יעל גולדמן בת 40 והיא עשתה מזה סרט

הדוגמנית המצליחה נראית כמי שיש לה הכל: קריירה פוטוגנית, בעל אוהב, ילדים מהממים וחברות טובות אבל בסרט התיעודי "משנה מסלול" (קשת, 12) העוסק בחייה נגלה מה באמת מסתתר מאחורי החיוך הצחור

יעל גולדמן בת 40 ויש לה מה לומר בעניין. עם בעל אוהב (ההשחקן אורי פפר), שלושה ילדים, קריירה מצליחה וחברות טובות, נראה על פניו שליעל גולדמן יש הכל בחיים הללו אבל מתברר שרב הנסתר מהגלוי. גם היא, כמו נשים רבות בנות 40, חוות משברים, דילמות ולבטים סביב גיל 40 כשמבינים שהחיים זה מה שקורה לך בין חלומות ישנים.

בסרט תיעודי חדש, "משנה מסלול", בהשתתפותה (אשר תשודר הערב בקשת), מגלה גולדמן מה עומד מאחורי חיוך מיליון הדולר וחיי הגלאם. לרגל שידור הסרט נערך בגלריה דובנוב בתל אביב אירוע הקרנה אינטימי לסרטה החדש. מי שנמצאת בביצת הבידור כבר שני עשורים, חושפת את אשר על ליבה והגיעו חברותיה הטובות ובני משפחתה שהגיעו לפרגן לגולדמן, שנראתה הורסת בחליפת פסים מושלמת, שיער ואיפור טבעיים והרבה קוליות.

לא רק גולדמן לכדה תשומת לב אלא חברתה הטובה רותם סלע שהפגיזה קארה חדש ומלהיב. הגיעו עוד: מיה דגן, מיכאלה ברקו ובעלה, לירון ויצמן, שנמצאת בהריון מתקדם, יאיר ניצני ועוד. כמובן שנמסנו מהתמונות עם אורי פפר ועם מלי לוי, חברתה הטובה עוד מהימים ששתיהן עבדו ביחד בדוגמנות בפריז וכיכבו בתוכנית "אקזיט".

יעלי, אל תיבהלי מגיל 40. היום זה היום הראשון של שארית חייך.

יעל גולדמן צילום רפי דלויה

רותם סלע צילום רפי דלויה

מלי לוי ושמעון גרשון צילום רפי דלויה

מיכאלה ברקו ובעלה צילום רפי דלויה

מיה דגן צילום רפי דלויה