בלוג הכושר של ג'ני - הבלוג של wowyourbody

מהפרעות אכילה לתזונה שפויה וגוף חטוב

בולמוסים והפרעות אכילה. "האם מתישהו אוכל לרזות ואהנה מאכילה שפויה? להיות בריאה וחטובה לתמיד, לא לשחק עם הגוף?" ג'ני קפלן, מאמנת כושר ויועצת תזונה מעניקה טיפים להצלחה מנסיונה האישי ומתאמניה, ואימון כושר מחטב, קצר ואפקטיבי

wowyourbody

07/12/2014


 10378204_939611439405634_507266153937849724_n

*בולמוסים והפרעות אכילה – האם יהיה לזה מתישהו סוף, אוכל לרזות ואהנה מאכילה שפויה? רוצה להיות בריאה וחטובה לתמיד, לא לשחק עם הגוף. יש לך עצה? עונה על מכתב קורע לב שקיבלתי *

"היי ג׳ני יקרה. אני כותבת לך מתסכול גדול אולי ה- תסכול של חיי! בקרוב בת 30 וכל חיי נלחמתי במשקל, סבלתי מהפרעות אכילה ובולמוסים שלא ניתנים לשליטה – שבוע שומרת ולאחר מכן נשברת ואוכלת כמויות ענקיות ולא פרופורציונליות. עברתי לידות, אני רוצה לרדת במשקל, הבעיה היא שאני לא מצליחה, מרגישה מתוסכלת, לא מבלה, לא לובשת בגדים שאוהבת ולא נהנית מאכילה בריאה וסבירה. אני אובדת עצות. אני אשמח אם תייעצי לי מה לעשות בשביל לרדת ולשמור לתמיד ולא לשחק עם הגוף שלי"

תשובה שלי: אני ממש יכולה להבין אותך ואת תחושותיך עד כאב. חוויתי את הבולמוסים והפרעות אכילה באופן אישי וכבר שיתפתי פרטים וכיצד הצלחתי לנצח אותם בסדרת פוסטים הקודמים שלי בנושא. שמרתי ונשברתי וחוזר חלילה, דיכאון ממש. אבל לאחר שמאסתי מלהתייסר ולסבול, שחררתי. שחררתי צורך הכרוך ב"דיאטה" שאחריה נשברתי. שחררתי צורך "לרזות" ו"לשמור על מאזן קלורי שלילי" כי ככה קראו מדפי כל עיתון המכבד את עצמו שמחזיק במדור דיאטה. הקצבתי לעצמי שבועיים של חופש מוחלט: לאכול מה שבא לי ללא ייסורי מצפון והצורך לחזור לדיאטה. פירקתי ופירקתי מזונות שהייתי אוכלת רק בחושך מתוך הבולמוסים. ההבדל הוא האחריות שנטלתי כי אכלתי אותם הפעם לאור היום מלאת גאווה ושמחה ש"מותר" לי, והרשיתי לעצמי באמת ליהנות מטעמם ולא כ"הפרי האסור". מילאתי מאגרים, בעיקר של נפש מרוטה מהחסך והקצבות. ולאחר מכן (אגב, לא השלמתי את כל התקופה הקצובה כי פשוט נמאס לי מהפורענות הזו ומיציתי ,פשוט התחלתי לאכול את הדברים הנכונים לי, בכמות שמספיקה, גיליתי את הסדר והתזמון הנכון של מזונות ורכיבי תזונה וכיצד זה מסדר את כל עניין השובע, ובאיכות טובה, כלומר, לאכול נכון ולשובע. ומה פלא? כשלא חשבתי על "דיאטה" - נעלמו השבירות. שלבי גם ספורט אך לא כדי לשרוף, אלה כדי להיות בריאה ולבנות שרירים יפים וגוף בריא עם אחוז שומן בריא ונכון לך. אל תחשבי כיצד "לא להישבר ולא לאכול מזיקים" אלה כיצד תאכלי יותר דברים טובים ונכונים לך. תחשבי על להכפיל בריאות ולא כיצד למזער נזק.

