קורס עיצוב אלבומים דיגיטליים למתחילים

בחורה עם מחשב נייד

קורס עיצוב אלבומים דיגיטליים – למתחילים בלימודים פרטיים מהבית דרך המחשב כל תשומת הלב מופנה לסטודנטים מה שמאפשר לבנות תיק עבודות בתחום. מתאים לצלמים, מעצבים גרפיים, חובבי אמנות דיגיטלית ועוד

כיום אחד התחומים החמים בעולם הצילום הנו בניית אלבומים דיגיטליים מעוצבים, קהל היעד של קורס זה הנו: צלמים, מעצבים גרפיים, חובבי אמנות דיגיטלית ועוד. כיום הצורך לעיצוב אלבומים אישיים הוא לכל אורך השנה ולא כמו פעם בתקופת הקיץ מה שהיה נהוג, כיום עקב מיתוג אירועים לימי הולדת ואירועים חברתיים יש צורך בהנצחת האירוע על ידי אלבום דיגיטלי שנעשה עם תוכנת הפוטושופ.

 

תוכלו ללמוד קורס עיצוב גרפי   אונליין  דרך בית הספר ללימודים מקוונים בהוראה פרטית עם מורים פרטיים אונליין ללימודי תעודה שמחובר ישירות למסך שלך, תוכלו לצפות איך לומדים מהבית ללימודי תעודה באתר הבא https://onlinegraphic.co.il/ בעמוד זה ולשוחח עם יועצי הלימוד על מגוון הקורסים בלמידה אישית מהבית ללימודי תעודה אחד על אחד.

לימודים אונליין אחד על אחד הכנת אלבומים דיגיטליים יאפשר לכם ללמוד מהבית בצורה פרטית ואישית עם מורים פרטיים מעבר לקו, בית הספר מספק מערכת ללמידה מרחוק שמאפשרת למורה ולסטודנט לעבוד בו זמנית על המחשב, המורה יכול להזיז את העכבר של הסטודנט ולראות את המסך, השיחה והאינטראקציה בין המורה לסטודנט מתבצעת דרך מיקרופון ואוזניות או בצורה טלפונית.

לימודים הכנת אלבומים דיגיטליים אחד עבלימודים פרטיים מהבית דרך המחשב כל תשומת הלב מופנה לסטודנטים מה שמאפשר לבנות תיק עבודות בתחום.ל אחד
בלימודים פרטיים מהבית דרך המחשב כל תשומת הלב מופנה לסטודנטים מה שמאפשר לבנות תיק עבודות בתחום. מה שחשוב בתעשיית העיצוב אלבומים דיגיטליים כדי לעבוד בזה לאחר סיום הקורס זה אך ורק איך תיק העבודות שלך נראה, ככל שתיק העבודות שלך יהיה מקצועיים ויכיל את השפה הוויזואלית בצורה נכונה תוכלו להשתלב בתחום במהירות. בעמוד זה תוכלו לראות סרטונים מדהימים שהכנו עבורכם כדי להבין לקראת מה אתם הולכים. במידה ואתם רוצים לצפות בדוגמאות של עיצובים שתעשו במהלך הקורס ושיעורי הסבר איך לומדים סטודנטים מהבית תוכלו בקישור הבא לראות באתר איך ללמוד מהבית קורסים אונליין. לכל אורך הקורס מפתחים את החשיבה הרחבה איך לעצב אלבומים מקצועיים והכישרון שמתפתח דרך שיעורי-בית ותרגילים שמתקבלים בלימודים.

 

תכני הקורס עיצוב אלבומים דיגיטליים
הסברים על כלי התוכנה
תצוגות עבודה נכונה
רזולוציה
הבאה לדפוס
שינויים בתמונות עם שמירה על סימטריה גרפית
סטיילים
אפקטים מחלון השכבות
שכבות עבודה
סידור אלמנטים בשכבות
סרגלי עבודה לתמונות
יבוא מרובה של תמונות
הכנת טקסטורות ועיטורים גרפיים
שילובים של תמונות והכנת רקעים בצורה אישית
חידוד ותיקוני תמונות
תורת הצבע ושימוש נכון
הכנת מסגרות אישיות ושילוב לגרפיקה
עיצובי גרפיקה בשחור לבן ליצירת דרמתיות מתמונות
התאמת גדלים של אלבום דיגיטלי
הכנת טמפלטים ותבניות עיצוב קבועות
שימוש בסרגלי עבודה
חשיפה לסגנונות של אלבומים מקובלים בתעשייה
עמידה מול דרישות של צלמים
סגנון עיצוב אלבום חתונה
ניו בורן – אלבומים דיגיטליים לתינוקות
פיתוח יצירתיות
תמחור גרפי
אלבומי תינוקות
אלבומי – בר מצווה בת מצווה
ישור אלמנטים ALIGN
ריטוש תמונות
פילטרים
אפקטים בחלון השכבות
טקסטים
יצירת אפקטים של טקסטים עם תמונות
שילוב תמונות מתקדם
יצירת פטרנים
יצירת קוו עיצוב אישי
אלבום שורשים
רעיונות

כמה מילים על הקורס הכנת אלבום דיגיטלי במסגרת הלימודים נעבוד איתכם על בניית אלבומים אישיים לעולם הצילום, נבנה חוברת דיגיטלית על ידי מספר רב של עמודים בתוכנת הפוטושופ,

כדי להצליח בקורס עליכם לבצע את כל המטלות ושיעורי הבית שיהיו במהלך הקורס, קורס עיצוב אלבומים דיגיטליים נחשב לאחד הקורסים הכי מהנים היות וזה עוסק בעולם האירועים והשמחות, מעצבי אלבומים דיגיטליים נחשבים למבוקשים מאוד בקרב הצלמים וחברות ההפקה, בתקופת הלימודים נבנה איתכם תיק עבודות שיכלול אין ספור דוגמאות.

ניתן ללמוד אונליין