Tanaqua המרכז לספורט אקווה ג'ים - הבלוג של ענת גרבר

איך לשמור על הפן בבריכה?

כמה פעם כבר שמעתי את המשפט הזה.... כששאולים אותי במה אני עוסקת, ואני מסבירה בכמה מילים שאני מעבירה אימוני אקווה ג'ים שזה אימון המתקמד אירובי+כח באמצעות אימון במים, התגובות הן בדרך כלל "ואוו ! זה נשמע אימון מדהים! אבל מה יהיה עם הפן?" נכון, מים ופן לא הולכים טוב יחד. מצד שני...בכל אימון אחר, תזיעי, […]

ענת גרבר

09/06/2018


כמה פעם כבר שמעתי את המשפט הזה....
כששאולים אותי במה אני עוסקת, ואני מסבירה בכמה מילים שאני מעבירה אימוני אקווה ג'ים שזה אימון המתקמד אירובי+כח באמצעות אימון במים, התגובות הן בדרך כלל "ואוו ! זה נשמע אימון מדהים! אבל מה יהיה עם הפן?"

אימון אקווה ג'ים

נכון, מים ופן לא הולכים טוב יחד.
מצד שני...בכל אימון אחר, תזיעי, יהיה לך חם מאוד ודביק. וגם אחרי אימון כזה צריך להתקלח ולחפוף :-).
לכן, לאימון בבריכה יש דווקא יתרון בהיבט הזה:
תוכלי לעשות אימון בעצימות מאוד גבוהה מבלי להרגיש את הזיעה!

וזה הרגע לנפץ מיתוס: אפשר להזיע במים. אפשר להזיע ה מ ו ן במים. הזיעה פשוט תישטף ממך, לא תרגישי אותה, ולאורך כל האימון תהיה לך תחושה רעננה ונעימה.
ולגבי הפן, גם לזה אפשר למצוא פתרונות:
רוב בריכות השחייה ממלא מחייבות את בעלות השיער הארוך לחבוש כובע. יש כיום מבחר רחב של כובעי שחייה שעשויים מבד אטום, כך שהשיער לא נרטב. תוסיפי לכך את העובדה שהראש לא נכנס למים במהלך האימון - כי האימון מתבצע בצורה אנכית, כשהרגליים על הרצפה והכתפיים והראש מחוץ למים - ומתקבל שיער יחסית יבש בסוף האימון.

אז לפני שאת לגמרי פוסלת על הסף את אימוני האקווה ג'ים, וגם אם השיער קצת יירטב, זה לגמרי שווה את זה!
www.tanaqua.co.il