ERROCA – Welcome to the House of Brands

בחורה עם מחשב נייד

Untitled
 
 
ERROCA, מחדשת את רשת החנויות שלה, כבית של מותגי העל הבינלאומיים תחת קונספט אופנתי חדש, במסגרתו תשיק את קולקציות משקפי השמש והראייה העדכניות ביותר של המותגים המובילים בעולם במחירים אטרקטיביים.
הקונספט החדש הנו תוצר של דיאלוג שמנהלת החברה עם לקוחותיה המבקשים מגוון דגמים רחב ועדכני של מותגים בינלאומיים מובילים במחירים אטרקטיביים לצד מותגי בית במחירים זולים. הקונספט יושק בקמפיין טלוויזיוני בשפה נקיה, ייחודית וחדשה לרשת השמה את הדגמים והמותגים בקדמת הבמה. הקונספט יבוא לידי ביטוי גם בנראות חדשה ומושכת של 61 סניפי הרשת, שיציגו אלפי דגמים טרנדיים מהקולקציות החדשות של בתי האופנה המובילים בעולם.
Ray Ban
ray ban
מותג משקפי השמש המצליח בעולם, המייצר בשורה אופנתית בכל פעם מחדש וכובש את אופנת הרחוב. בעונה הנוכחית המותג מפתיע עם פרשנויות מדהימות לדגמים האייקונים, ובעיקר חוגג עם מגוון חידושים ל- WAYFARER, שהפך לסמל של אופנה ויצירתיות ב-50 השנים האחרונות.
 

Juicy Couture

jucy

מותג אמריקאי שהפך לאחד המותגים הכי מזוהים בעולם האופנה. מודל האישה של ג'וסי קוטור מאופיין בטרנדיות ומשדר גלאם רענן, כך גם הקולקציה המגוונת והרחבה, המציעה עיצובים סופר טרנדיים, מחמיאים ושיקיים.

 

Prada

prada

המותג האיטלקי הפך עם השנים לסמל סטטוס ולחותמת האופנתית יוקרתית שאין שני לה. בעונה הנוכחית מציג בית האופנה מהדורה עדכנית של PRADA VOICE, פרויקט ייחודי המיועד לנשים שלא מפחדות לבלוט ומציע עיצובים בקווים עבים ומלאי אפיל דרמתי. גם ליין הספורט מציע עיצובים חדשים לגברים בעלי אורח חיים דינאמי הרוצים לשמור על מראה אופנתי.

 

Dior

dior

מותג האופנה הצרפתי מציג קולקציית הוט קוטור מפוארת לצד ליין READY TO WEAR המשלב בין הסטייל האמריקאי למגע היד הצרפתי. העיצובים חדשניים ומתוחכמים בעלי הצהרה סגנונית רבת עוצמה. המותג חוגג את השילוב בין עיצוב עכשווי לרוח נשית ומתאים במיוחד לאישה אופנתית, קלאסית ומתוחכמת. בקולקציה משקפיים המעוצבים לפי הטרנד החזק בקולקציית משקפי השמש – עיצוב גאומטרי המשלב בין אצטט למתכת ועדשות מראה.

אל ארסנל המותגים החזק של ERROCA מצטרפים העונה ארבעה מותגי-על חדשים מהטרנדיים ביותר בעולם:
Celine, Roy Fire, Dior, Tiffany.
את הקולקציות העדכניות לשנת 2015 ליקט צוות הסטייליסטים של של ERROCA בהתאמה לקהל הישראלי.

 http://www.erroca.co.il/

marina
בלוגרית דיסלקטית עם הפראות קשב וריכוז שכותבת עם שגיאות כתיב לא יודעת מתי כותבים עם "י" ומתי בלי....אבל תמיד יודעת מה להגיד :-))))