חברת 'סוד הנעורים' משיקה את WrinkX- קרם לטשטוש מידי של קמטים וקמטוטים

IMG_1267

לפני כשנה ביקרתי בליסבון. נכנסתי לאחת מחנויות הטיפוח לבדוק מה חדש והתנסיתי בקרם פנים מדהים שתוך מספר דקות טשטש את כל הקמטוטים ליד העיניים. שקלתי לרכוש אותו אך המחיר היה אסטרונומי ולכן וויתרתי.

השבוע התנסיתי בקרם שהשיקה חברת 'סוד הנעורים' WrinkX שמו שהזכיר לי מאד את ההתנסות שלי בליסבון. קרם שלאחר מריחתו ותוך מספר דקות גרם לאפקט סינדרלה, יישר את הקמטים באופן מידי שנשמר לאורך זמן.

מיהי חברת 'סוד הנעורים'?

מדובר על חברה הפועלת בתחום הדרמה קוסמטיקה, מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של מוצרים דרמטולוגיים וקוסמטיים טבעיים מפירות וירקות מלאים (קליפה,ציפה וגלעין). מוצרי החברה הם מוצרים טבעיים המכילים 95% של פירות, ירקות ומים.

מגוון המוצרים מיועד לטיפוח ושיקום כל סוגי העור: שמן, יבש ומעורב, ומוצריה מעניקים פתרון על בסיס טבעי לבעיות עור שונות כגון: פסוריאזיס, אקנה, סבוריאה, פצעי סכרת ועוד. כל המוצרים מיוצרים תוך הקפדה על תקנים ורישוי בינלאומיים ועומדים בתקני ISO-22716 ו- ISO-9001 המחמירים ביותר.

לחברה אג'נדה חברתית הדוגלת בשיפור איכות החיים באמצעות מוצרים טבעיים ושמירה על איכות הסביבה.

FullSizeRender (1)

מהו קרם הרינקס WrinkX ?

קרם ייחודי שתפקידו לטשטש קמטים וקמטוטים באופן מידי ולאורך זמן וזאת ללא כל צורך בהזרקות, טיפול פולשני או ניתוח. הקרם מעניק לעור הפנים מראה רענן וצעיר ובלי שיגביל את הבעות הפנים. שימוש לאורך זמן אמור לשפר את האלסטיות של העור, להעשיר את העור בלחות ולעודד ייצור של קולגן ואלסטין.

הקרם מוגן בפטנט ומיוצר תוך שילוב ושימור רוב הוויטמינים והמינרלים מהפירות והירקות המזינים את העור ומסייעים בשיקומו, ללא כל תופעות לוואי. הרכיבים הטבעיים במוצר אינם גורמים לגירויים ומתאימים לכל סוגי העור.

הקרם מיועד לשימוש יומי ותוך זמן קצר של שבועיים עד ארבעה שבועות תתקבלנה תוצאות משמעותיות, זאת מעבר לאפקט הסינדרלה המידי.

למי מיועד הקרם? לכל מי שרוצה מראה רענן, זוהר וחיוני.

התנסות אישית

הרושם הראשוני מרשים ואלגנטי. הקרם מגיע בקופסה שחורה מהודרת באריזה המדמה מזרק בצבעי שחור וזהב. יש לסובב את הבוכנה כדי לשחרר את הנעילה של הקרם ואז להסיר את הפקק, ללחוץ על הבוכנה ולשחרר מעט מהקרם אל היד ולמרוח על עור הפנים.

לאחר המריחה המתנתי מספר דקות, לא חשתי כל תחושה לא נעימה, הבטתי במראה ואכן הקמטוטים כמעט ונעלמו. חשתי שהעור מתוח מאשר כרגיל וזה היה נהדר. אין מניעה להשתמש גם במוצרי קוסמטיקה נוספים ולכן מרחתי קרם לחות והתאפרתי. העור נראה מצוין. רענן ויפה.

בחברה אמרו שניתן להשתמש בקרם גם מעל איפור והוא אינו משאיר סימנים. ניסיתי זאת ואכן ניתן והאפקט הוא אותו אפקט של טשטוש הקמטים.

לגבי השימוש לאורך זמן איני יכולה לדווח עדיין על תוצאות, כיוון שהקרם ברשותי רק מספר ימים.

ברור לי שאשתמש בקרם לפני כל אירוע כיוון שהתוצאות המידיות מצוינות .

FullSizeRender (2)

ניתן לרכוש גרסת TO GO באריזה מוקטנת, המתאימה לנשיאה בתיק איפור או תיק יד.

לאתר של 'סוד הנעורים'- ללחוץ כאן

לפייסבוק- ללחוץ כאן

Iaffa Gavish
כותבת על נושאים מגוונים. הצגות, ספרים, אוכל, מסעדות ולייף סטייל. תמצאו כאן את היומיומי, את שעות הפנאי ואת ההנאות הקטנות של החיים.