כך אני בונה בטן שטוחה, ירכיים יפות וגוף חטוב נטול שומן ב 20 דקות

רוצים לחטב את הגוף, לקבל בטן שטוחה, ירכיים יפות, ישבן מוצק ואחוז שומן נמוך ב-20 דקות אימון ביום 3 פעמים בשבוע? הצטרפו אליי לאימון ביתי ואפקטיבי עם קטלבל! הוכח מחקרית, שעבודה עם קטלבל שורפת 20 אחוז יותר שומן לעומת כל אביזר אחר, והיחיד שבונה כוח, סיבולת וגמישות באותו זמן. שווה לך ביותר! האם את מוכנה לכל המחמאות שתקבלי?

unnamed (5)
האימון השבועי החדש כבר כאן ובהמשך לבקשות הרבות, באימון הזה נתמקד בבניית שריר ועיצוב ירכיים, ישבן ובטן, זרועות ושריפת שומן מסיבית בכל הגוף, עם תרגילים באמצעות הקטלבל – 20 דקות בלבד!!! למי שאין קטלבל, אין דאגה, תוכלו עדיין ליהנות עם גרסאות נוספות שנתתי.

למה אני כל כך אוהבת קטלבל? הוכח מחקרית שעבודה עם קטלבלס שורפת שומן ב 20 אחוז יותר לעומת מי שלא עובד עם קטלבל (במחקר, מביצוע בלבד של סווינגים "כבדים")  וגם היחיד שמפתח כוח, סיבולת, גמישות, מייעל וחוסך זמן יקר באותו זמן!

בצעו את האימון הזה 3 פעמים בשבוע בימים נפרדים. תזכרו לבצע חימום מפרקים לפני האימון ושחרור והחזרת טווחי תנועה מלאים בסוף האימון.

רשימת תרגילים:

דדליפט

סווינג

סקווט

חתירה בהטיית גו

לאנג' צידי

עובדים במתכונת של פירמידה. מתחילים עם חזרה אחת של כל תרגיל, ובכל סט נוסף מוסיפים חזרה אחת נוספת עד שמגיעים ל 5 חזרות. לאחר מכן מפחיתים חזרה אחת בכל סט עד שחוזרים לחזרה אחת. משקלי עבודה איתם אני עובדת באימון: דדליפט וסווינג – 20 ק"ג / סקווט עם שק חול של 13 ק"ג / חתירה עם 10 ק"ג / לאנג' צידי עם משקל הגוף.

מה המשקל שמומלץ לכם לעבוד איתו? תשובה בהמשך הפוסט.

[youtube eiMtnAiowKU]

בהזדמנות אענה על השאלות שכבר עלו בדף הפייסבוק בזמן כתיבת הפוסט:

יפעת: "גני רציתי לשאול אך את מרימה קטלבלס כזה כבד אני קניתי של 6 קילו וזה ממש כבד לי יותר כבד מימשקולת 6 קילו רגילה והאם זה בסדר קטלבלס של 6 קילו לאימונים וחיטוב"

– תודה רבה, קטלבלס של 6 מצוין להתחלה עבור נשים. לגברים מומלץ להתחיל עם 10-12 ק"ג. כמובן, בחירת משקל תלויה גם בתרגיל, במתאמן וברמת הכושר שלו. המשקל הנכון עבורך הוא כזה שאת/ה יכול לעבוד עם טכניקה נכונה. אם עם משקל כבד יותר אתה נדרש להקריב חלק מהטכניקה – זה לא יהיה שווה. וכן, הוא מורגש יותר כבר מאשר משקולת במשקל דומה עקב צורה מיוחדת שלו, מפעיל המון שרירים מייצבים בגלל שהוא כל הזמן מחפש נקודת איזון. איך אני מרימה משקל כל כך כבד? אני מתאמנת עם קטלבלס לא מאתמול, למעשה אני גם אלופת ישראל בהנפת קטלבלס (בתחרות האחרונה הנפתי 16 ק״ג בהנפה מעל הראש), אבל גם אני התחלתי עם משקל דומה לשלך (התחלתי עם 8 ק״ג) וגם לי הוא הורגש ״כבד״ מאוד. תמשיכי לתרגל ותראי איך מהר מאוד המשקל הזה יהפוך לנוצה.

