orkrybus34 - הבלוג של אור קריבוס

איך להגדיל את סל המוצרים שלך?

את ממש מצטיינת במה שאת עושה ויש לך שובל של לקוחות מאחורייך. אה לא? לא מצטיינת או אין שובל? אני מאמינה שהשני נכון יותר. זו לא את. זה כולנו. יש כל כך הרבה אנשים שעוסקים בתחום שלך ומאחר ואנחנו מדינה קטנה כולנו מתפרשים על הרבה כמוך. מעצבן לשמוע "כמוך"? מצויין, זו המטרה! את לא רוצה […]

אור קריבוס

13/08/2014


את ממש מצטיינת במה שאת עושה ויש לך שובל של לקוחות מאחורייך. אה לא? לא מצטיינת או אין שובל?

אני מאמינה שהשני נכון יותר. זו לא את. זה כולנו. יש כל כך הרבה אנשים שעוסקים בתחום שלך ומאחר ואנחנו מדינה קטנה כולנו מתפרשים על הרבה כמוך. מעצבן לשמוע "כמוך"? מצויין, זו המטרה!

את לא רוצה עוד "כמוך"; את רוצה להיות "אני".

אני מיוחדת, אני מקצועית, אני הכי טובה ללקוחות שאני רוצה, אני אתן להם משהו שלאחרים אין. נשמע טוב, נכון? את מאמינה בזה? אני מקווה שכן. כי אם לא, אז את תהיי עוד "כמוך".

הורד

אז מה זה המשהו שיש לך ואין לאחרים? המשהו הזה שלא צריך להגיע לפגישה אצלך כדי לדעת שאת שונה אלא משהו שימשוך קהל שלא מכיר אותך, לא שמע עלייך וירצה להגיע אלייך רק מהצצה באתר שלך, בפרופיל שלך או במודעה שלך?

סל שירותים רחב

כשלקוח מגיע לאיש מקצוע הוא בדרך כלל מגיע מתוך צורך לטיפול בנושא מסויים. לרוב, הנושא הזה משיק לעוד תחומים שניתן לטפל בו באמצעותם. למה שלא תציעי מענה רחב והוליסטי לטיפול בנושא שלשמו הגיע הלקוח?

יש המון אנשי מקצוע שמטפלים בנושא כלשהו בדרך מסויימת וברורה. הדגש שלי הוא בדרך מסויימת. דרך אחת. אבל ישנן דרכים נוספות שניתן לטפל באותו נושא ופה זה המקום לתת ללקוח שלך להרגיש שאת משתמשת בשלל כלים כדי לסייע לו במקום באמצעות כלי אחד בלבד.

לדוגמא- אם את יועצת שינה אבל בעברך גם למדת ועסקת בליווי התפתחותי, או ייעוץ הנקה או הדרכת הורים, בני לך מערך הוליסטי של שרות. תני ללקוח שלך מענה עגול ושלם לבעיה שבגינה הוא הגיע אלייך, מענה שלם שרק את מתמחה בו כי השכלת לשלב את כל הידע שצברת למתן שרות ייחודי לך.

יועצת שינה שיש לה ידע בליווי התפתחותי יכולה ללמד את האמא העייפה איך לשלב תרגילים באמצעות מגע וקול על מנת להרגיע את התינוק העייף שמסרב ללכת לישון. יועצת שינה שיש לה נסיון בהנקה תדע לכוון את האמא העייפה מתי הזמן המדוייק בו עליה לנתק את תינוקה מן השד על מנת למנוע בו תלות להירדמות ולעודד הירדמות עצמאית וכד'...

הבנתם את הרעיון? צרו מענה עגול ושלם לנושא מסויים שבגינו הגיע הלקוח ובכך תספקו לו את הידע שלכם והוא יחוש עשיר ומודע יותר מכיוונים שונים.

בשיווק שלכם, ציינו את המענה ההוליסטי הזה. ציינו מהם התחומים בהם אתם מתמחים וכיצד שילובם יכול להביא לפתרון שלם ומלא ל"בעיה". ציינו זאת בכותרת השם שלכם, ציינו זאת באמצעות העלאת תוכן על כל אחד מהתחומים בנפרד וגם יחד.

אם אין לכם אפשרות לתת מענה הוליסטי , לימדו. העשירו את הידע שלכם בתחום משיק ובכך תוכלו להרחיב את סל המוצרים שלכם, להרחיב את קהל היעד שלכם ולייחד את שירותכם.

 

מחפשים רעיונות נוספים כיצד להגדיל את סל מוצרים? איך עשים את זה? דברו איתי...

 

רוצים טיפים נוספים?

בקרו אותי :

https://www.facebook.com/maznika?ref=br_rs

אור קריבוס ליאון

המזניקה- פיתוח עסקי ליזמים ועסקים בעולם ההורות

054-4413422