חדשות אופנה ויופי: רונית יודקביץ נחשפת

רונית יודקביץ הצטלמה לקמפיין חדש וחשפה את מחלת העור ממנה היא סובלת, בית האופנה משכית משיק קולקציה נגישה והתיקים של סלין דיון מגיעים למשביר לצרכן

רונית יודקביץ מובילה קמפיין של לוריאל פריז

רונית יודקביץ בקמפיין מייק אפ טרו מאץ של לוריאל פריז צילום רן יחזקאל

הדוגמנית רונית יודקביץ, שלפני כעשור התפרצה אצלה מחלת העור "ויטילגו" שבאה לידי ביטוי בכתמים לבנים על העור, נבחרה להוביל קמפיין חדש של המותג לוריאל פריז לרגל השקת המייקאפ TRUE MATCH. הקמפיין שמבקש להציג מודל יופי מגוון כולל גם את טל מרנץ', אם צעירה המגיעה מהמגזר הדתי לאומי ואת סאלי קוואדרי, מהמגזר הערבי, חובבת איפור, ביוטי ואופנה.

[youtube 3ykxiJNm_Ws nolink]

*

מגי אזרזר – הפרזנטורית המקומית של המותג הבינלאומי גרנייה

מייקינג אוף מגי בנטורלס - צילום לנס הפקות

השחקנית מגי אזרזר נבחרה לשמש כפרזנטורית של מותג הקוסמטיקה הבינלאומי גרנייה ולהיות שגרירת יופי מקומית של המותג. בשנתיים האחרונות אזרזר שימשה כפרזנטורית של "קולור נטורלס" – סדרת צבעי השיער הביתיים של גרנייה ולאור הקמפיין המוצלח הוחלט להעמיק את שיתוף הפעולה גם למוצרי הטיפוח לפנים, לגוף ולשיער.

*

יוסי קצב משיק קולקציה ראשונה ל-SWEAR

S WEAR יחצ

רשת הבייסיק  S.WEAR רכשה לפני מספר חודשים את המותג סקץ'  של המעצב המוערך יוסי קצב. במסגרת העסקה מונה קצב גם למעצב הראשי S.WEAR וקולקציית קיץ 2018 שנמכרת בימים אלו בחנויות הרשת היא הראשונה שעיצב עבורה. הקולקציה מורכבת מבגדי בייסיק משודרגים מבדים איכותיים (כותנה, פשתן רך), תוך הקפדה על הפרטים הקטנים, אורכים ומפתחים מחמיאים. השינוי בא לידי ביטוי גם בעיצוב החנויות ושמירה על פלטת צבעים הרמונית ומזמינה.

קצב מסביר כי המטרה שלו היא להציע כמה שיותר אופציות בקולקציה קטנה ומגובשת: "אני מסנן מראש דברים מיותרים, מחליט בשביל הלקוחות מה יתאים להם וחוסך להן את ההתלבטות".

*

בית האופנה משכית חובר לרשת רזילי ומשיק קולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת

משכית קפסולה רזילי 950שח צילום לירון ויסמן (3)

בעולם נהוג שבתי אופנה מובילים משתפים פעולה עם רשת בוטיקים או ענקיות אופנה ומאפשרים לצרכן לרכוש אופנה גבוהה בגרסה נגישה ובמהדורה מוגבלת. על בסיס דומה נוצר הקשר בין בית האופנה משכית לרשת רזילי. קולקציית הקפסולה המשותפת היא תרגום של כתב היד המאפיין את שרון טל ממשכית לכדי קולקציית ערב לאירועים. הפריטים משלבים את הסטנדרטים הגבוהים והאיכות המאפיינים את משכית בפרטי הקוטור שלה עם הידע רב השנים של רזילי אודות הצרכים והסטיילינג של הלקוחות.

הקולקציה כוללת 6 עיצובים שמתאימים למנעד גילאים ומבני גוף ושני עיצובים של שמלות כלה אלגנטיות וקלאסיות. את הפריטים ניתן להשיג ברשת הבוטיקים רזילי ובאתר  www.razili.co.il. טווח המחירים: 449 – 1,900 שקל.

*

התיקים של סלין דיון מגיעים למשביר לצרכן

סלין דיון צילום יחצ

רשת המשביר לצרכן תחל לשווק באופן בלעדי את קולקציית התיקים Celin Dion Collection של הזמרת ואייקונית הפופ סלין דיון. קולקציית אביב/קיץ 2018 היא הראשונה שתושק בישראל במקביל לקולקציה המוצעת באירופה ובעולם בבתי כלבו מובילים דוגמת גלארי לפייט בפריז ומייסיס בניו-יורק. מחירי התיקים של המותג בארץ נעים בין 499 ל-1599 שקל.

