חדשות אופנה: הקמפיין של נועה פפושדו

בתה של ספיר קאופמן ז"ל מככבת בקמפיין בגדי ים, נטלי דדון ואסף גורן מצטלמים לקמפיין משותף ו-H&M מקבלת את הקיץ עם קולקציה תואמת לנשים וילדות

הבת של ספיר קאופמן היא הפרזנטורית החדשה של ספידו

נועה פפושדו לספידו צילום אור גפן

נועה פפושדו (22), בתם של מלכת היופי והדוגמנית ספיר קאופמן ז"ל ואיש העסקים יואב פפשודו, הצטלמה השבוע לקמפיין בגדי הים הראשון שלה עבור המותג 'ספידו' שאמה דגמנה עבורו לפני 28 שנה. לצדה של נועה הצטלמו השחיינים הישראלים האולימפיים דוד גמבורג, יעקב טומרקין ויהונתן קופלב.
קמפיין ספידו השחיינים יעקב טומרקין, יהונתן קופלב ודוד גמבורג צילום אור גפן
*

הודיה כהן הצטרפה לנבחרת הפרזנטורים של קסטרו

הודיה כהן פרזנטורית חדשה של קסטרו צילום עדי סגל

הודיה כהן (20) השתתפה לאחרונה בתוכנית הריאלטי 2025. לפני הכניסה לעיר עסקה בדוגמנות, סטיילינג וייבוא אופנה. "אנו שמחים לצרף אלינו את הודיה כהן, בחורה מקסימה שכולנו התאהבנו בה בתוכנית 2025" מסרה מור פסו, סמנכ"לית השיווק של קסטרו "להודיה יש את כל מה שצריך כדי להיות חלק מקסטרו, היא מלאת ביטחון עצמי, עם אנרגיות טובות, צעירה ומיוחדת ומביאה איתה רוח חדשה ומרעננת". הצילומים הראשונים בהם לקחה חלק היו עבור קמפיין בגדי הים של המותג לקיץ 2019.
*

נטלי דדון ואסף גורן בקמפיין משותף ל-FILA

FILA צילום שוקה כהן

חודשיים אחרי שיצאו מבית האח הגדול, אסף גורן (הזוכה של העונה) ונטלי דדון איחדו כוחות והצטלמו עבור המותג FILA בקולקציית קיץ 2019. השניים הכירו בבית האח הגדול והפכו במהלך השהות בו לחברים טובים.
*

הדוגמנית לי לוי נבחרה לשגרירת המותג  TOUS בישראל

לי לוי, השגרירה של TOUS בישראל. צילום יחצ

מותג התכשיטים הספרדי TOUS בחר בדוגמנית לי לוי (25) להיות שגרירת המותג בישראל. לוי, כך על פי ההודעה לעיתונות, מעבירה את הערך של עדינות וקלאסיות, בדיוק כמו ערכי המותג וכמובן מחזיקה גם בחשבון אינסטגרם עם מעל ל-155,000 עוקבים.
*

הזמרת סלין דיון נבחרה לדוברת החדשה של מותג היופי הבינלאומי לוריאל פריז

[youtube w3Bu4u2xww0 nolink]
סלין דיון (51) מצטרפת לנבחרת הדוברות המפורסמות של לוריאל פריז ותופיע לראשונה במסע הפרסום לסדרת צבעי השיער 'אקסלנס', שכולל סרטון פרסומת שצולם בפריז ומדגיש את הצד השובב וההומוריסטי שלה. "מעבר לקולה העוצמתי והנוכחות הבימתית המרשימה, סלין דיון היא אישה אינטליגנטית, ידועה בהישגיה הגדולים ובאישיותה יוצאת הדופן. בעלת חוסן נפשי, בטוחה בעצמה,  נדיבה וצנועה" נכתב בהודעה לעיתונות שיצאה עם ההכרזה "היא הסמל האולטימטיבי של העצמה נשית ושל אישה אמיתית בעלת ערך".
*

H&M מקבלת את הקיץ עם קולקציה תואמת לנשים וילדות

H&M צילום הנס מוריץ

H&M משיקה קולקציה תואמת לנשים וילדות שכוללת שמלות, חולצות, שורטים, מכנסיים מתרחבים ואוברולים עם הדפסי עצי דקל אקזוטיים, פסים בשני גוונים ונגיעות צבאיות. קולקציית הילדות זמינה החל מהיום בחנות בקניון TLV (קולקציית הנשים תהיה זמינה בכל החנויות). טווח מחירים נשים: 229-99.90 שקל, ילדות: 199-89.90 שקל.
*

מותג הנעליים ALDO משיק את ALDO KIDS

ALDO KIDS אביב קיץ 2019. צילום: יח"צ

רשת הנעליים ALDO משיקה בארץ ובעולם את קטגוריית ALDO KIDS שתציע נעליים טרנדיות לגילאי 4 עד 14 (מידות 39-29). כחלק מהקולקציה יוצעו גם דגמי MINI ME עם גרסאות תואמות של נעליים להורים ולילדים, לבנות ולבנים (טווח מחירים: 249.90-149.90 שקל). הקולקציה תוצג ב- 11 סניפים של רשת ALDO בישראל ובאתר aldoshoes.co.il.
*

רנואר משיקה קולקציית פריטי עיצוב לבית

רנואר קולקציית RENUAR&MORE אביב קיץ 2019 צילום אלעד חיזקי

קבוצת רנואר משיקה קולקציה בשם "RENUAR & MORE" אשר תשווק ב-15 סניפים מרכזיים של הרשת ובאתר הסחר וכוללת פריטי עיצוב בטווח מחירים של 29.90-179.90 שקל. בין הפריטים בקולקציה תמצאו מצעים, נרות, כריות נוי ושטיחים אתניים שתואמים את הקו האופנתי של החברה.
*

אתר האופנה הבריטי SilkFred החל לבצע משלוחים לישראל

SILKFRED  צילום מסך
סילקפרד (SilkFred) הוא אתר אופנה בריטי לנשים שמאגד יותר מ-600 מעצבים בריטיים קטנים וייחודיים לתוך פלטפורמה אחת שנועדה להנגיש את הפריטים שלהם לקהל הרחב. באתר ניתן למצוא בגדים, נעליים, בגדי ים, הלבשה תחתונה, בגדי ספורט, תיקים, אקססוריז ופריטי וינטג' מיוחדים. המחירים נעים בין 22 ל-70 פאונד ויש הנחות תקופתיות (שעליהן ניתן להתעדכן בהרשמה לניוזלטרים) וגם אאוטלט עם הנחות משמעותיות (החל מ-7 פאונד לפריט). משלוח לארץ עולה 8 פאונד.
סילקפרד הוקמה ב-2011 על ידי המייסדת והמנכלי"ת אמה ווטקינסון (כשהיתה רק בת בת 24), ושני שותפים מייסדים נוספים (סטיבן ג'קסון, וקייט ג'קסון). החברה ממוקמת באיזור שורדיץ' הטרנדי בלונדון ומעסיקה כ-80 עובדים (כתומכת גדולה בהעצמה נשית, 80% מהעובדים הן עובדות).

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק