וילונות לחדרי ילדים בהדפסים שונים

אחד האתגרים הגדולים של דיירי הבית הוא עיצוב חדר הילדים ואבזורו, כיוון שבניגוד לחדרים אחרים בבית חדר הילדים חייב לשדר ילדותיות, אך מצד שני על ההורים לקחת בחשבון כי ילדים גדלים בקצב מהיר ולא תמיד עיצובים או אלמנטים שהם אהבו בילדותם יתאימו להם כנערים מתבגרים.

 

בתהליך עיצוב חדרי ילדים ניתן לומר כי אחד האלמנטים הבולטים (לאחר בחירת הריהוט) הם בחירת הוילונות לחדר, הרי הם מהווים יתרונות רבים כגון – אפשרות הצללה מפני השמש הקופחת, אפשרות לשמור על פרטיות הילדים ובכלל וילונות הם מעין מסגרת לחלון ולהם יש השפעה גדולה מבחינת עיצובית על כל חלל באשר הוא.

בחירת וילונות לחדרי ילדים היא אינה משימה קלה, הרי מצד אחד יש להתאים את הוילון לגילו של הילד ומצד אני להתאים את העיצוב לחלל, כך שהוילון ישתלב בסינרגיה מושלמת עם יתר האלמנטים בחלל כמו – עם הריהוט, גוון הקירות, הטפטים (במידה ויש), השטיחים וכו'. כיום ניתן למצוא וילון לחדר ילדים העשוי מהדפסים שונים של דמויות אהובות מתוכניות טלוויזיה, שהם ללא ספק הבחירה המועדפת על ילדים כמו – דמויות של דיסני, נסיכות, ברביות, דורה, גיבורי על ואפילו וילונות עם הדפסים של קבוצות כדורגל מובילות.

וילונות לחדר ילדים

 

מה כדאי, וילון קנוי או בהזמנה אישית?

רבים מכירים את הדילמה ברכישת וילונות לחדרי ילדים, מצד אחד יש לא מעט וילונות קנויים המגיעים ארוזים יפה עם תמונות מרשימות, ומצד שני ניתן להזמין וילונות בהזמנה אישית אצל בעלי מקצוע המגיעים עד לפתח ביתם של לקוחותיהם, הם מודדים את החלל, מייעצים לדיירי הבית איזה וילון יהיה מתאים לעיצוב, בוחרים יחד איתם את הבד המתאים ביותר לאופי החדר, הם לוקחים את המידות של החלון או של הגודל הרצוי ולאחר מכן הם תופרים את הוילון במתפרות ותולים את הוילון בצורה מקצועית בחדר הילדים.

אם כך, נראה כי הבחירה קשה, מצד אחד ילדים גדלים מהר ולא תמיד הוילונות שהתאימו להם כילדים יתאימו להם כבוגרים, לכן אם בוחרים וילונות בהזמנה אישית כדאי לבחור וילונות סולידיים.

סטודיו לימס מציע מבחר ענק של וילונות מעוצבים לכל חלל בבית – לצפייה בקטלוג וילונות לחץ כאן

לימס עיצובים בבד