10325314_935533583146753_1171000519033630128_n

לעשות כושר, להיות פעילים, לאכול בריא - זה לא עונש. זו מתנה ובונוס עצום לאיכות החיים עם אין ספור אפשרויות מדהימות ומפתיעות לארוחות מפנקות שלעולם לא יגרמו לנו להרגיש רע גופנית או נפשית אחריהן אלה להרגיש מעולה בכל המובנים. פעילות גופנית בעצימות ונפח הנכונים באופן אישי יעזרו לנו להיות בריאים, חזקים ומדהימים מבפנים ומבחוץ. מחשבות חיוביות ומקדמות והחלטות ללא דיחוי. מאכלים מנחמים לא באמת ינחמו אותנו בקיץ, אימון טוב, תזונה בריאה ומאוזנת, כוס תה, חיבוק וצחוק - דווקא כן! אני מאמינה בך!

למה הדיאטות לא עובדות וכיצד עשיתי את השינוי התזונתי בחיי - הפוסט הראשון בסדרה

כל הדרכים שלא עזרו לי לרדת ממידה 42 - פוסט שני בסדרה

מי הזיז את השוקולד שלי - להתגבר על תשוקה למתוק

תזונה שתמריץ אתכם לגוף חטוב – תזונה ממריצה 

לא אוכלים את מה שמוכרים לנו בפרסומות 

תכנית אימונים לכל המתאמנות המתחילות שתכניס אתכם לכושר בחודשיים הקרובים 

איך לבנות שרירי הבטן במהירות ובניית תכנית אימונים יעילה - עבור מתחילים, רמת ביניים ומתקדמים

ולשאלה, איזה כושר אני עושה כדי לשמור על הגוף ועם הכושר שלי?  קבלו אימון חדש, אינטנסיבי ואפקטיבי ב 10 דקות בלבד! שיחטב לכם את כל הגוף בדגש לבטן, רגליים וישבן יפים, חזקים ומוצקים, סיבולת לב ריאה, כוח, גמישות וקואורדינציה, וים של כיף וזיעה! משלבת כאן מספר שיטות אימון מתקדמות ואפקטיביות כגון Hiit & Primal Move. אין ציוד? האימון עם משקל הגוף בלבד וכדור קטן (של כדורגל או כרית, בקבוק מים או חול). 3 תרגילים בלבד, 30 שניות עבודה, 10 שניות התאוששות.

embedded by Embedded Video

YouTube Direkt

Low/ high rotation lunge
High knees run
Fighter combo
באימון אנחנו נעשה 3 סבבים
ניתן לעשות עד 8-10 סבבים של האימון.
תקפידו ללמוד היטב את בתנועות לפני שמתחילים לעבוד בצורה אינטנסיבית. שימו פליי ותנו פוש יחד איתי! GO!
בהצלחה ותיהנו חברים יקרים!
  

 

לטיפים ואימונים נוספים, בקרו באתר שלי WOW YOUR BODY, עקבו אחרי בדף הפייסבוק ובאינסטגרם ותישארו מעודכנים וחטובים.

בברכה ובאהבה,

ג’ני קפלן

מאמנת כושר בשיטת PRIMAL MOVE, TACFIT :WOW YOUR BODY

KETTLEBELLS , FMS – Functional Movement Screen
TRX,  HIIT

מייסדת “בית הספר של ג’ני לגוף WOW” – תכנית ליווי אישית בכושר ותזונה עם הדרכה אישית ומעקב און ליין

אלופת ישראל בספורט הנפת קטלבלס שנתיים ברציפות
אימוני כושר אישיים וקבוצתיים/ יעוץ וליווי אישי און ליין/ סדנאות בהכוונה לתזונה נכונה ובניית תפריטים והקניית כלים אישיים להצלחה בתחום התזונה, ירידה במשקל, חיטוב הגוף ושיפור הכושר הגופני.

לתיאום האימונים וסדנאות ולהרשמה ל”בית הספר של ג’ני לגוף WOW” ניתן ליצור קשר בטלפון: 0544238824 / 054-2000-995

*מדריכת תזונת ספורט מטעם “קמפוס שיאים” אונ’ תל אביב

*בעלת תואר ראשון BA בפסיכולוגיה, אונ-טה הפתוחה
*בעלת “בלוג הכושר של ג’ני”, ערוץ הכושר ואתר WOW YOUR BODY

Made with Repix (http://repix.it)