ספא טוליפ: פינוק בלתי נשכח

עם נסיון רב שנים כמעסה במלון "מצפה הימים" ואחריו שנים רבות כעצמאית, חלמה גלינה אשכנזי על מקום משלה להפגת מתחים. הכירו את ספא טוליפ, הפינוק המושלם לגוף ולנפש

בחורה עם מחשב נייד

כמו שכל בית צריך מרפסת, כך כל שכונה צריכה שיהיה בה ספא שכונתי. זה לא צריך להיות קומה שלמה במלון מפואר, זה יכול להיות מקום אינטימי בו מכירים אותך, כזה שאפשר לחזור אליו שוב ושוב בלי התגנדרנות מיוחדת ולהתקבל כמכרים ותיקים. בדיוק כמו במספרה או במכולת השכונתית. וביננו, טיפולי ספא שוטפים הם עניין די הכרחי לגוף ולנפש בקצב החיים הסוער והתובעני של כולנו.

את הפינוק המדויק הזה מצאתי ברמת אביב החדשה ומיד התקנאתי בתושבי השכונה. ספא טוליפ נפתח רק לפני 9 חודשים וכבר עכשיו יש לו קהל לקוחות נאמן וקבוע והוא מציע חבילות לטיפולים קבועים, כדי לעזור לנו לשמור על הרצף.

מסאז' צילום: מעין אמון

עם נסיון רב שנים כמעסה במלון "מצפה הימים" ואחריו שנים רבות כעצמאית, חלמה גלינה אשכנזי על מקום משלה, מקום מיוחד ומדויק להפגת מתחים. חודשים ארוכים תכננה את המקום ואת אופי הטיפולים בו על בסיס מאד מפורט והיא נרגשת ומתלהבת מכל לקוח מרוצה.

הוזמנתי כאורחת של המקום לחוות את טיפול החמאם ועם יד על הלב, אחרי שנים של כתיבה  על מקומות חדשים שנפתחים ברחבי הארץ, אני יכולה להעיד שדווקא במקום הביתי וצנוע הזה תוכלו להמריא ולרחף במשך 45 דקות תמימות.

מסאז' צילום: מעין אמון

הטיפול עובד על כל החושים. האדים והחום מרגיעים  מיד את כל המתחים. הרטיבות של השיש והמים שמותזים, נמזגים או נזלגים על הגוף, חמים וקרירים, מייצרים מנעד תחושות ודגדוגים קלילים.

דודו, המטפל המומחה שנותן את כל כולו מקרצף את הגוף בשלושה סבבים, באמצעות כפפה שמסייעת בהסרת תאי עור מתים וממריצה את מחזור הדם. הקרצוף הראשון כולל פתיתי קוקוס ריחניים, הקרצוף השני הוא על טהרת מלח גס מים המלח והשלישי מבוסס על סבון משמן זית. רצף הקרצופים הנמרץ והחומרים הטבעיים תורמים לטיהור הגוף מרעלים ולניקוי נקבוביות העור. לסיום, הגוף כולו מכוסה בשמיכת קצף אוורירית וזה מרגיש ממש כמו לשכב בתוך ענן. האתגר הגדול הוא להתאושש ולחזור למציאות.

רודנסקי 5 תל אביב

פתוח: א'-ה' 09:00-20:00, שישי וערבי חג 09:00-16:00

להזמנת תורים 03-5555161

www.tulipcenter.co.il