שושה: "הבטחת וקיימת.. אחלה אימון ולי נשאר לנסות אותו. את יודעת שבעבר לא כל כך אהבתי להתאמן איתן ועכשיו אני לא יכולה בלעדיהם..אימון עם קטלבס עובד מעולה על הגוף"

– כל כך מבינה את הכוונה שלך. קורה בהתחלה נרתעים מה"מורכבות" הנתפסת הנראית לעין, ואח"כ (בערך כמה אימונים), כשתופסים בגוף ממש את התנועה ומתחילים לראות שינויים בעין מתאהבים בפשטות והיעילות שלה. השינוי הוא גם בגמישות, במהירות, חוזק אצבעות ואחיזה ברמות מטורפות, יכולת ריכוז, סיבולת ורשימה ארוכה

אולגה: "איפה קונים כזה?"

– ניתן לקנות כמעט בכל רשת ציוד ספורט, באינטרנט, ב E-bay דרך סלונה שופינג

הילה: "הייתי רוצה לבקש תפריט אוכל ליום או יומיים. יש לי בעיה עם אכילה מאוחרת בלילה"

– אני נוהגת להתאים תפריט למתאמנים אחרי בדיקה של צרכים ונתונים, התאמה לנתונים האישיים, גיל, רמת פעילות וכושר וכד' היות ולא קיים תפריט אחיד שיתאים לכולם באותה מידה. מזמינה אותך לצפות בסרטון תזונה מיוחד דרכו תוכלי ללמוד לבנות את התפריט האופטימלי משלך. בנוסף, כמובן שאת מוזמנת להיעזר במגוון הפוסטים על תזונה בבלוג שלי, בדף הפייסבוק, באינסטגרם . כמובן שאם תרצי להיעזר בי באופן אישי לבניית תפריט אישי ומותאם לכל הפרמטרים, אוכל להציע לך כמה אפשרויות החל מאימונים אישיים, פגישות יעוץ וחלה בתכנית ליווי און ליין במסגרת ה"בית הספר של ג'ני לגוף WOW" שכוללת התאמה תזונתית ובניית תכנית אימונים.

תיהנו גם אתם מהאימון חברים אהובים!

unnamed (4)

 

בברכה ובאהבה,

שלכם,  ג’ני

 

ג’ני קפלן

מאמנת כושר בשיטת PRIMAL MOVE, TACFIT :WOW YOUR BODY

KETTLEBELLS , FMS – Functional Movement Screen
TRX,  HIIT
מייסדת את “בית הספר של ג’ני לגוף WOW” – ליווי אישי און ליין בכושר ותזונה
אלופת ישראל בספורט הנפת קטלבלס שנתיים ברציפות
אימוני כושר אישיים וקבוצתיים/ יעוץ וליווי אישי / סדנאות בהכוונה לתזונה נכונה ובניית תפריטים והקניית כלים אישיים להצלחה בתחום התזונה, ירידה במשקל, חיטוב הגוף ושיפור הכושר הגופני.

לתיאום האימונים וסדנאות ניתן ליצור קשר בטלפון: 0544238824

מאמנת בכירה ומרצה בכנסים, סדנאות והשתלמויות בתחום הכושר, תזונה ואורח חיים בריא

*מדריכת תזונת ספורט מטעם “קמפוס שיאים” אונ’ תל אביב
*בעלת תואר ראשון BA בפסיכולוגיה, אונ-טה הפתוחה
*בעלת בלוג הכושר וערוץ הכושר WOW YOUR BODY