חדשות אופנה: זארה אונליין בישראל!

החל מהיום – לקוחות זארה בישראל יוכלו להזמין את כל הפריטים אונליין באתר מקומי וגם – יריד הדרס קוד חוגג עשור, נבחרת הקיץ הישראלית של H&M ותערוכה שמוקדשת לשמלות אייקוניות מהאירוויזיון

היום זה קורה: חנות האונליין של זארה מגיעה לישראל

ZARA social media_dear  Now ISRAEL )
אחרי שנים של ציפייה, היום (16.5.19) זה קורה! חנות האונליין של זארה מגיעה לישראל. אתר www.zara.com/il החדש, המותאם לכל הדפדפנים ולמובייל,  יציע לרוכשים אונליין בארץ, מגוון מלא של קולקציית הנשים, הגברים והילדים הזמינות ב-25 חנויות זארה בישראל. קולקציית אביב-קיץ 2019 תהיה הראשונה שתוצע באתר. לקוחות האונליין (באתר ובאפליקציה) יוכלו לקבל פריטים שרכשו ישירות הביתה או לאסוף מסניפים נבחרים בארץ (זמני האספקה למשלוח: 3-6 ימי עסקים) וייהנו משירות לקוחות טלפוני, כתובת מייל ייעודית, וצ׳אט און ליין המיועד למענה לכל פנייה.
*

יריד הדרס קוד חוגג עשור בסדרת הרצאות

הפקת דרס קוד צילום רותם לבל

יריד האופנה הישראלי, ה- Dress Code, חוגג עשר שנות פעילות. במסגרת החגיגות מוזמנות אורחות היריד הקרוב שייערך בתאריכים 25-23 במאי, לסדרת הרצאות ופאנלים עם נשים מובילות בתחומי האופנה, לייף סטייל, בריאות ותקשורת. בין המרצות ניתן למצוא את ענת לב אדלר, יערה קידר, נתלי יצחקוב, ליאת לוי קופלמן, קרן ברטוב, פאולה רוזנברג, דפנה לוסטיג, שפרה קורנפלד, עדי רונן ועוד. לפירוט ההרצאות ורכישת כרטיסים. (מחיר הרצאה: 80 שקל, כניסה חינם ליריד בקניית כרטיס להרצאה).
*

נועה קירל בשת"פ עם מותג האיפור M.A.C

נועה קירל למאק צילום איילת ארד מאושר לשימוש ,

מותג האיפור  M.A.C הכריז על שיתוף פעולה שנתי עם כוכבת הפופ נועה קירל. השת"פ הוא חלק ממהלך עולמי של המותג החובר לכוכבים ואמנים ליצירת חזון אמנותי משותף, ויכלול בשלב ראשון קמפיין דיגיטל שיעלה בעמודי האינסטגרם של קירל ומאק ישראל. בהמשך השנה יושקו פעילויות משותפות נוספות.
*

נבחרת הקיץ הישראלית של H&M

קמפיין הקיץ של  H&M צילום דור ערבה

שירן סנדל, שני קליין, רונה לי שמעון, טיטי איינאו, לירז צ'רכי ושירה לוי, נבחרו להיות השגרירות של H&M ישראל בקיץ 2019, והשבוע הצטלמו לקמפיין לבושות בבגדים ובגדי ים מתוך הקולקציה החדשה.
*

 שירן כדר מילר משיקה אתר אופנה ועיצוב

שירן כדר-מילר  צילום גיא נחום לוי
אושיית הרשת, אשת העסקים, המעצבת ואשתו של השף עומר מילר, שירן כדר מילר (שירנקה), מרחיבה את פעילותה ומשיקה אתר חדש תחת הסלוגן Based on a true fantasy, שבו יימכרו פריטי לבוש, הלבשה תחתונה, נעליים, בגדי ים, משקפי שמש ואביזרי אופנה נוספים לצד פריטי לייף סטייל לבית. הפריטים מיובאים מאיטליה על ידי שירן והיא זו שנותנת להם טאצ' עיצוב אישי באמצעות רקמות, הדפסות, תפירות ועוד (טווח מחירים: 79 – 599 שקל).
*

