אמל קלוני מככבת על שער "ווג"

עורכת הדין הלוחמת למען זכויות אזרח ואשתו של שחקן אחד, ג'ורג' קלוני, מעטרת את שער המגזין הנחשב ביותר בעולם האופנה אבל ההפניה המשפילה שקיבלה החזירה אותנו לשנות ה-50

מגזין "ווג", בניצוחה של העורכת אנה וינטור, מקדם את עצמו כבר שנים רבות באמצעות תמונות שער וראיונות עם סלבריטאיות ופחות תמונות של דוגמניות מובילות, כפי שהיה נהוג בניינטיז, דבר שגורם לו להיראות לעתים יותר כמו מגזין "פיפל".

חודש מאי אינו שונה מקודמיו כאשר על השער היוקרתי תמצאו את עורכת הדין המצליחה ופעילת זכויות אזרח, אמל אלמודין, אשתו של השחקן ג'ורג' קלוני, שהפך לבמאי סרטים שאיש אינו רואה. אבל ב"ווג" כנראה נתקעו אי שם בשנות ה-50 ובדף האינסטגרם שלהם קידמו את הכתבה עם פירוט הדברים שהיא מספרת בראיון וגם "על הרגע בו ג'ורג' החליט להתחתן איתה".

אמל קלוני צילום אינסטגרם

בעקבות אינספור תגובות זועמות של גולשים כלפי הכיתוב המשפיל, מפעילי העמוד שינו טיפה את הנוסח אבל המשפט האומלל הזה (ועוד ממגזין נשים!), מציג את אמל כחסרת אונים ופסיבית, כמישהי שישבה וחיכתה שהנסיך עם השיער הלבן יושיע אותה ו"יסכים" להתחתן איתה. עם כל הכבוד, היה צריך לכתוב "על הרגע שהחליטו להינשא" או אם כבר ראיינו אותה אז שהנוסח יהיה "על הרגע בו היא החליטה להינשא לו". מבלי להעליב את מיסטר קלוני, אמל היא אישה חכמה ומצליחה שהגשימה את עצמה לפניו, בעלת קריירה חשובה ומרתקת משלו לפני שהיא "אשתו" של השחקן ההוליוודי שמאז דמותו בסדרה אי.אר לא באמת נחקק במוחי.

נכון, אלמלא הקשר המתוקשר עם מגה סלב כמו קלוני לא היינו מתעניינים באמל עד כדי כך והיא בטח לא הייתה מעטרת את שער ווג, אבל עצוב לגלות שגם כאשר מפרגנים לאישה כמוה עדיין ישנם דפוסי חשיבה עתיקים שלא מרפים, גם ב-2018. בנוסף להפניה המעליבה, גולשים רבים חשבו שנעשתה עבודת פוטושופ או סטיילינג גרועה בשער, אותו צילמה אנני ליבוביץ' ולא הבינו שהחלק הקדמי הוא צווארון שקוף השייך לשמלה ולא בעיית גוון עור. למרות הקטילות המרובות, קלוני נראית רעננה וזוהרת במיוחד בשמלה של אלכסנדר מקווין ועגילים מבית "קרטייה".

אמל קלוני אינסטגרם

במסגרת הראיון הזוג פתח את שער אחוזתם בכפר סונינג שבחבל ברקשייר באנגליה, מה שהעניק לכתבת הצצה נדירה לעולמם האסתטי ושם התגלה חדר קולנוע ענק, בו בעיקר מבלה ג'ורג', בריכת שחייה, הרבה חדרים מפוארים וכל מה שנחשב בגדר "החיים הטובים". לא משהו מפתיע כשהונם המשותף מסתכם במאות מיליוני דולרים.

צילום מסך אינסטגרם

בראיון עצמו קלוני לא חושפת הרבה על עצמה או על חייה האישיים והכתבה מתמקדת בפועלה כעורכת דין ומביא ציטוטים מאנשים שעבדו לצדה. היא כן חושפת שכאשר הכירה את קלוני, בגיל 35, היא לא חשבה שהקשר יזרום למקום של חתונה או ילדים ("זה לא היה ברור שזה הולך לקרות עבורי") ומודה שהתאהבה בו "מהרגע הראשון" כשהכירו במסיבה שנערכה בחווילה האיטלקית המפורסמת שלו באגם קומו.

אמל בגינה אינסטגרםl

הדייט הרשמי היה במסעדה בלונדון ואחר כך הם שמרו על מפגשים הרחק מאור הזרקורים ככל הניתן. השניים התכתבו במיילים וג'ורג' עשה מאמצים עילאיים לכבוש את ליבה ואפילו כתב לה מיילים הקשורים לכלב שלו, איינשטיין. אם תהיתם, אין בכתבה תמונה של התאומים, אלה ואלכסנדר אבל ישנם תיאורים מתוקים של התינוקות, כשקלוני מחזיקה אותם בזרועותיה או כשאהובה מדגיש שהם אמרו "אמא" לפני "אבא". לזוג יש מטפלות, שף אישי, עוזרים וצוות שלם שעוזר לזוג לנהל את חייהם בשיא הנוחות ולתמרן בין הקריירה לבית.

למרות הכתבה המפרגנת השניים נחשבים לאחד מזוגות הסלבריטאים הפחות אהובים בעולם, שמעוררים מבול של תגובות שליליות בכל ידיעה שמתפרסמת אודותיהם.

אמל על כסא בסוודר אינסטגרם

גולשים רבים מכנים את הקלוניז "צבועים", מאחר ומצד אחד הם מטיפים על לאפשר כניסת פליטים לארצות הברית בעוד שהם עצמם חיים בהסגר הרמטי ומבוטח בכמה רמות מעל הסלב הממוצע. רבים לא רואים בעין יפה כיצד הביאו לעולם תינוקות אבל עסוקים בלהעביר את זמנם בגיחות לאיטליה וישנה גם תיאוריה מוזרה, שגולשים רבים בבריטניה מאמינים בה, שהתאומים לא נולדו לאמל אלא לאם פונדקאית  מאחר והיא לא צולמה בחודשים האחרונים לפני הלידה. הכתבה הנוכחית לא בהכרח תשנה את הגישה כלפיהם אבל לפחות אפשר לקבל תמונה רחבה יותר על חייה של אישה מבריקה שעשתה הרבה יותר בחייה מאשר רוב האושיות המככבות ב"ווג".

צילום מסך אינסטגרם

והנה הבחור שה-י-א הסכימה להינשא לו:

אמל קלוני אינסטגרם

 צילום קאבר: מתוך "ווג" אינסטגרם