוב את עצמינו בלי קשר למשקל או מראה הגופני. ומה הפלא – המשקל יורד למרות שאין ספירת קלוריות ממשית במהלך התהליך, אין שקילות, תפריטי דיאטה או דרישה לספורט. מרזים מהראש באמצעות שינוי התפיסה, החשיבה וההרגלים בלבד.

נשמע לכם מרתק ומרגיש שזה בדיוק מה שחיפשתם? פריידי מפרגנת לנו 2 שיעורים במתנה בהם מקבלים 2 שיעורים אינטרנטיים מלאים ו-2 תדרים חשובים מאוד. כדי לקבל גישה לשיעורים, פשוט תרשמו את המייל שלכם בקישור ותקבלו את כל החומרים ישירות למייל שלכם.


לטיפים ואימונים נוספים, בקרו באתר שלי WOW YOUR BODY, עקבו אחרי בדף הפייסבוק ובאינסטגרם ותישארו מעודכנים וחטובים.בברכה ובאהבה,

 

ג’ני קפלן

מאמנת כושר בשיטת PRIMAL MOVE, TACFIT :WOW YOUR BODY

KETTLEBELLS , FMS – Functional Movement Screen
TRX,  HIIT

מייסדת “בית הספר של ג’ני לגוף WOW” – תכנית ליווי אישית בכושר ותזונה עם הדרכה אישית ומעקב און ליין

אלופת ישראל בספורט הנפת קטלבלס 3 פעמים ברציפות
אימוני כושר אישיים וקבוצתיים/ יעוץ וליווי אישי און ליין/ סדנאות בהכוונה לתזונה נכונה ובניית תפריטים והקניית כלים אישיים להצלחה בתחום התזונה, ירידה במשקל, חיטוב הגוף ושיפור הכושר הגופני.

לתיאום האימונים וסדנאות ולהרשמה ל”בית הספר של ג’ני לגוף WOW

צרו קשר בטלפון: 054-2000-995 אלעד – המנהל האישי והמקצועי שלי

*מדריכת תזונת ספורט מטעם “קמפוס שיאים” אונ’ תל אביב

*בעלת תואר ראשון BA בפסיכולוגיה, אונ-טה הפתוחה
*בעלת “בלוג הכושר של ג’ני”, ערוץ הכושר ואתר WOW YOUR BODY

 

 Made with Repix (http://repix.it)