אתר ישראלי חדש מציע חולצות לבנות (white) בלבד

דגם זואי - 390 שח אתר החולצות הלבנות ביאנקה צילום ליז כדר מותר לשימוש חופשי

biancashirts.com, הוא אתר האיקומרס הראשון בישראל המתמחה בחולצות לבנות בלבד. קטלוג החולצות הלבנות של המותג מחולק לקולקציות לכל מטרה: ביזנס, פרימיום, קאז'ואל, בייסיק ועוד, בטווח מחירים של בין 89 ל-590 שקל. את החולצות ניתן להזמין באתר ולקבל באמצעות שליח או לרכוש בסטודיו ברח' השקד 10 בגבעת שמואל (בתיאום מראש).
*

חדשות אירוויזיון

מעצב השיער הרשמי של המתמודדים באירוויזיון – MOROCCANOIL

MOROCCANOIL תמונות בקסטייג_זמרת ראשית גרמניה_צלם איתן טל,

אנטוניו קוראל קאלרו, המעצב האומנותי הבינלאומי של חברת MOROCCANOIL ומי שעומד בראש צוותי מעצבי השיער של המותג בשבועות האופנה ברחבי העולם, טקסי אוסקר וגראמי, אמון על עיצובי השיער של המתמודדים באירוויזיון כשלצדו 15 מעצבי שיער מובילים מישראל. קאלרו הספרדי החל את הקריירה שלו בשנת 1990 בעיר הולדתו ברצלונה, לפני יותר מעשור הצטרף לחברת MOROCCANOIL ומאז הוא משמש הפנים והחזות של המותג.
*

המאפר הרשמי של האירוויזיון – מותג האיפור רבלון

גילי אלגבי יחצ

מותג האיפור הבינלאומי רבלון בניצוחו של המאפר גילי אלגבי מעניק חסות לאירוזווין 2019 ויהיה המאפר הרשמי של התחרות והאירועים הרשמיים של האירוויזיון בישראל. מעל 60 מאפרים ואנשי צוות יהיו אמונים על מראות של כ-400 מתחרים, זמרי ליווי, רקדנים, זוכי עבר ועוד. בחצי הגמר הראשון היה אמון הצוות על יצירת מראות זהים  ל-80 הרקדניות שליוו את נטע ברזילי.
*

תערוכת 'שמלה מנצחת' בקניון TLV

קיי לונג בהשראת דנה אינרנשיונל השיר דיווה צילום ניר סלקמן

13 מעצבי אופנה ישראלים (ביניהם: ירון מינקובסקי, דרור קונטנטו, אפרת קליג, קיי לונג, מאור צבר ועוד), עיצבו שמלות חדשות בהשראת השמלות שלבשו כוכבות האירווזיון שייצגו בעבר את ישראל, עבור תערוכה בשם 'שמלה מנצחת' שאצרו גילי סיוון כהן ויואב מאיר. לצד השמלות מוצבת עמדת צילום אינטרקטיבית עם קיר פינתי לסלפי בהשראת האירוויזיון. התערוכה תוצג עד ה-12.6.19 ברחבת הכניסה מרחוב קרליבך בקניון TLV.
*

תערוכת כובעים, בהשראת השירים של נציגי ישראל באירוויזיון

תערוכת כובעים בקניון עזריאלי תל אביב צילום_צילום_לנס_הפקות

קניון עזריאלי תל אביב והמעצב מאור צבר (שעיצב את השמלה של זוכת האירוויזיון, נטע ברזילי), מציגים את תערוכת "כובע יכול לספר סיפור" – תערוכת כובעים, בהשראת השירים של נציגי ישראל באירוויזיון לאורך השנים. בתערוכה יוצגו 20 כובעים ולצידם תוצג לראווה השמלה המקורית של נטע בעיצובו של צבר (12.5.19 עד ה-22.5.19 בקומה ראשונה של קניון עזריאלי תל אביב. הכניסה פתוחה לקהל הרחב).

 ***