*

דיזל משיקים בגד ים במהדורה מוגבלת

דיזל מחיר בגדי ים 350 שח צילום יחצ (2)

 

דיזל מציגים מהדורה מוגבלת של בגד ים שלם לנשים עם הלוגו האייקוני של דיזל. בגד הים מגיע ב-3 צבעים: שחור לבן וורוד ונמכר ב-350 שקל. בחנויות המותג

*

Wrangler משיקה קולקציית קפסולה עם אמן הפופ-ארט פיטר מקס

קוקלצית אביב 18 של Wrangler בשיתוף פעולה עם אמן הפופ ארט הפסיכדלי פיטר מ...

האמן פיטר מקס, יליד 1937, החל לעסוק באמנות בגיל צעיר ושאב את השראתו משלושה תחומי עניין מרכזיים – ספרי קומיקס, סרטים וג׳אז. בהמשך, הושפע מאסטרונומיה, יוגה ורוחניות מהמזרח. הציורים הפסיכדליים שלו הפכו לסמל של תרבות הפופ והוא ידוע בשימוש שלו בצבעים נועזים, ובשילוב סמלים אמריקאים כמו ציורים של פוליטיקאים או תמונות של ידוענים, ספורטאים ואירועים הקשורים לתרבות הפופ.

קןלקציית הקפסולה החדשה היא תרגום עדכני לשת"פ של פיטר מקס עם רנגלר משנות ה-70. הפריטים עודכנו לגזרות מודרניות וכוללים ג׳ינסים, מכנסיים קצרים, חולצות, ז׳קטים, סווטשרטים מודפסים וחולצות T. ניתן להשיג בחנות הדגל בגן שמואל ובוטיקים ברחבי הארץ. טווח מחירים: 299 – 1,599 שקל.

*

מותג האופנה GANT משיק לראשונה בישראל את קולקציית GANT HOME‏

GANT HOME צילום יחצ

שחקן חדש בתחום מותגי היוקרה לבית. מותג האופנה והלייף סטייל GANT השיק לראשונה בישראל את קולקציית  GANT HOME הכוללת מצעים מכותנה מצרית, כריות נוי, אביזרי אמבטיה, מגבות, חלוקים ועוד. הקולקציה תימכר במחלקות ייעודיות בשלושה סניפים מרכזיים של המותג (כיכר המדינה, עיר ימים בנתניה ונצרת) ובהמשך מתוכננת להימכר גם בחנויות עיצוב פרימיום. טווח מחירים: 85 – 995 שקל.

*

המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר משתתפת בתערוכת אופנה במוזיאון בלנסיאגה בצרפת

מאיה הכהן בתערוכת בלנסיאגה צילום מאיה ארזי

בימים אלו נפתחה תערוכת אופנה במוזיאון בלנסיאגה בספרד בה משתתפות חמש סטודנטיות של המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר. התערוכה נקראת Transmissions, ומוצגים בה 26 עיצובים של סטודנטים מששה בתי ספר מובילים לאופנה מהעולם. הסטודנטיות משנקר המציגות בפרויקט הן מאיה הכהן, ניצן בירן, נטף הירשברג, עופרי מצא ושיר נאה שעיצבו מערכות לבוש מחויטות בהשראת עבודותיו של המעצב קריסטובל בלנסיאגה בפרשנות עכשווית. התערוכה תוצג עד לתאריך ה-2 בספטמבר 2018.

ספר חדש לרגל 70 שנות אופנה בישראל

תמי בן עמי, צילום: מיכה קירשנר

מקום לאופנה – ספר חדש לרגל 70 שנות אופנה בישראל, הכולל עשרות צילומים של פריטים מרהיבים, הפקות של צלמי האופנה המובילים, חומרים ארכיוניים ומאמרים מרתקים. הספר מפנה זרקור לאופנה שנוצרה בישראל במהלך השנים והוא תוצאה של שיתוף פעולה בין "שנקר", "סטימצקי" ומוזיאון ישראל שם מתקיימת בימים אלו תערוכה בעלת שם זהה.

הספר, הכולל 240 עמודים, מגיע בארבע כריכות עם צילומי אופנה שונים. מחיר: 249 שקל. להשיג בחנויות סטימצקי ובחנות מוזיאון ישראל.

 ***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק